15 Dalis

3K 223 8
                                    

Do I Realy Hate You Malik?
15 Dalis
Aš šiek tiek pasimečiau ir nežinojau ką jam atsakyti. Todėl tiesiog tylėjau ir žiūrėjau jam į akis. Aš taip jo pasiilgau...Užmiršau visus savo principus išlipusi iš lovos nuėjau pas jį. Sujungiau mūsų lūpas. Zayn į jį iš kart atsakė, netgi šyptelėjo. Jis švelniai mane paguldė.
Kažkas pabeldė į duris.
-Šūdas. ,-sumurmėjo. Pastūmiau jį nuo savęs ir nuėjau atidaryti jų. Ten stovėjo Gigi.
-Pakviesk Zayn. ,-paprašė. Plačiai pravėriau duris.
-Užeik. ,-pasakiau maloniai dirbtinu balsu. Stebėjau kaip ji nueina ir atsisėdo šalia Zayn. Kažką jam tyliai pasakė. Zayn susiraukė.
-Eik lauk. ,-piktai paliepė. Gigi išsprogino akis.
-Ką? Tu manęs atsisakai? ,-supyko.
-Ir ne tik... Tu trukdai, eik lauk.  ,-vėl paliepė. Gigi atsistojo ir išėjo. Man jos nei kiek negaila. Uždariau duris ir nuėjau atsisėdau šalia Zayn.
-Tai kas nutiko? ,-paklausiau po ilgos tylos. Jo kūnas įsitempė, todėl supratau, kad jis suprato ką turėjau omenį.
-Ta prasme?
-Neapsimesk kvailiu Zayn. Vieną minutę tu švelnus, o kitą tu jau miegi su kekše, o dar kitą tu šauki ant visų ir visi tau nepatinka. Kas nutiko? ,-vėl paklausiau.
-Nieko svarbaus. Tik mirė mano tėvas. ,-jis pasakė tai lyg tai būtų kasdieniška.
-Aš maniau jis senai miręs. ,-susiraukiau.
-Buvau jo laidotuvėse. Pasirodo per tą laiką nustojo gerti ir sukūrė šeimą. Jo dabartinė žmona žinojo apie mane ir tai mane nustebino. ,-toliau kalbėjo lyg jam tai nerūpėtų. Žiūrėjau jam tiesiai į akis ir mačiau kaip jam sunku, nes jis be gali mylėjo tėvą kol jis išėjo.
-Gal užteks apsimetinėti, kad tau nerūpi? ,-Zayn susiraukė.
-Tu galvoji aš tokia pat akla kaip ir kiti? Tave pažįstu per daug ilgai ir per daug gerai, kad mane apgautum Zayn. Tiesiog pasipasakok arba bent jau prieš mane jau neapsimetinėk. ,-pasakiau kiek pakeltu tonu. Zayn akys patamsėjo. Jis staigiai atsistojo. Galvojau, kad jis grubiai mane pastums į šalį, bet šito nepadarė. Jis tiesiog stipriai mane apkabino. Aš jį taip pat. Tai buvo kažkas tobulo. Po kiek laiko atsitraukėm. Pažvelgiau į jo paraudusias akis kurios išdavė, kad jis verkė. Man suspaudė širdį. Pirma kartą matau jį tokį. Ir pati susigraudinau.
Zayn atsisėdo ant lovos. Prisėdau šalia. Nežinojau net ką pasakyti.
-Taip ir tylėsi? ,-paklausė.
-Aš...  ,-numykiau nežinodama, ką atsakyti. Staiga jo veiksmai mane suglumino.

I Hate You Malik (Baigta) Where stories live. Discover now