1. Imię i nazwisko: 김남준 / Joon Kim Nam
2. Data urodzenia: 12 Wrzesień 1994
3. Miejsce urodzenia: Ilsan, Seul, Korea Południowa.
4. Stanowisko: Lider, główny raper i tancerz.
5. Wzrost: 181cm
6. Waga: 67 kg
7. Znak zodiaku: Panna
8. Chiński znak: Pies
9. Grupa krwi: A
10. Języki: koreański i angielski (fludio) i japoński (pośrednie).
11. Idealna dziewczyna: ładny głos, odpowiednio wysoka, blada i wygląda dobrze w białej koszulce, jeansach i czerwonych conversach. Chciałby też, by była sexy.
12. Hobbi: Surfowanie po internecie, słuchanie muzyki, komponowanie, gra w koszykówkę i piłkę nożną.
13. Rodzina: rodzice i młodsza siostra.
14. Wykształcenie: Szkoła Apguyeong
15. Ulubiony numer: 1
16. Ulubiony pokemon : Pikachu
17. Ulubiony kolor : Czarny
18. Ulubione dania: noodle, mięso.
19. Ulubiona artystka : Younha
20. Jego ulubioną piosenką z Skool Luv Affair jest 'Where you did come from'.
21. Jego ulubioną piosenką na karaoke jest Supreme Team 'Ddaeng Daeng Daeng', ale nigdy nie wychodzi mu śpiewanie jej.
22. Jego motto to „to także przejdzie do przeszłości."
23. Wzorzec : Kany West i A$AP Rock.
24. Trenował przez trzy lata.
25. Za 10 lat chce być bogatym raperem.
26. Jako książkę lubianą przez niego i godną polecenia wybrał "Almost Transparent Blue" Ryu Murakamiego.
27. Czyta wiele książek i wszystkich rodzajów pism, podczas pisania tekstów rapu, by wzbogacić swoje słownictwo.
28. Otwarcie wspiera związki homoseksualne.
29. W 5 klasie podstawówki marzył o byciu ochroniarzem.
30. Studiował w Nowej Zelandii.
31. Jego zwyczajem jest głośne śpiewanie w nocy w dormie. Myślał, że nie ma to wpływu na pozostałych członków. Po jakimś czasie zrozumiał, że go słyszą, ale nic nie mówili, prawdopodobnie dlatego, że jest liderem i pierwszy był w dormie.
32. W dormie jest odpowiedzialny za zamiatanie podłogi.
33. Wszyscy członkowie byli niezadowoleni, ponieważ pewnego razu wygrał grę w kamień-papier-nożyce i musieli go podnosić, by zrobił grupowe zdjęcie na Twittera. Byli źli, ponieważ jest on najcięższy.
34. Jest dobrymi znajomymi z Jacksonem z GOT7, który chciał z nim się poznać, ponieważ przez jego bardzo dobry angielski uznał go za obcokrajowca, którym on sam jest. Miał nadzieję, że Rap Monster zaopiekuje się nim po jego debiucie.
35. V „Jednego dnia zgubił swoje słuchawki i poprosił mnie, żebym pożyczył mu swoje na dzień. Miałem tylko jedną parę, ale zgodziłem się. Właściwie jest już 2 miesiące później. Poprosiłem go, by mi je oddał przedtem, ale powiedział, że nie wie gdzie są. Obiecał ich poszukać. Ale po miesiącu, kiedy znów go o nie spytałem, powiedział, że wciąż nie może ich znaleźć i je mi odkupi. Powiedziałem więc, że to w porządku, mam już inne. Jednakże dwa miesiące później, zauważyłem, że Rap Mon używa moich słuchawek, które mu pożyczyłem."
36. Nie lubi ciasnych spodni.
37. Suga powiedział, że Rap Monster i V są jak bliźniacze góry, ponieważ naprawdę kochają jeść i jedzą najwięcej.
38. Ma psa, który ma na imię RAP MON.
39. Pracował z Zico (Block B) i oboje byli znani jako Nacseo i Runch Randa.
40. Gdy potrzebuje inspiracji, idzie do kawiarni.
41. Jego idealną randką byłaby taka, jak zwykła randka studentów. Chciałby zobaczyć film, zjeść razem, pójść na spacer, dlatego, że aktualnie zupełnie nie ma możliwości do tego.
42. Jungkook, „Czasem jest bardzo niezdarny. Zapomina i psuje. Właściwie jest więcej rzeczy, niż te, o których mówi w show lub wywiadach. Bierze rzeczy innych! Gubi rzeczy, je jedzenie innych bez powiedzenia im. Jednego dnia, szukałem mojej ładowarki, ale nie mogłem jej znaleźć, więc musiałem szukać wszędzie. Wreszcie poszedłem do jego biurka i oczywiście tam ją znalazłem. Wziąłem więc ją z powrotem i podpisałem swoim imieniem. Następnego dnia, znów zniknęła. Tak, była znów u Rap Monstera. Wziąłem ją z powrotem i dyskretnie patrzyłem na nią, udając, że śpię. Rap Monster wszedł do mojego pokoju i użył mojej ładowarki do swojego telefonu bez zastanowienia."
43. Jeśli byłby Jungkookiem, chciałby dotykać swoje bicepsy, tricepsy i uda (ponieważ podziwia jego mięśnie).
44. Żałuje, że nie może dalej uczyć się ze swoimi przyjaciółmi.
45. 3 wymagania do jego szczęścia to zdrowie, marzenia i miłość.
46. Lubi ładną pogodę.
47. Lubi pisać piosenki z Sugą.
48. Był naprawdę dobry w nauce, należał do 1.3% uczniów z najlepszymi wynikami wstępnymi na studia w całej Korei.
49. Przed debiutem studiował w dziale inżynierii.
50. Kiedyś powiedział "Jeśli ja jestem ogniem, J-Hope jest wodą. Jest dobry w „wyłączaniu" moich złych zachowań. Jest naprawdę towarzyski, więc jest dobry w mieszaniu (poznawaniu, zbliżaniu do siebie nawzajem) innych i członków grupy."
51. "Jeśli mógłbym mieć luźniejszy dzień, założyłbym kaptur i, słuchając muzyki, poszedłbym do miejsc takich jak pałac Gyeongbok i Gwanghwamun."
52. Podczas pisania „Can you turn off your phone", on i Jungkook mieli problem z weną, aż Rap Monster obudził maknae w środku nocy, by podzielić się swoim pomysłem, na który wpadł, kiedy usłyszał dźwięki blokowania i wiadomości w jego smartfonie. Powiedział też, że natychmiast muszą zacząć to nagrywać i tak powstał tekst.
53. Ponieważ zwykle naprawdę ciężko się uczył, rap był jego sposobem na ucieczkę od stresu z tym związanego.
54. Został liderem BTS , ponieważ on jako pierwszy dołączył do grupy.
55. Uwielbia nosić czyste ubrania.
56. Kiedyś fanka napisała do niego wiadomość i na końcu poprosiła, aby odpisał jej cokolwiek, nawet kropkę – więc zrobił tak i wysłał jej tylko kropkę.
57. J-Hope uwielbia karcić go w kwestii schludności i czystości.
58. Często zapomina o rzeczach, które pożycza.
59. Nigdy nie chciałby być w podgrupie z Jiminem. Wolałby być z Jungkookiem. Myśli, że lider i najmłodszy byliby unikalną kombinacją i byliby po prostu jak gwiazda (gra słów związana z piosenką, którą wydał wspólnie z Jungkookiem, jest to fragment jej tekstu: just like a star.)
60. Kiedy chodził do szkoły nie miał swoich marzeń dlatego postanowił napisać tekst do piosenki No More Dream.
61. Jeśli będzie miał dziewczynę napisałby dla niej piosenkę, w której znalazłby się tekst: I'm Sorry for being an Idol.
62. Jest najlepszy z zespołu w robieniu dziwnych min naprzeciwko kamery, czym często zawstydza pozostałych członków.
63. Kiedy zapytano go kto będzie najgorszy w randkowaniu wybrał V.
64. Pomimo swojego trudnego wizerunku scenicznego jest bardzo żartobliwy i spokojny.
65. Niszczy praktycznie wszystko, czego dotknie, a Suga to naprawia
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zapraszam na nowy rozdział na blogu ♪───O(≧∇≦)O────♪
CZYTASZ
Korea
Non-FictionAnnjong-hasejo! (*^▽^*) W tym artykule, lekturze, opowiadaniu jak tam według was będę pisać o Korei ≧ω≦ A dokładnie co będzie? Jak zajrzycie to zobaczycie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale podam przykłady : (ღ˘⌣˘ღ) - Kultura - języku - k-pop #3 Literatura faktu 10...