Myrphyho zákony se vám celkem líbily,tak sem dávám něco o jejich stvořiteli :D
Edward A. Murphy
Narození:11.01.1918
Úmrtí: 17.7.1990
Spousta lidí si myslí,že Murphyho zákony jsou vymýšleny skupinou lidí.To je osudová chyba.Jsou pojmenovaném po americkém inženýrovi,co rád říkal "cokoliv se může stát se pokazí"....
Ano,nejspíše to byl pesimista.
Během 2.světové války získal titul major,avšak poté co odstoupil z letectva,vystřídal spousty svých zájmů jenž se točily kolem letadel,či jiných prostředků.
(skoro nic jsem o něm nenašla :X)
Nějaké jeho zákony
„Všechny houby jsou jedlé. Některé bohužel pouze jednou."
„Když to nejde opravit po dobrém, udělej to po zlém. Jestli se to ulomí, šlo o vadnou součástku"
„Nemůžeš přehádat člověka, který ví, o čem mluví."
„Osoba s nejmenšími znalostmi má obvykle nejvíce co říci."
„Chybovat je lidské. Hodit vinu na jiného je ještě lidštější."
„V průběhu několika měsíců se vyskytnou pouze tři společenské události, které za něco stojí. Zákonitě pak všechny připadnou na týž den večer."
„Až půjdeš jednoho dne do parku, slunce bude pálit, a ty se div neuvaříš, nenamáhej se hledáním lavičky. Ta jediná prázdná bude na místě, kde slunce svítí nejvíc."
„Zákon vyplývající ze života: Život je řada průšvihů po sobě nepravidelně jdoucích."
„Šmouha, kterou už půl hodiny čistíš, se nachází na opačné straně skla."
„Žádný šéf si neponechá zaměstnance, který má stále pravdu."