Život XIX

285 17 7
                                    


Děkuji za 22K :3


Přikládám video od kanálu Propadlíci 26, písničky v životě studenta XD :D

Je to zabitý,ale nenutím vás na to koukat :D



I.

  Sni, jako bys měl žít navždy.
Žij, jako bys měl umřít dnes.

James Dean 


II.

"Oblékej se tak, jak se chováš. Chovej se tak, jak se oblékáš." 

Pavel Brtva  


III.

  "Znaven tím vším, já chci jen smrt a klid, jen nevidět, jak žebrá poctivec, jak dme se pýchou pouhý parazit, jak pokřiví se každá dobrá věc, jak trapně září pozlátko všech poct, jak dívčí cudnost brutálně rve chtíč, jak lidskou slušnost korumpuje moc, jak zchromlá vláda na nás bere bič, jak umění je pořád služkou mocných, jak blbost zpupně schopným poroučí, jak prostá pravda je všem jenom pro smích, jak zlo se dobru chechtá do očí. Znaven tím vším, už chci být, lásko, v hrobě, jen nemuset tím sbohem dát i tobě." 

William Shakespeare 


IV.

 Jsme průměrný děti historie. Lidi, který jsou k ničemu. Nezažili jsme válku, velkou depresi. Naše válka je duchovní válka. Naše deprese je náš život. Byli jsme televizí vychovaný k víře, že jednou se z nás stanou milionáři, filmoví bozi nebo rockový hvězdy, ale kdepak... my si to uvědomujeme... a začínáme bejt dost vzteklí.

  z filmu Fight club 


V.

 Existuje jedna pravda, kterou by měl každý znát - že v životě nelze nic dohnat.

  Christian Friedrich Hebbel


VI.

  Tam, kde se prolínají všechny hranice a potkávají všechny protiklady, tam je bod, za kterého tryská život.  

 Christian Friedrich Hebbel 


VII.

  Máme těžší život než naši předkové, protože si musíme opatřovat víc věcí, které usnadňují život.  

  Gabriel Laub


VIII.

  "Takový je život." Řekl klaun a namaloval si úsměv. 


IX.

 Lidé velcí v dobru jako ve zlu jsou ti,kteří opouštějí nedokonalé kopie a míří k dokonalým originálům.


X.

  Touha někam zapadnout, či někam patřit nám často zabraňuje být tím, kým doopravdy jsme.  

Citáty I. Kde žijí příběhy. Začni objevovat