Jongup

318 20 1
                                    

1. Data urodzenia: 6 Luty 1995 

2. Miejsce urodzenia: Gyeonggi-do, Korea Południowa.

3. Wzrost: 176cm

4. Waga: 66 kg

5. Znak zodiaku: Wodnik

6. Chiński znak zodiaku: Świnia

7. Grupa krwi: B

8. Pozycja: Wokalista, raper i tancerz. (Główny tancerz zespołu. Jest też odpowiedzialny za tworzenie choreografii)

9. Rodzina : Rodzice i dwóch starszych braci ( o 3 i 5 lat starszych)

10. Osobowość: Jest bardzo nieśmiały i czasami dziwnie się zachowuje. Czasem fani śmieją się z niego nazywając go Jongup.jpg, ponieważ zdarza mu się zastygnąć w zupełnym bezruchu.

11. wykształcenie: Wielu Hanlim Arts High School (Zdobył dyplom lutego 7, 2013).

12. Wzorzec: Chris Brown (Jest jego wielkim fanem i chciałby kiedyś wystąpić z nim na scenie. Chris obecnie obserwuje go na Twitterze)

13. Fanclub: Cheetos.

14. Styl: ul.

15. Ulubione jedzenie: hamburgery.

16. Ulubiona muzyka: dance, hip-hop, R & B.

17. Hobby: Chodzenie często po sklepach i słuchanie muzyki.

18. Ulubiony kolor: czarny.

19. Ulubiony film: "Be With You".

20. Ulubiony numer : 1

21. Habit: Słucha dźwięku strzelających kostek

22. Ideał dziewczyny : Lubi dziewczyny, które nie są tak wysokie jak Zelo, podobają mu się dziewczyny, które noszą Air Jordany.

23. Ulubiony film: seria Step Up

24. Ulubione zdanie po japońsku: Peko peko. Onaka ga peko peko. (Jestem głodny)

25. Ulubiony kolor: czarny

26. Nie lubił chodzić do szkoły, dopóki mama nie kupiła mu plecaka z jego ulubioną postacią z kreskówki.

27. Przed debiutem tańczył na ulicy. Zaczął tańczyć w ogóle w pierwszej klasie gimnazjum

28. Został znaleziony przez członka personelu TS podczas zawodów tanecznych i w ten sposób stał się trainee.

29. Był trainee przez najdłuższy czas zaraz po Yongguku.

30. Pojawił się w teledyskach Secret do piosenek Starlight Moonlight oraz Shy Boy, a także w teledysku Bang&Zelo do Never Give Up.

31. Podczas wyjazdów mieszka w pokoju z Zelo.

32. Ma najlepiej wyrzeźbione ciało z całego zespołu. Często chodzi po dormie w samych bokserkach, czym wzbudza zazdrość pozostałych członków zespołu.

33. Przyznaje, że nie ćwiczy za wiele, a wszystkie mięśnie wyrobił sobie tańcząc.

34. Swoje bicepsy nazywa Cheetos, ponieważ gdy napina mięśnie przypominają one kształtem słynne chrupki.

35. Yongguk nazywa go Cheetos lub Moontos.

36 Członkowie twierdzą, że nigdy się nie złości i dlatego nazywają go Angel Moon.

KoreaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz