*Perspektywa Janka *
Co ja najlepszego zrobiłem. Ola prawie się przezemnie zabiła, przecież nie wybaczyłbym sobie gdyby coś jej się stało. Mimo tego że z nią zerwałem dalej ją bardzo kocham i jest dla mnie ważna.
Od kilku godzin siedzę pod salą i czekam aż porozmawia z psychologiem i będę mógł do niej wejść. Wczoraj mnie wygoniła ale wiem że oboje potrzebujemy tej rozmowy.Godzinę później
Od lekarza dowiedziałem się że psycholożka wyszła od Olki jak byłem po kawę i już mogę ją odwiedzić. Stanąłem przed szklanymi drzwiami i już chciałem nacisnąć klamkę ale coś mnie blokowało.
-Dalej Janek, jesteś mężczyzną.-Powiedziałem sam do siebie i wszedłem do sali.
Spojrzałem na łóżko gdzie leżała dziewczyna , która wydawała się jeszcze szczuplejsza i bledsza niż zazwyczaj.
-Cześć.-Powiedziałem i usiadłem na krześle obok łóżka.
-Po co przyszedłeś?-Odpowiedziała Ola nie patrząc się na mnie.
-Chce porozmawiać.
-O czym?
-O tym co zaszło między tobą a Kubą.
-Ile razy mam ci jeszcze mówić że między nami do niczego nie doszło? To on się na mnie rzucił.
-Wierze Ci.
-Naprawdę?
-Tak. Mimo naszej kłótni musisz jechać ze mną do Wrocławia który jest w ten weekend. Obiecałem już firanką.
-Pojadę. Może taki wyjazd polepszy nasze relacje.
-Możliwe. A teraz musze iść. Nie mogę siedzieć u ciebie dłużej.
-Dobrze. Pa.
-Pa.
Wyszedłem z sali i usiadłem na białych, plastikowych krzesłach pod drzwiami. Zakryłem twarz rękami i myślałem, długo myślałem.
Z moich rozmyśleń wyrwał mnie zdenerwowany głos doktora dobiegający z sali Oli. Wstałem i podszedłem szybko do szyby, reanimowali ją. Odsunąłem się gdy lekarz skierował się w moją stronę razem z łóżkiem na którym leżała dziewczyna.
-Co z nią jest?-Zapytałem lekarza jednak nie dostałem odpowiedzi.
Usiadłem spowrotem na krześle i zacząłem płakać.
-Kurwa, przecież było dobrze.Nie mogę jej stracić, nie mogę- Powtarzałem w kółko._______________________________________
Rozdziałów nie było ponieważ mam teraz dużo nauki ale za to w weekend pojawi się dłuższy rozdział :)
CZYTASZ
Dlaczego To On? #jdyoutube
FanfictionFanfiction O JDabrowskym. Jeśli spodoba Ci się to ff na moim profilu jest druga część :)