Díj :$ 5.

657 21 0
                                    

Köszönöm a díjat, palacsintamagus! :)
Sajnálom, de most annyira el vagyok havazva, meg kedvem sincs nagyon díjakat irogatni, hogy most nem fogok tényeket kirakni magamról, sem továbbadni a díjat, de a kérdésekre válaszolok. Egyébként, ha bárki, bármire kíváncsi velem kapcsolatban, akkor írhat egy üzenetet is, nem kell egyből díjat adni.

°Válaszaim:
1. Van háziállatod? Ha igen, milyen?

Van apukámnál egy zöld ( :3 ) hullámospapagáj

2. Szereted a nyarat?

Igen. Nagyon

3. Tita vagy kutyus?

Inkább kutya. A macska, ahhoz megy, aki kaját ad neki. A kutya ahhoz, akihez hűséges.

4. Mit olvastál el életedben a leggyorsabban?

Benina - Bíborhajú 4 - Milán könyve című művét. Kevesebb, mint egy nap alatt, de most egy másik műve, a Farkasok nemzetsége 1. vetekszik vele.

5. Ebookot vagy a fizikai könyvet preferálod.

Egyértelmű szerintem. A könyveknek megvan a maga hangulata, azt nem lehet egy elektronikai eszközzel helyettesíteni. Szép találmány az ebook, de az igazi könyvszeretők biztos, hogy nem azt fogják használni.

6. Mit gondolsz a wattys közösségről?

Szerintem nagyon barátságos. Itt a könyvmolyok mind egy helyen lehetnek és nem igazán vannak konfliktusok itt, legalábbis nem annyi, mint bárhol máshol. Mert összetart minket az olvasás iránti szeretet és érdeklődés.

7. Van olyan extrém sport, aminek a kipróbálását feltennéd a bakancslistára?

Nem tudom...ilyenen még nem gondolkoztam. Nem vagyok az az extrém típusú ember.

8. Miért írsz?

Hm...nem is tudom. Még nem nagyon gondolkodtam rajta, mert ez csak úgy jön. Azért csinálom, mert szeretem. Így kiadhatok magamból minden érzelmet, korábbi sérelmeket. Megélhetek olyan pillanatokat, melyekről csak álmodtam eddig. Újjá formálhatom a világomat és szépíthetek rajta. Kicsit olyan ez, mint egy hibátlan valóság.

9. Ha visszamehetnél a múltba élni hova mennél?

955-be. :D most, hogy elolvastam Benina Farkasok nemzetsége 1 című könyvét, szívesen kipróbálnám.

10. Mi a véleményed a könyvemről?

Még nem sokat haladtam vele (csak az első fejezetig jutottam) de engem megfogott. Tetszik.

Mára ennyi. Köszönöm mindenkinek, aki olvassa az irományaimat.
Jó éjt és jó olvasást!
Puszi: AD

Egyszer Volt Hol Nem Volt, Volt Egyszer Egy Sárkány... /befejezett/Onde histórias criam vida. Descubra agora