Knihy II

177 13 8
                                    

Omlouvám se,že to tu včera nebylo,nemám čas -,- :D


I.

  Vážený pane,
žádáte mne o radu. Přečetl jsem si rukopis Vašeho románu a mohu Vám odpovědně říci: Jezte víc ryb! Obsahují fosfor, který podle mínění lékařů napomáhá rozvoji inteligence. Soudím, že by Vám stačily dvě velryby střední velikosti.
S pozdravem
Mark Twain  


II.

  To, že kniha je nejlepším přítelem člověka je pravda. Každý má přece právo prožívat nějaký příběh mimo realitu. 


III.

 Škola produkuje mnoho lidí, kteří dovedou číst, ale nedovedou rozlišit, co za přečtení stojí a co ne.

T.G. Macaulay 


IV.

  Knihy jsou podobné domovu, do kterého se vracíme i za největší bouřky. 

Bolzano Bernard 


V.

  Nejdříve si knihu koupíš, potom si ji přečteš. Kolik spisovatelů by zemřelo hladem, kdyby tomu bylo naopak. 

Kraus Karl


VI.

Čím víc lidi přestávají knihy číst, tím víc lidí je píše.

Čím víc je knih nekvalitních, tím víc si těch lepších knih vážíme.

Čím víc jsou lidé nespokojenější a kupují si další, tím víc si úspěšní užívají.

(Tímhle tempem bude Rowlingová neznámá a Tolkien brán za blázna...)

E. Brzková


Já vím že je toho málo,proto přidávám písničku...

(To že nesedí k tématu berte jako radost z toho,že jsme překročili další hranici, je to totiž písnička na kterou umím aspoň trochu vypadající tanec (To je tanec,kde nevypadám jak hladovej tučňák před mrazákem s rybama) :D Děkuji! :3)



Citáty I. Kde žijí příběhy. Začni objevovat