17 Dalis

3.1K 231 13
                                    

Do I Realy Hate You Malik?
17 Dalis
Važiavome į oro uostą. Mašinoje tvyrojo nejauki tyla. Mes su Zayn ir jo mama sėdėjome gale, o mano mama ir tėtis priekyje.
*Oro uoste*
-Duok aš panešiu tavo lagaminą. ,-maloniai pasakė Zayn. Visi atsisuko į mane. Padaviau jam savo lagaminą. Galiausiai priėjome vietą prie kurios turėjome išsiskirti su tėvais. Stipriai juos apkabinau.
-Iki. ,-atsisveikinau. Abu su Zayn nuėjome į eilė žmonių kurie jau lipo į lėktuvą. Padavėme bilietus ir nuėjome atsisėsti į savo vietas. Po kiek laiko pakilome. Dar po 5-kių valandų jau nusileidome. Išlipę iš lėktuvo išsikvietėme taksi. Kai jis atvažiavo pasakėme viešbučio pavadinimą ir po dar kelių valandų jau buvome jame. Pasiėmėme kambario raktą. Liftu pakilome į 7-tajį aukštą. Zayn atrakino kambario duris. Pirma įėjau aš. Nuostabu...Čia turbūt svetainė, bet ji didžiulė. Viskas balta. Netgi odinė sofa balta. Patraukiau apžiūrinėti kitų kambarių. Visi vienodai balti. Į miegamąjį įėjau paskutinį. Nenustebau kai pamačiau, kad viskas balta. Lova didžiulė. Televizorius taip pat. Įsibėgėjau ir šokau į lovą, likau nustebinta. Ji buvo labai minkšta kaip man ir patinka. Į kambarį įėjo Zayn. Lagaminus pastatė į kampa. Atsisėdau.
-Aš einu paieškoti parduotuvės. Nespėjau nusipirkti normalaus maudymosi kostiumėlio. ,-pasakiau. Išlipau iš lovos.
-Man eiti kartu? ,-paklausė.
-Ne. ,-pasakiau į jį net neatsisukdama. Išėjau. Visur taip gražu, bet velniškai karštą. Man per karštą. Įėjau į pirmąją rūbų parduotuvę. Ten mano akį iš kart patraukę du maudymosi kostiumėliai. Vienas mėlynas kitas raudonas. Pasimatavau juos. Abu buvo mano dydžio todėl juos ir nusipirkau. Pareinant užsukau į dar kelias parduotuves. Nusipirkau maikutę ir šortus. Grįžau labiau pavargusi nei bet kada. Skrydis labai išvargino ir jau pradėjo temti. Maišus su rūbais padėjau prie lovos. Iš lagamino išsiėmiau tėčio marškinius. Šūdas... Ir kodėl nepasiėmiau normalios pižamos?! Greit persirengiau. Atrodo Zayn nėra.
-Zayn. ,-garsiai ištariau jo vardą.
-Aš čia. ,-garsiai sušuko iš balkono. Pavarčiau akis. Atsiguliau į lovą. Šiltai apsiklojau nors man buvo ir karštą. Užsimerkiau. Po keletos minučių pajaučiau kaip šiltos rankos prisitraukia mane arčiau.
-Zayn. Baik. ,-sušnabždėjau. Tai buvo nuostabus jausmas. Galiausiai pajaučiau kaip jo kurinė prisiglaudė prie mano nugaros. Nenorėjau, kad jis atsitrauktų todėl nieko ir nesakiau. Užmigau.
*Ryte*
Pabudusi iš kart gyliai įkvėpiau oro. Užuodžiau vyriškų kvepalų kvapą. Atsimerkiau. Po mano galvą buvo Zayn ranka, o aš atsisukusi į jį ir dar apsikabinusi...
O Dieve... Suvokusi kaip tai atrodė staigiai atsisėdau. Tos pačios šiltos rankos mane vėl apsivijo ir sugrąžino į vietą. Vėl gulėjau ant jo rankos.
-Zayn. ,-suurzgiau.
-Žinau, kad pyksti ar nekenti manęs, nes tave įskaudinau. Bet gal galim viską pamiršti, bet kol esame čia? ,-paklausė. Susimasčiau. Gal jis ir teisus.
-Pagalvosiu apie tai. O dabar eisim valgyti. Na bent jau aš eisiu. ,-pasakiau atsisėsdama. Pasiėmiau baltus šortus, ilgą judą maikutę. Viską nusinešiau į vonios kambarį ir apsirengiau. Kai grįžau į kambarį, Zayn jau taip pat buvo pasiruošęs.
-Einam? ,-paklausiau.
-Žinoma. ,-linksmai atsakė. Priėjęs sunėrė mūsų pirštus. Bandžiau ištraukti savo ranką iš jo gniaužtų, bet jis suspaudė tvirčiau....Teko pasiduodu. Nusileidom į apačią.
-Kas per?...

Kaip manote, kas nutiko Bri ir Zayn nusileidus į apačią?:D


I Hate You Malik (Baigta) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora