Louis aj s dvoma blonďavými stvoreniami znova sedeli v aute a mierili do štúdia, ktoré navštívili za posledné dva dni neskutočne veľa krát. Už by tam potrafil aj so zaviazanými očami. Na zadných sedadlách sa Niall s Kate rozprávali o modelingu. Mladší detektív sa z neznámeho dôvodu zaujímal o všetko, čo sa týkalo chôdzi po móle. Louis nad tým len podvihoval obočie a po niektorých otázkach, čo mu vyšli z úst len pobavene zakrútil hlavou.
Cestou sa jej Niall zdôveril o jeho orientácii a stali sa z nich niečo ako „najlepšie kamarátky". Od auta do vnútra štúdia mali dokonca prepletené ruky a Louis pri pohľade na nich chytal kŕče v bruchu. Po pár minútach v jednom aute sa správajú akoby sa poznali celé roky.
Ale keď už boli vnútri, znova sa začali správať profesionálne a prvá Louisova otázka smerovala na Kate: „Máte tu nejakú šatňu, alebo niečo také? Mohli by sme začať tam." Šéfka sa len samoľúbo usmiala a odpovedala mu: „Každý má vlastnú šatňu."
Niall uznanlivo prikývol a potľapkal kamarátku po pleci. „Zavedieš nás tam prosím?" spýtal sa Niall a milo sa na ňu usmial. Kate prikývla a pohodila hlavou na znak, aby ju nasledovali. Na druhom poschodí, za dverami, na ktorých dominovala obrovská hviezda s menom Miranda Kerr, našli jej súkromnú šatňu.
Kate, ako šéfka, mala bohužiaľ veľa povinností a tak sa s Niallom rozlúčila vrúcnym objatím a zmizla v chaose módneho sveta. Dvaja detektívi boli sami v obrovskej šatni a skúmali každý kúsok. A keď prehľadávali skriňu, Louis si niečo všimol. „Ni, poď mi pomôcť odtlačiť tú skriňu prosím," zvolal starší s rukami na šatníku, pripravený sa jej zbaviť. Niall hneď pribehol a položil si dlane vedľa Louisových.
„Raz... dva... tri!" skríkol Louis a hneď nato skriňu rýchlo odsunuli. Za nimi boli modré dvere. Starší hneď otvoril dvere a nakukol dnu. „Prečo by si zabarikádovala dvere od vlastnej kúpeľne?" nechápavo sa pýtal Niall a nakrčil obočie. „Pretože to nebola ona," odpovedal tajomne Louis a po špičkách sa vydal dovnútra, aby náhodou nezničil nejakú stopu.
Hneď ako uprel svoj pohľad na umývadlo na stene kúpeľne, zavrhol možnú príčinu smrti, že ju niekto udrel do hlavy. Kraj bieleho umývadla bol poškvrnený neprehliadnuteľnou červenou tekutinou. Zaschnutá krv však nesídlila len na ňom. Pod umývadlom bola kaluž zaschnutej krvi, z ktorej sa tiahli šmuhy priamo k ich nohám. Ďalej však nepokračovali.
Bolo im hneď jasné, ako zomrela. Louis mimo krvavých stôp prišiel k umývadlu a dlho ho skúmal. Potom odvrátil pohľad na malú skrinku nad umývadlom a zamračil sa. Bál sa síce čo tam nájde, otvoril ju a prechádzal očami po poličke.
Odličovacie tampóny, všetko z kozmetiky- od špirály po rôzne krémy, silikóny... No čo najviac bilo do očí boli neznáme tabletky. Chytil ich a prečítal názov. Zyprusa. Hneď do druhej ruky schytil mobil a vytočil číslo Perrie, zatiaľ čo Niall len stál vo dverách a pozoroval počínanie staršieho detektíva.
„Ahoj. Prosím ťa načo sú lieky Zyprusa?" spýtal sa Louis hneď, keď zdvihla a pohrával si pritom prstami s krabičkou liekov. „Ahoj. Hej hneď ti to poviem..." ozvalo sa z telefónu. Na druhej strane Perrie zadávala do ich siete názov Zyprusa a sústredením si hrýzla do spodnej pery.
„Tu to je! No je to niečo ako lieky proti bulímii, ale len fakt vzdialene. Prečo? Našli ste niečo?" spýtala sa patologička. „A kde sa dajú zohnať?" spýtal sa Louis a ignoroval predošlú otázku. „V Londýne sa dajú zohnať len na jednom mieste, lebo sú zakázané. Predáva ich Liam Payne," odpovedala Perrie a neriešila, že Louis jej neodpovedal na otázku.
„A adresa?" išiel na to z ostra detektív. „Moment... 208 Camberwell Road," odpovedala patologička a prešla cez svoje fialové vlasy. „Ďakujem. A pošli prosím posily a fotografov do štúdia. Našli sme tu miesto činu. Ideme za tým Liamom," povedal Louis a nečakal na odpoveď. Zrušil hovor a Niallovi ukázal, aby išiel s ním. Nechali stopy stopami a krv krvou, a vyrazili za mužom, ktorý legálne predával nelegálne lieky.
Krabička liekov pristála na pulte, za ktorým stál sympatický brunet. Louis odtiahol ruku od liekov a zahľadel sa na neho. Niall vykukol spoza jeho ramena a pri pohľade na vysokú horu svalov sa mu rozšírili blankytné oči. Líčka mu slabo sčervenali keď sa na neho chlapík za pultom pozrel a následne usmial.
„Dobrý deň. Želáte si?" spýtal sa a milo sa usmial. Mladému detektívovi pri medovo-sladkom hlase poskočilo srdce. „Predali ste tieto lieky Mirande Kerr?" spýtal sa z ostra starší detektív. Brunet sa pozrel na predmet, ktorý ležal na pulte pred ním a potom niečo ťukal do klávesnice počítača. Niall pozorne sledoval každý pohyb jeho rúk a prstov. Začal sa cítil viac než nervózne z prítomnosti tak očarujúceho muža.
„Áno Miranda Kerr. Pravidelne sme jej posielali lieky, no v poslednom čase zanedbáva platbu a dlžila 500£," čítal muž za počítačom a keď dočítal, presunul sa pohľadom späť na staršieho detektíva a mladšiu kôpku blonďavých vláskov za ním. „A môžete mi povedať kam ste jej tie lieky posielali?" spýtal sa Louis lebo si spomenul, že nikde nenašli jej adresu a už bol vhodný čas ju zistiť.
Brunet za pultom si zmeral Louisa podozrievavým pohľadom. „Prečo?" spýtal sa rovnako podozrievavo. Louis s radosťou zopakoval svoje obľúbené gesto a odhrnul si sako. Hnedý pohľad spadol na jeho opasok a obočie sa mu vymrštilo nahor. „Samozrejme," vyhabkal zo seba a hneď pozeral do monitoru počítača. Keď našiel adresu, schmatol papierik a rýchlo ju tam naškrabal. Nechcel predsa policajta zdržovať.
„Niall zostaň tu. Zavolám Perrie, poradím sa s ňou a potom po teba prídem, okej?" spýtal sa Louis, keď už papierik s adresou držal pevne v ruke. Tou druhou už hmatal mobil vo vrecku a jeho kroky už smerovali von s obchodu. Blonďáčikove líčka zahoreli, pretože si uvedomoval, že tu bude sám s tým čarokrásnym stvorením za pultom a jemne prikývol.
Louis vyšiel z obchodu a mobil hneď vrátil do vrecka. Ešte raz sa obzrel na mladšieho detektíva a zmizol. Nevolal Perrie. Išiel sám na adresu, ktorú mal napísanú na malom papieriku. To ešte nevedel, čo objaví. Keby to vedel, možno by chcel, aby mal pri sebe oporu.
YOU ARE READING
FBI │Larry│
FanfictionHovorí sa: Nepleť prácu so súkromím. Ale čo ak detektív Louis musí vyšetriť prípad vraždy niekoho blízkeho? A čo ak ho vyšetrovanie zavedie za starou láskou?