1. Data urodzenia: 15 Październik 1996
2. Miejsce urodzenia: Mokpo, Korea Południowa
3. Wysokość: 189cm
4. Waga: 67 kg
5. Grupa krwi: A
6. Znak zodiaku: Waga
7. Chiński znak zodiaku: Szczur
8. Podgrupa: Bang & Zelo
9. Stanowisko: Maknae, raper, wokalista, tancerz.
10. Matoki: Totomato (niebieski).
11. Wykształcenie: Seoul Performing Arts High School
12. Hobby: Taniec, rapowanie, beatboxing, muzyka, skate, moda.
12. Języki: koreański, a obecnie studiuje po angielsku.
13. Chrześcijanin
14. Rodzina: ojciec, matka i starszy brat ( o 2 lata brata.)
15. Ulubiony film: Crossing, Step Up, 2012
16. Ulubione kolory: szary, zielony, czerwony
17. Ulubiona cyfra: 7
18. Jego ulubionym zdaniem po japońsku jest: Hajimemashite douzo yoroshiku.(Witam, miło mi cię poznać)
19. Bardziej przypomina mamę, z kolei jego brat bardziej przypomina tatę.
20. Mimo, że jest najmłodszy, jest najwyższym członkiem zespołu, ma 189 cm wzrostu.
21. Potrafi rapować 16 sylab na sekundę.
22. Podczas wyjazdów mieszka w pokoju z Jongupem.
23. Chodził do akademii w Gwangju, tej samej do której uczęszczał Seungri z Big Bang. Dojeżdżał do niej codziennie autobusem z Mokpo, przez co naraził rodziców na wydatki. Dzięki temu nauczył się oszczędzać.
24. Kiedy pierwszy raz pojawił się w akademii kazano mu zmienić styl. Nosił bowiem spodnie długości 3/4 i miał ufarbowane na niebiesko włosy.
25. Zaczął rapować i tańczyć w piątej klasie szkoły podstawowej, kiedy dołączył do Joy Academy. Natomiast od 3 klasy bardzo lubił naśladować choreografie i imitować raperów.
26. Chodził na przesłuchania do różnych wytwórni, ale odrzucano go z powodu zbyt młodego wieku. Plotka głosi, że interesowało się nim YG Entertainment.
27. Nie lubi swoich zdjęć sprzed debiutu.
28. Pseudonim Zelo pochodzi od imienia greckiego boga współzawodnictwa, Zelosa.
29. Podziwia will.i.am. i Kanye West. Lubi też Dynamic Duo.
30. Przyznaje, że oglądanie występów DBSK i Super Junior obudziło w nim marzenie o zostaniu wokalistą.
31. Marzeniem Zelo, poza byciem muzykiem, jest także zostanie piłkarzem lub producentem.
32. Jest maniakiem skateboardingu. Jeździ już 7 lat, ale nadal chce nauczyć się wielu trików.
33. W ich show „Ta-dah! It's B.A.P!" jest „robotem stworzonym przez Banga, który ma pomóc mu przejąć władzę nad światem"
34. W trakcie promocji „Power" otrzymał pseudonim „Pink" ze względu na kolor włosów oraz na podobieństwo w brzmieniu różowego (Bunhong) i jego własnego imienia (Junhong).
CZYTASZ
Korea
Non-FictionAnnjong-hasejo! (*^▽^*) W tym artykule, lekturze, opowiadaniu jak tam według was będę pisać o Korei ≧ω≦ A dokładnie co będzie? Jak zajrzycie to zobaczycie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale podam przykłady : (ღ˘⌣˘ღ) - Kultura - języku - k-pop #3 Literatura faktu 10...