Speciál za 27K-Stephan Chbosky

141 18 6
                                    


Na přání :D 

Stephan Chbosky

Datum narození: 25.01.1970

 Americký spisovatel,scénárista a filmový režisér,kterého proslavila kniha ten stojí v koutě.

  V roce 1992 dokončil studium na University of Southern California, obor scénáristika a od té doby se věnoval herectví.

Jeho knihu si oblíbilo spoustu puberťáků.

Stephan se teď věnuje hlavně zfilmování knihy.

No,snad se zadaří 

(Nic víc jsem jakože nenašla :/ )


Některé jeho citáty... 

(povětšinou právě z knihy)


... někdy se lidé uchylují do světa vlastních myšlenek, aby se nemuseli zapojit do skutečného světa.   


 ... A i když je na tom třeba někdo daleko hůř, nic to nezmění na tom, že ty jsi na tom zrovna takhle.


 A v této chvíli já přísahám byli nekoneční."


  I když není v naší moci změnit to, odkud pocházíme, pořád si můžeme vybrat, kam směřujeme .


 Je v pořádku, že něco cítíš. A že jsi při tom tím, kým jsi."


  Občas je o dost lehčí nevědět. 


 Zemřel bych pro Tebe. Ale nebudu pro Tebe žít.


  Tento moment bude jednou další příběh 


 Nic se nevyrovná hlubokému nádechu poté, co se člověk dosyta zasměje."


  Můžeme třeba sedět a divit se a jeden kvůli druhému se cítit mizerně. Vyčítat spoustě lidí to, co udělali nebo neudělali nebo to, co nevěděli. Prostě vždycky se najde někdo, komu budeš mít co vyčítat.  

 

Citáty I. Kde žijí příběhy. Začni objevovat