I Hate You Malik
11 Dalis
Jaučiau deginantį Zayn žvilgsnį.
-Žinai Bri. Zayn nenuleidžia nuo tavęs akių. ,-pasakė Louis.
-Jaučiu tai. ,-sumurmėjau.
-Gal einam iš čia? ,-paklausiau.
-Žinoma. ,-palikom pinigus ant stalo. Louis sunėrė mūsų pirštus.
-Šiek tiek pavydo nepakenks. ,-mirktelėjo. Garsiai nusijuokiau. Per daug garsiai. Išėjom iš kavinės.
-Tai kur eisim? ,-paklausė Louis.
-Nežinau. Gal į parką? Man ten labai patinką. ,-pasiūliau. Louis linktelėjo. Parke prisėdom ant suoliuko.
-Kokia graži diena. ,-sušnabždėjau.
-Taip...Tikrai. ,-pritarė Louis.
Stojo tyla. Bet ji buvo maloni, tokia jauki.
Po truputi pradėjo temti.
-Manau man laikas namo. ,-pakilau nuo suoliuko.
-Aš tave palydėsiu. ,-pasisiūlė. Visą kelia ėjome kalbėdami apie nereikšmingus dalykus. Pasiekėme mano namus.
-Štai, susitiksime rytoj mokytojau Tomlinson. ,-linksmai pasakiau.
-Tikrai taip. ,-abu nusijuokėm. Apsikabinom. Louos pabučiavo man į kaktą.
Tai man pasirodė labai keista...
Tingiai užlipau laiptais į viršų. Atsirakinau duris. Gal ir gerai, kad tėvų nėra. Virtuvėje nusimoviau maikutę.
Atsigėriau vandens. Nuėjau į savo kambarį.
-O Dieve... ,- aš taip išsigandau. Zayn sėdėjo pas mane ant lovos. Su maikute prisidengiau krutinę.
-Po velnių Zayn. Aš galėjau būti nuoga. ,-susinervinau.
-Neturi to ko nebūčiau matęs. ,-suurzgė.
-Oho kokie mes pikti. ,-pasišaipiau.
-Aš nesu piktas. ,-jau ramiau pasakė.
-Gerai, o dabar eik iš čia. Man reikia pailsėti.
-Ir ką tiek veikei, kad tiek pavargai? ,-pašaipiai paklausė.
-Buvau sporto klube su Louis. Paskui ėjome pavalgyti. Tada nuėjome į parką. Ir galiausiai jis palydėjo mane namo. ,- papasakojau.
-Ar žinojai, kad mokytojams ir mokiniams negalima susitikinėti su mokytojais? ,-klastingai paklausė.
-Taip, mes tik linksmai praleidome laiką. ,-jis jau pradeda mane nervinti.
-Išėjote susikibę už rankučių. Pirmą kartą girdėjau tave taip garsiai besijuokiančia ir tu sakai, kad tai tik linksmai praleistas laikas?! ,-jis staigiai atsistojo.
-Tiesiog atsiknis Zayn. Tai ne tavo reikalas! ,-pakėliau balsą.
-Pasymatymas rytoj 16:00 valandą. Toje pačioje kavinėje kurioje tu su Louis meiliai burkavot. ,- piktai suurzgė. Priėjo prie manęs. Švelniai pastūmė mane nuo durų ir išėjo.
-Jis nepamiršo to mano pokalbio su Zoe...
*Mokykloje*
-Zoe turiu dvi naujienas. Viena bloga, kita gera. Nuo kurios pradėt?
-Nuo blogos. ,-susiraukė Zoe.
-Šiandien ne penktadienis. ,-nusijuokiau.
-Neprimink. O dabar sakyk gerąją.
-Šiandien eini į pasimatymą su Harry. Būsime keturiese. Tu, aš Harry ir tas nevisprotis. ,-Zoe mane stipriai apkabino.
-Tu geriausia.
-Dėkok Zayn, o ne man. ,-sumurmėjau. Patraukėm į klasę. Atsisėdome priekyje. Visą pamoką niekaip negalėjau susikaupti. Vis jaučiau Zayn žvilgsnį.
Laikas bėgo varginančiai lėtai. Bet galiausiai skambutis suskambėjo.
Su Zoe nuėjome persirengti. Dabar kūno kultūra. Greit persirengėm. Kai nuėjome į stadioną vaikinai jai bėgo ratus.
-Merginos vėluojat. ,-subarė Louis.
-Atsiprašom. ,-nusijuokė Zoe.
Prisijungėm prie kitų. Apibėgome tris ratus ir ėjome daryti mankštą. Prie manęs priėjo Louis. Švelniai suėmė mane už klubų.
-Dabar kartu padarykim pritupimą. ,-palinksėjau. Labai lėtai atsitūpėm. Ir dar lėčiau atsistojom.
-Dabar taip. ,-vieną ranką pridėjo man prie krūtinės kitą prie nugaros.
Keistai ją išrietė. Lėtai pritūpiau ir atsistojau. Kojas iš kart pakirto.
-Stenkis pritūpimus daryti šitaip. ,-šyptelėjo. Palinksėjau.
-Matėt visi? ,-garsiai paklausė. Aišku, kad matė visi...
-Pritūpimus darykite būtent šitaip. ,-paliepė. Visi pradėjo daryti pritupimus.
Louis ėjo visus tikrindamas.
-Gerai. Dabar kas nori žaidžia futbolą, kas nori krepšinį, o kas nori eina dirbti su pilvo presu. ,-garsiai pasakė.
Zoe priėjo prie manęs.
-Futbolą?
-Taip. ,-abi nuėjom prie žaidžiančių.
-Zayn ir Harry renkasi komandas. ,-sušuko Louis.
-Renkuosi Zoe. ,-pasakė Harry. Ji paraudo ir nuėjo pas jį.
-Bri. ,-pasakė Zayn.
Galiausiai pasiskirstėm po 6. Kamuolį varėsi Zayn. Aš buvau netoli vartų. Jis perdavė kamuolį man. Spyriau. Ir pataikiau...
*16:00*
-Bri paskubėk! Mes jau vėluojam!,-zyzė Zoe
-Nenumirs. Palauks .,-sumurmėjau. Išėjome iš namų.
Už 15 minučių buvome kavinėje. Susiradom vaikinus. Viena vieta buvo prie Harry kita prie Zayn. Prisėdau prie Zayn.
-Bri?
-Taip? ,-pakėliau akis į Harry.
-Galim pasikalbėti? ,-paklausė. Palinksėjau. Paėjome nuo jų šiek tiek toliau.
-Ką mėgsta Zoe?
-Tave. ,-nusijuokiau. Daugiau nieko nesakiau. Nuėjau ir vėl atsisėdau.
-Apie ką kalbėjot? ,-paklausė Zayn. Gūštelėjau pečiais. Toliau vakaras ėjo nuobodžiai. Zoe ir Harry kalbėjo be sustojimo.
-Man laikas namo. ,-galiausiai pasakiau.
-Aš su tavimi. ,-Zayn nusekė mane iš paskos. Gatvėje ėjome vienas šalia kito.
-Kodėl tu leidai Louis dėti rankas ten kur galiu tik aš? ,-einant paklausė.
-Kodėl tik tu? ,-susiraukiau.
-Aš tavęs taip noriu. ,-suurzgė. Nežinau kodėl, bet sujungiau mūsų lūpas. Zayn nusišypsojo.
-Šia naktį tu vėl būsi mano. ,-pasakė per bučinį.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Hate You Malik (Baigta)
Hayran KurguI Hate You Malik Prologas -Gal jau būsi toks mandagus ir pasitrauksi man iš kelio?! ,-sušnypščiau. -Atsiprašau, tiesiog kai ketinu eiti tu paeini į tą pačia pusę! *Bri ir Zayn. Tarsi šuo ir katė. Negana to, kad gyveną toje pačioje gatvėje, tame pači...