Dodałam specjalnie trochę tam więcej ciekawostek ☆⌒(>。≪)
------------------------------------------------------------------
1. wzrost: ≈ 177cm
2. waga: ≈ 58kg
3. rodzina: rodzice i starsza siostra (Kwon Dami).
4. religia: chrześcijanin.
5. Znak zodiaku: Lew.
6. Znak chiński: Smok.
7. Edukacja: Seoul Korean Traditional Arts.
8. Języki: koreański i angielski (Zaawansowany), japoński (Zaawansowany) i chiński (podstawowy).
9. Najlepszy przyjaciel: CL z 2NE1 .
10. Ulubiony kolor: Żółty i biały: ulubiony kolor.
11. Ubóstwia: Jay-Z, Beyonce, Rihanna, Blackstreet, Jo, Pharrell, Maroon 5, Mondo Grosso i 015B.
12. On i Tae Yang są przyjaciółmi od 2000 roku.
13. Jego przyjacielem od dzieciństwa jest Kang In.
14. Ma dwa psy Rasy Sharpei; męskim imieniem Ga Ho i samica imieniem Jolie.
15. Raz powiedział, że jeśli istnieje jakakolwiek dziewczyna w VIP, który przyciąga jego uwagę, rzuci wszystko, co jest konieczne i postara się z nią porozmawiać.
16. Uratował kiedyś życie dziecku.
17. The New York Times niedawno opublikował artykuł szczegółowo G-Dragon jako "lider stylu i muzyki." W artykule pochwalił go za prawdziwego artysty z obsadą Lady Gaga, i powiedział, że jest odpowiedzialny za przeprowadzanie nowej generacji K-pop, które wykraczają zupełnie inny kierunek amerykańskiej muzyki pop.
18. Jego ulubiona część ciała są obojczyk.
19. Jako lider, jego obowiązkiem jest przeczytanie każdej wiadomości przychodzącej do telefonów komórkowych od innych. Również należy sprawdzać e-mail lub komentarze fanów.
20. Posiada 2 pokoje pełne ubrań w domu.
21. A osiągnęły 11 milionów zwolenników na Weibo (chiński serwis społecznościowy).
22. Chiński aktor Wang Yun Lin, przyznał się do bycia fanem G-Dragon, na swoim koncie Weibo, powiedział: "Mam obsesję na punkcie Kwon Ji Yong".
23.Został on niedawno wybrana przez chińskiego portalu jako 3 najbardziej wpływowa gwiazda (Weibo) .
24. Seung Ri ujawnił, że G-Dragon przebiera się 5 lub 6 razy dziennie, gdy są w domu.
25. jest uważany za ikonę mody w Korei.
26. jest perfekcjonistą.
27. ma grupę krwi A.
28. bardzo trudno jest go obudzić.
29. jest strasznym pedantem.
30. Pije dużo kawy i napojów energetycznych.
40. w swoim domu ma dwa pokoje, w których znajdują się same ubrania.
41. ma nawyk obgryzania paznokci.
42. często nosi okulary przeciwsłoneczne w pomieszczeniach.
43. każdą wolną chwilę poświęca na pisanie piosenek.
44. jest jednym z najlepiej zarabiających idoli.
45. ma słabą głowę do picia.
46. W programie "Please Take Care of Your Refrigerator" Taeyang powiedział, że GD usta są " warte 10 centów."
CZYTASZ
Korea
Non-FictionAnnjong-hasejo! (*^▽^*) W tym artykule, lekturze, opowiadaniu jak tam według was będę pisać o Korei ≧ω≦ A dokładnie co będzie? Jak zajrzycie to zobaczycie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale podam przykłady : (ღ˘⌣˘ღ) - Kultura - języku - k-pop #3 Literatura faktu 10...