Milí moji čitatelia!
(Ja viem, veľmi originálny pozdrav :D)
Cítim sa neskutočne hrdá na to, že už druhý krát píšem poďakovanie, a ešte viac hrdá za to, že tentokrát píšem oveľa väčšie číslo a to 2K POZRETÍ!!!
Nemôžem uveriť vete, ktorú som napísala vyššie. Nemôžem uveriť tomu, čo za veci sa diali každý deň po celé 4 mesiace. Nemôžem uveriť počtu ľudí, ktorí si tento príbeh prečítali alebo ohodnotili. Jednoducho nemôžem! J
Chcela by som poďakovať každému osobne, každého osobne vystískala, ale keďže je vás toľko, tak to radšej napíšem sem :P Som naozaj šťastná, že niektoré mená píšem už druhýkrát a že ste so mnou zostali. Takže sa každý povinne hľadajte tu:
KatarnaMusilov, LaraHoralka, Karo1239, Kostarix, black4ever_24, viki0711, HenrietaHeni, Katkavandov, mimi_unicorn69, sardelinka, kristyna_neha, Orangesa, IvankaCharvatova, nika123nina, NikaBezi, E_foxCZ, Pandaline_original, NikaHubschrauber, DtW_RH, hanicka1812, MonikaEnge, MiskaaBelieber94, ZuzkaDoleaov, Agnessa03, AlyciasLaurenc, DominikaGlfyov, printaforever, Nataly_B1406, NicolSedlicka, simonkastul, Anny695, BexLovesTommo, _LarryLS1_, MiMi672, _Eska_, JadeVampire, LviaFrankov, sasa_stylinson69, Harryxaurus_69, hokejkaa-11...
Takže... môj druhý príbeh sa končí... Aké nostalgické... Ešte že prichádza tretí! :D Týmto vás chcem pozvať do deja ďalšieho Larry diela a tým je Rejuvenation (čo znamená Omladenie). Naozaj dúfam, že vám prirastie k srdcu tak ako tento J (Ehm... toto vôbec nebolo komerčné XD)
Z celého srdca dúfam, že sa vám táto moja poviedka páčila a vidíme sa pri ďalšej ;)
Ešte raz OBROVITÁNSKE ĎAKUJEM za všetku vašu podporu!!!
YOU ARE READING
FBI │Larry│
FanfictionHovorí sa: Nepleť prácu so súkromím. Ale čo ak detektív Louis musí vyšetriť prípad vraždy niekoho blízkeho? A čo ak ho vyšetrovanie zavedie za starou láskou?