Rennel kézenfogva indultunk el kifelé az erdőből.
-Van egy meglepetésem, amit holnap délelőttre terveztem.-mosolygott rám.
-És mi az?-néztem mélyen a szemébe.
-Ha elmondom nem lesz meglepetés. Csak azért mondtam, hogy ne szervezz programot holnap délelőttre.-vonta meg a vállát.
-Rendben.-nevettem fel és félrelöktem egy faágat az arcom elől.
-Holnap reggeli után találkozunk Gevinnél-jelentette ki és amikor meglátta Eliotot, egyszerűen elindult felé, otthagyva engem.
Thania lépett oda hozzám.
-Tíz perc múlva indul egy túra a tóhoz. Jössz? Egy kis csajos kikapcsolódás fiúk nélkül-intett egy kisebb csapat felé, akik már az indulásra készülődtek.
-Oké, csak adj nekem öt percet, hogy összeszedjem a fürdős cuccokat-intettem a ház felé.
Thania úgy tett, mintha leolvasná az időt a csuklóján lévő óráról, amely....nos...nem volt ott.
-Annyi időd még pont van-mosolygott rám.
-Kösz!Pontosan öt perccel késöbb találkoztunk ugyanott, csak ezúttal teljes harci díszben és nem sokkal utánunk a tanár is megérkezett.
-Mindenki itt van? Indulhatunk?-pillantott körbe és mivel nem érkezett ellenkezés, elindult a tó felé.
Thaniaval szinte autómatikusan haladtunk végig az ösvényen, hisz az elmúlt néhány napban sokszor jártunk erre.
-Na jó. Most már nem bírom tovább!-jelentette ki Thania.-Hogy jöttetek össze?
Felnevettem.
-Az nem egy érdekes sztori-vontam meg a vállamat és leraktam a táskát és a ruháimat a fa tövébe. Szinte monoton mozdulatsor volt ez.
-Azért csak meséld el!-bíztatott Thania.
-Rendben. Emlékszel, mikor este eljöttem Gevintől, Ren pedig követett?-kérdeztem, mire a lány bólintott-Ide jöttem. A fához.-mutattam fel a megszokott helyre.-Azért jöttem el, hogy gondolkozzak és, mikor Naren megkérdezte, hogy min, véletlenül azt mondtam, hogy rajta-mondtam ki és zavarba jöttem az emléktől.
-Hű! És utána? Mi volt?-kérdezte Thania teljesen belelkesülve.
-Megcsókolt.
-De szuper!-kezdett ujjongani a barátnőm és nevetve besétált a tó vízébe, aztán megtorpant.-Most először vagyunk itt úgy, hogy a fiúk nem fognak behajítani a vízbe-nevetett fel.
-Használjuk ki!-mosolyodtam el és egy hajgumival fetűztem a hajamat, majd belemerültem nyakig a tóba.Ezen a héten már semmi izgalmas nem történt. Teltek a napok, délelőtt fürödni voltunk, néha meglátogattuk Gevin, délután meg eljártunk a programokra. A telefonom viszont csak nem akart előkerülni. Már azon voltam, hogy engedek Thania unszolásának és szólok Mr. Morgannek, de végül nem tettem. Nem tudom miért döntöttem így. Talán már én is sejtettem, hogy hol lehet a mobilom.
ESTÁS LEYENDO
Egyszer Volt Hol Nem Volt, Volt Egyszer Egy Sárkány... /befejezett/
Aventura"-Sárkányok márpedig nem léteznek!-erősködtem. -Te komolyan olyan makacs vagy, hogy még a saját szemednek sem hiszel?-kérdezte Naren nevetve és a mellette fekvő vörös színű hüllőre mutatott. -De...e-ez nem lehet igazi-motyogtam." Axest sorozat 1. #2...