5 Dalis

3.9K 242 3
                                    

I Hate You Malik
5 Dalis
-Panele Delevinge! Lauk iš klasės! Susitiksim po pamokos. ,- griežtai pasakė mokytoja. Zayn prunkštelėjo.
-Ponaiti Malik jūs taip pat. ,- visiems buvo juokinga išskyrus man ir mokytojai. Per tą kvailį mane išvarė. Vos užsidarė klasės durys, buvau priremta prie sienos.
-Paleisk Zayn, kitaip pasigailėsi. ,-rimtai pasakiau. Nelaukusi atsakymo trenkiau iš kojos jam į tarpkojį. Kaip ir tikėjausi Zayn iškarto mane paleido.
-Pasigailėsi. ,-pasilenkęs suurzgė.
-Oho jau bėgu pas mama. ,-pasakiau tai visiškai be jausmų.
-Kvailė.
-Asilas. ,- einant atsisukau ir parodžiau jam vidurinį pirštą. Jis dar nežino ką aš galiu...
*Pas Zoe namuose*
-Padarom taip. Aš miegu pas tave. Ir tada mes dejuojam. Zayn girdės ir laikys tave lygiaverte varžove. ,-viską išdėstė Zoe. Nusijuokiau.
-Gerai. Bus įdomu. ,-viską įsivaizdavau.
-Gerai, aš pasiimu kuprinę ir švarius rūbus. ,-padėjau jai susiruošti. Atsisveikinom su jos tėvais. Įsėdome į Zoe's mašiną ir po keletos minučių jau buvome pas mane. Abi atsisėdom į lovą.
-Pradedam? ,-klastingai paklausė.
-Žinoma. ,- priėjau prie sienos. Trenkiau delnu į ją.
-Ahhh. ,-vos tvardžiausi nesusijuokus.
-Mhhh... ,- Zoe jauraitėsi ant lovos užsidengusi burną. Galiausiai susiėmė atsistojo ir priėjo prie manęs.
-Mažute, o tu skani. ,- Zoe tai pasakė žemu vyrišku balsu. Abi stovėjom užsispaudusios nosis ir vos tvardėm juoką. Iš Zayn kambario girdėjosi garsūs žingsniai.
-A-a-ahhhh...Aaa....O-ohh...Greičiau! ,-sucypiau.
-Mergyt, pailsėk. Antras raundas bus už 2 minučių. Rytoi tu nepaeisi. ,- vėl pasakė Zoe vyrišku balsu. Čiupau pagalvė užsidengiau ja veidą ir pradėjau juoktis. Zoe padarė tą patį. Nusivaliau juoko ašaras.
-Nusirenk. ,- kažkam piktu balsu paliepė Zayn. Abi su Zoe suklusom. Ir tai ko tikėjomės išgirdom greičiau nei tikėjomės. Aimanos buvo tokios garsios.
-Dieve tai taip šlykštu. ,-sumurmėjau. Ant viso garso pajungiau dainą 'Colors'. Abi dainavom taip garsiai kiek tik galėjom. Kai pasibaigė įsijungėm vėl. Ir taip gal dar kokį 20 kartų. Mes abi dievinam šią dainą.
-Einam užkąsti ir toliau eisim klausytis Halsey dainų. ,-pasakiau. Ji palinksėjo. Nuėjom į virtuvę ir suvokėm, kad nenorim valgyti taigi grįžom tuščiomis atgal. Suskambo Zoe's telefonas. Ji išėjo iš kambario. Grįžo apsiašarojusi.
-Mano mama, pateko į avariją. Aš turiu eiti. ,- norėjau važiuoti su ja, bet ji atsisakė. Palydėjau iki automobilio. Atsisveikinom. Grįžau į savo kambarį.
-Zayn.
-Bri.


I Hate You Malik (Baigta) Where stories live. Discover now