14 Dalis

3.4K 236 2
                                    


I Hate You Malik
14 Dalis
-Rezultatas aiškus. Gražiausia pora tai Zoe ir Harry. Gražiausia mergina Bri. O vaikinas Zayn. Kam nors buvo netikėta? Paplokim. ,- aš nesitikėjau, kad mane išrinks Gražiausia klasės mergina. Kad Zayn bus gražiausias vaikinas tai ir taip buvo aišku.
-Zoe. ,-sušnypščiau. Ji atsisuko.
-Sveikinu. ,- Zoe plačiai išsišiepė ir padėkojo. Toliau viskas buvo kaip įprastoje istorijos pamokoje.
*Pietų pertrauka*
Visi nuėjo pavalgyti. aš į biblioteką. Nusprendžiau viską ramiai apmastyti.
"Zayn"
Kai prie stalelio visi susėdom pastebėjau, kad nėra Bri.
-Zoe, kur Bri? ,-paklausiau.
-Iš kur man žinoti?
-Tu jos geriausia draugė! ,-pakėliau balsą. Patraukiau jos ieškoti. Neradau.
-Zayn. ,-išgirdau jos balsą už savęs. Atsisukau. Ji šypsojosi, bet ta šypsena atrodė tokia netikra...
"Bri"
Nusišypsojau jam dirbtine šypsena.
-Einam į valgyklą. Visi ten sėdi ir turbūt mūsų nepasigedo. ,-šyptelėjo Zayn. Aš jam kažką jaučiu, tikrai kažką jaučiu. Bet tai tikrai ne meilė. Gal simpatija?
Palinksėjau, abu nuėjome į valgyklą. Atsisėdome prie visų. Tik po kelių minučių Zoe mus pastebėjo.
-O Bri! Senai jūs čia? ,-nustebusi paklausė ji. Ar čia geriausia draugė? Norėjau atsistoti ir išeiti. Bet tą akimirką kai stojausi Zayn uždėjo savo ranką man ant kojos ir stipriai pastūmė žemyn. Atsisėdau. Rankos jis nepatraukė.
Nuo Zayn prisilietimo mane nupurtė elektra. Maloni elektra. Iki skambučio visą likusį laiką sėdėjau ranka pasirėmusi galvą. Zoe net nepasivargino paklausti ar aš nieko prieš, kad per visas pamokas ji sėdės su Harry. Zayn turbūt jaučiasi lygiai taip pat kaip ir aš. Atstumtas.
*Po pamokų*
Lėtai ėjau namo. Rytoj priimsiu jai mūsų priesaiką, regis Zoe tai labai greitai pamiršo. Gyvenimas tapo tikrai sumautas. Keisti jausmai Zayn, praradau geriausia draugę, tėvų dar nėra, galų gale praradau nekaltybę su žmogumi kurio nekenčiau. Viskas taip painu. Kartais atrodo, kad nekenčiu Zayn, o kartais galėčiau visą dieną žiūrėti į jo šypsena. Visi tai vadina meile. BET TAI TIKRAI NE MEILĖ!
"Zayn"
Tai taip sušiktai blogai. Negaliu duliknti kitų mergų neįsivaizduodamas, kad ten Bri. Mano mintyse tik Bri, mano noruose tik Bri. Po velnių mano sapnuose taip pat tik BRI! Atsidusau ir kritau į lovą. Čia dar laikosi Bri kvapas...
"Bri"
Kritau į lovą. Mano mintis visiškai užkariavo Zayn. Regis jaučiau simpatiją Louis, bet tai taip greit pranyko... Atsistojau. Pradėjau vaikščioti po kambarį. Pirmyn, atgal.
"Zayn"
Atsistojau. Kaip man ją išmesti iš galvos. Atsistojau. Pradėjau vaikščioti pirmyn atgal. Į galvą man šovė puiki mintis!
"Bri"
Sugalvojau! Tai genialu! Ten nesutiksiu Zayn, ir visiškai jį pamiršiu.
"Zayn"
Prisigersiu ir iškrušiu kokia kekšę.
"Bri"
Prisigersiu ir praleisiu vakarą su vaikinu.
"Zayn"
Reikia ruoštis.
"Bri"
Reikia ruoštis.

Liko dar DVI dalys!

I Hate You Malik (Baigta) Where stories live. Discover now