V

1.7K 145 204
                                    

1. Imię i nazwisko: 김태형 / Kim Hyung Tae

2. Data urodzenia: 30 Grudzień 1995

3. Miejsce urodzenia: Daegu-Kojang, Korea Południowa

4. Wzrost: 179 cm

5. Waga: 62 kg

6. Grupa krwi: AB

7. Znak zodiaku : Koziorożec

8. Chiński znak: Dzik

9. Stanowisko: Wokalista i tancerz

10. Rodzaj głosu: baryton.

11. Wykształcenie: Korea Arts School (dyplom w 2014)

12. Rodzina: Rodzice i dwóch młodszych braci.

13. Instrumenty: saksofon.

14. Języki: koreański i japoński

15. Jego idealna dziewczyna powinna być z dnia na dzień coraz bardziej urocza, dbać o niego, kochać go, robić gorącą czekoladę, mieć dużo aegyo i nosić szerokie spodnie.

16. Ulubiony sport: koszykówka, jazda na rowerze.

17. Ulubiona potrawa: Japchae, pizza i wszelkiego rodzaju mięsa.

18. Ulubiony kolor: czarny, zielony i biały.

19. Ulubione przedmioty to: komputer, duże lalki, ubrania, buty, akcesoria i wszystko co wyjątkowe.

20. Przyjaciele często nazywają go TaeTae, ponieważ jest to łatwe do wymówienia.

21. Jimin powiedział, że V czasami jest gorszy od maknae (Jungkook).

22. Lubi szukać dobrych piosenek, które są mało znane.

23. Lubi prawie wszystkie kreskówki, które lecą na Tooniverse.

24. Wszyscy członkowie wybrali V, jako najdziwniejszego członka zespoły, ponieważ ma osobowość 4D.

25. Wypowiedź Sugi na temat V: 'Każdy mówi, że ludzie z grupą krwi AB są albo geniuszami albo idiotami. V jest i jednym i drugim. Czasami wpada na naprawdę świetne pomysły, często nas zaskakuje'

26. Grał na saksofonie przez trzy lata. Kiedyś otrzymał nawet nagrodę za zagranie Eagles- Desperado.

27. Nigdy nie był w poważnym związku.

28. On i Jin mają podobne zainteresowania.

29. Oglądał wszystkie odcinki anime Digimon Adventure, Wolf Children,The Girl Who Leapt Through Time, One Pice, Summer Wars, Piano No Mori i inne produkcje reżysera Hosada Mamoru.

30. Został ujawniony jako ostatni.

31. Jeszcze nigdy się nie zakochał.

32. Chcę ożenić się ze swoją pierwszą miłością i być z nią do końca życia.

33. Ma dużo nawyków m.in.  obgryzanie paznokci , otwieranie ust , dotykanie wszystkiego co słodkie , mówienie ''Mamo!'' i ''To boli!''.

34. Mówi i krzyczy przez sen.

35. Jego wzorem do naśladowania jest jego tata. Chcę być taki jak on, chcę być taką osobą, która dba o swoje dzieci, zawsze słucha wszystkiego co mają do powiedzenia, doradza im co do ich przyszłości i jest karcony przez żonę.

36. Za 10 lat chcę wziąć swoje dzieci Taekwona (2 lata) i Taeguk (7 miesięcy) do Zoo i karmić razem z nimi gołębie, chcę być fajnym facetem.

37. Kiedy był młodszy chciał być piosenkarzem.

38. Zdaniem Jungkooka V nie lubi przegrywać z innymi.

39. Miał do wyboru trzy imiona sceniczne: Six, Lex i V.

40. Nazywa się V , ponieważ ma oznaczać zwycięstwo.

41. Lubi słoneczną pogodę.

42. Trenował przez 3 lata.

43. Płakał, kiedy oglądał 'Cud w sali nr7'.

44. Kiedy ma problem idzie do Jimina lub Jina. Jednak łatwiej mu rozmawiać z Jiminem, ponieważ są w tym samym wieku.

45. Jeśli miałby mieć specjalną moc, chciałby rozmawiać z samochodami.

46. Fani powiedzieli, że V wygląda jak Baekhyung z EXO i Daehyung z B.A.P, powiedział że Baekhyun jest jego mamą, a Daehyung jest jego tatą.

47. Poczuł się zaszczycony, kiedy fan powiedział, że wygląda jak T.O.P z BigBang.

48. Gdy będzie miał dziewczynę chciałby spacerować z nią jesienią po parku i karmić razem z nią gołębie.

49. Bardzo lubi aktorstwo

50. Gdyby mógłby mieć jakaś super moc wybrałby teleportacje, bo mógłby w każdej chwili spotkać się z rodziną.

51. Słysząc kiedyś słowo 'beach'(plaża) pomylił to ze słowem 'bitch'. Było to podczas pobytu BTS w Tajlandii.

52. BTS zgodnie twierdzą, że to V ma najwięcej fanek.

53. Jest najbardziej popularnym członkiem BTS w Tajwanie.

55. Lubi tańczy Kkumul kkumul.

56. Mówi, że jego wielki urok to duże dłonie i długie palce.

57. Jest najbardziej tajemniczy z BTS.

58. Lubi 'dokuczać' ARMYs podczas fanmeeting'ów.

59. Podczas robienia zdjęć stara się robić unikalne pozy.

60. Przed debiutem miał image energetycznego, zabawnego ucznia.

61. Uważa że jego urok kryje się w jego oczach, w większej mierze obojętnych, lecz wywołujących na innych niesamowite wrażenie.

62. Jego ulubioną piosenką jest Lee Juck - "Rain" ze względu na bolesne wspomnienie z nią związane. W przeszłości, słuchał jej przez cały deszczowy dzień, próbując telefonicznie wyznać miłość pewnej dziewczynie, lecz ona nie odebrała telefonu.

63. Jego ulubionym utworem z albumu 'Skool Luv Affair' jest utwór Cypher pt2: Triptych.

64. Podczas 'Jump Rope Challenge' spodnie V zaczęły się powoli zsuwać, więc udało mu się skoczyć 120 razy zajmując 1-sze miejsce. Stwierdził jednak, że dałby radę dłużej, gdyby nie opadające spodnie.

65. Potrafi wejść na drzewo, ale nie potrafi z niego zejść.

66. Rzeczy wymagane do szczęścia: rodzina, zdrowie i honor.

67. W dormie zadaniem V jest obsługa pralki.

68. Lubi wyrażać siebie poprzez modę.

69. Kiedy świętował swoje urodziny na Gayo Daejun w 2013 r, był bardzo szczęśliwy, ponieważ dzielił je z K.Will'em. Garderoba K.Will'a była zaraz za garderobą BTS, a s am K.Will przyszedł do pokoju BTS mówiąc do V: "Hej, dziś są twoje urodziny? Moje też! Zdmuchnijmy razem świeczki".

70. Suga powiedział, że V i RM są jak dwie bliźniacze góry, ponieważ bardzo kochają dużo jeść.

71. Boi się duchów.

72. V nie lubi nosić butów.

73. V i Jimin byli w tej samej klasie w szkole średniej.

KoreaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz