1. Data urodzenia: 19Kwiecień 1990
2. Miejsce urodzenia: Seul, Korea Południowa
3. Wzrost: 180 cm
4. Waga: 69 kg
5. Grupa krwi: O
6. Znak zodiaku: Baran
7. Chiński znak zodiaku: Koń
8. stanowisko: Wokalista, raper, tancerz i wizualny.
9. Matoki: Tatsmato (Rosa).
10. wykształcenie: Krajowa Szkoła Korean Traditional Music (Guk-ak), Narodowy Instytut Muzyki Tradycyjnej koreańskiej, Korea National University of Arts
11. Hobby:Kupowanie i gitarę.
12. Język: koreański i japoński (zaawansowany).
13. Rodzina: rodzice, starsza siostra.
14. Znaczenie imienia: "Himchan" oznacza "Pełna siła".
15. Instrumenty: fortepian, perkusja, gitara i skrzypce.
16. Fanclub: Himes.
17. Motto: Podczas pracy, pracuj. Podczas odpoczynku, odpoczywaj. Zawsze jak najlepiej.
18. Osobowość: Miękka, anty-wojenna, wesoły.
19. wzorem: Brak. Chce być sobą.
20. Habit: Oblicz, ile zjadł w ciągu dnia, myśli o melodii i próbuje ją śpiewać.
21. Styl: Różne kolory.
22. Ulubiona potrawa: japoński żywności (Okoumiyaki)", makaron,
23. Ulubiony rodzaj muzyki: Urban, R & B.
24. Ulubiony kolor: czarny, złoty, czerwony.
25. Ulubione filmy: Wish, Breathless, A Bittersweet Life, I'm Going To Meet Her Now, Be with you
26. ulubiony numer: 1
27. Ideał dziewczyny: Jego dziewczyna powinna być miła i mieć matczyne cechy. Dla niego piękno wewnętrzne jest ważniejsze, niż zewnętrzne, ale lubi niewinnie wyglądające dziewczyny. Nie powinna się mocno malować, ale powinna bardzo dbać o styl.
28. Ulubione słowo w japońskim : okite kudasai (Obudź się) i aitai (tęsknię)
29. Jego ulubiona kawa to mrożona americano
30. Dziennie potrafi wypić 4 wielkie kubki kawy
31. W młodości bardzo nie lubił swego imienia, ponieważ było ono przedmiotem żartów.
32. Powiedział, że on i reszta zespołu mają swoje sekretne miłości, a nazywają się one Babys
33. Był MC w programie MTV The Show
34. W liceum uczył się o koreańskiej muzyce tradycyjnej, potrafi grać na tradycyjnych korańskich bębnach (janggu, daegum, ggwaenggari)
35. Tancerze, którzy występowali z chłopakami przy promocji No Mercy chodzą do tej samej szkoły co kiedyś Himchan i to przez niego zostali zaproszeni
36. Był ulzzang'iem „BESTNINE" razem z Jaehyo z Block B, Yonghwa i Jonghyun z C.N Blue i Joon'em z MBLAQ
37. W Ta-dah! It's B.A.P, jest kosmitą, który był generałem wojskowym na swojej planecie. Kiedy miał jakieś pomysły jak podbić ziemię, zawsze był gaszony przez Banga albo Youngjae
38. Gdyby B.A.P było rodziną, byłby mamą.
39. Podczas wyjazdów mieszka w pokoju z Yonggukiem. Himchan nazywa ten pokój „pokojem dziadków" lub „ciemnym pokojem", ponieważ zawsze wstają późno.
40. Gdyby mógł zostać innym członkiem zespołu, zostałby Zelo, ponieważ jest słodki
41. W młodości był bardzo pulchny, plotka głosi że ważył nawet ok 100 kg. Z tego powodu teraz bardzo uważa na to, co i ile je.
42. Przyznaje, że był bardzo popularną osobą w liceum.
43. Dużo narzeka
44. Fani nazywają go BunnieChan, z powodu jego przednich zębów
45. W mieszkaniu jest odpowiedzialny za wynoszenie śmieci
46. W wolnym czasie siedzi na fancafe albo twitterze
47. Plotka głosi, że brał udział w przesłuchaniach do SM Entertainment.
48. Został uznany przez chłopaków za najbardziej dziecinnego członka zespołu.
49. Uważa, że jego najlepszą częścią twarzy jest jego nos.
50. Uważa, że jego słabym punktem jest fakt, iż jest zbyt posłuszny i jego uczucia zbyt łatwo odzwierciedlają się na jego twarzy.
51. Został wybrany jako najmniej sprawny fizycznie członek przez resztę zespołu.
52. Opisując samego siebie w trzech słowach: „multitalent", „tworzący nastrój", „sprawiający kłopoty".
53. Podczas promocji „One Shot" nie występował z zespołem, gdyż krótko przed rozpoczęciem promocji poślizgnął się przy wsiadaniu do samochodu i złamał dwa palce prawej ręki.
54. Na większości wydarzeń ma przy sobie aparat, którym robi zdjęcia fanom, a następnie udostępnia te zdjęcia na swoim twitterze lub fancafe. Często starsza siostra pomaga mu w obróbce tych zdjęć.
55. Chciałby zamienić się ciałami z Jongupem, jednak chciałby pozostawić swoją twarz.
56. Podobno śpi nago.
57. Kiedyś obiecał fanom przestać pić kawę, jednak ostatecznie tego nie zrobił. Zamiast tego zaczął się ograniczać do dwóch kaw dziennie.
58. Twierdzi, że są dwie rzeczy, o które musi dbać. Są nimi posiłki i kawa.
59. Fanowska strona fanów B.A.P nazywa się StrongBabe, a Himchan jest jej masterem.
60. Ma prawo jazdy.
61. Sądzi, że blond włosy do niego nie pasują.
62. Przez niektórych fanów jest nazywany Bunnychan (Królik-chan), ze względu na urocze przednie zęby.
63. Zawsze myli Daehyuna z Jongupem, gdy ci stoją tyłem.
64. Mógłby często być „brutalny" wobec Zelo na scenie. Lecz poza kamerami okazuje pełną sympatię do maknae.
65. JinYoung ma podobną osobowość do Himchana.
CZYTASZ
Korea
Non-FictionAnnjong-hasejo! (*^▽^*) W tym artykule, lekturze, opowiadaniu jak tam według was będę pisać o Korei ≧ω≦ A dokładnie co będzie? Jak zajrzycie to zobaczycie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale podam przykłady : (ღ˘⌣˘ღ) - Kultura - języku - k-pop #3 Literatura faktu 10...