Speciál za 26K-Tom Hiddleston

252 20 9
                                    

Na přání :D  (Ale stejně jsem to časem chtěla udělat XD )

Jestli tu má nějaké fanynky,tak mě prosím nezmlaťte za možná špatná fakta :D 


Tom Hidleston 

Datum narození: 9. únor 1981


Velice oblíbený britský herec,známý především jako Loki ve filmech Thor,Avengers a Thor temný svět.

To neznamená že nehrál i v jiných filmech nebo seriálech (Válečný kůň,V kruhu koruny,The Night Manager...)


(Absolutně netuším co víc napsat :D)


Některé jeho citáty


  „Je to mistr. Neviděl jsem, že by někdo uměl vyprávět příběh jako on. Nikdy nenatočí scénu jen proto, že je zajímavá nebo nějak příjemná. Vždy uvažuje o příběhu, o tom, jak to zapadá do sebe." 


 "Nikdy se nezastavím, nikdy nepřestanu bojovat a nikdy nepřestanu snít..."


  Každý padouch je ve svých očích hrdinou. 


 „Ken mi řekl, že každý herec má něco zadarmo, co je na něm vždycky vidět. Jack Nicholson má neuctivost, Anthony Hopkins majestátnost. A já mám svou inteligenci. Takže Loki se ke mě mnohem víc hodí,"  (Vysvětluje,jak mu Kenneth Branagh vysvětlil,proč nedostal roli Thora,ale Lokiho)


Herectví popisuje jako určitý návrat do dětství. „Procvičujete stejné svaly, jako když jste předstírali, že jste kovboj nebo policajt. Hraní je dospělá verze tohohle, víc detailní a jemnější. Opravdovými emocemi reagujeme na imaginární situace."  


"Tato generace neví, co je pravý význam romantiky. Existuje tolik písní, které zneuctívají ženy. Nemůžete léčit ženu, kterou milujete, jako kus masa.Měli byste se léčit svou láskou jako princeznu. Dejte jí milostné písně, něco se skutečným významem. Možná jsem staromódní, ale respektovat ženu, kterou milujete by mělo být prioritou "  (můj pokus o překlad :D)


"Všichni máme dva životy. Ten druhý začíná, když si uvědomíme, že máme jen jeden. "  (zase hokus pokus)


"Milujte se, neválčete. Pokud nejste Loki, v takovém případě: dělejte co chcete. " (Já chcípám XD)


"Miluj svůj život. Protože váš život je to, co máte dát. " 


  "Loki'd!" 

(Používám při hádce s kámoškou,kdy se hádáme,jestli je lepší Loki nebo Thor XD)

  

Citáty I. Kde žijí příběhy. Začni objevovat