I Hate You Malik
12 Dalis
-Būk švelnus. Man vis dar skauda. ,-paprašiau. Zayn palinksėjo. Lėtai į mane įėjo. Tai pakartojo keletą kartų. Po to tempą pagreitino. Išriečiau nugarą. Galiausiai aimanų nebevaldžiau ir nagais įsikabinau į Zayn nugarą. Pasiekėme viršūnę. Vėl mano kūną užliejo nuostabiausias jausmas pasaulyje. Gyliai kvėpavom.
-Per tave aš nepaeisiu. ,-sumurmėjau.
-Žinau. Atleisk, nesusivaldžiau. Manau į mokyklą ryt neisi. ,-atsiprašė.
-Aš nieko prieš. ,-nusijuokiau.
-Gal ir man neiti... ,-klastingai pasakė.
-Daugiau jokio sekso Zayn. ,-piktai pasakiau.
-Ką?! ,-išsprogino akis.
-Ką girdėjai. Aš nesu tavo kekšė Zayn. Pasidaviau pagundai, bet daugiau šito nebebus. ,-ramiai paaiškinau.
-Geriau dulkinsies su Louis? ,-kandžiai paklausė.
-Tarp manęs ir Louis nieko nėra. ,-nesuprantu kodėl aš jam tai aiškinu.
-O kas buvo kavinėje? Ir per kūno kultūrą? Tik draugiškas pasigrabaliojimas? ,-dirbtinai nusijuokė.
-Kavinėje jis norėjo tik pamatyti tavo reakcija. O mokykloje parodė kaip teisingai daryti pritūpimus. ,- kodėl aš vis dar jam aiškinu?
-Gal tiesiog baigiam? Pykstamės, ginčijamės kaip tikra pora. ,-suskambėjo mano telefonas. Atsiliepiau.
(Z-Zoe B-Bri)
Z-Spėk kas nutiko!
B-Permiegojai su Harry? ,-nusijuokiau.
Z-Dar ne...Jis man sakė, kad jam patinku! Ir oficialiai mes pora!
B-Sveikinu! Nuoširdžiai tau pavydžiu.
Z-kodėl?
B-tu turi vaikiną, jis tavimi rūpinsis, ypač žinant, kad tai Harry Styles!
Z-Tu teisi! Visos man pavydės! Kaip tau pavydi Zayn.
B-Ką? Kodėl jos man pavydi? ,-susiraukiau.
Z-Po to bučinio salėje beveik visi laiko jus pora. Dar kai jis prie tavęs lenda...Jūs tobula pora!
B- tarp mūsų nieko nėra. Turiu eiti iki. ,-atsisveikinau.
-Ar žinojai, kad beveik visi laiko mus pora? ,-paklausiau Zayn.
-Kodėl turėtų? ,-nesuprato.
-Na...Tada kai salėje tave pabučiavau... Arba kai per kaikurias pamokas sėdime ir beveik visi spokso...
-Kodėl jiems tai turėtų rūpėti? ,-nutraukė mane Zayn.
-Nes, tu lyg ir mokyklos blogiukas, mergišius ir visos kitoks. O aš... ,-susimasčiau kas aš?
-O tu gražiausia mergina su kuria miegojau. ,- mano skruostai paraudo.
-Dar tie mūsų barniai. ,- kalbėjau žiūrėdama į lubas.
-Taip...Mes pora kaip tvora. ,-pasakė Zayn ir abu nusijuokėm.
Stojo tyla. Pažvelgiau į laikrodį.
-Už poros valandų į mokyklą. ,-sumurmėjau.
-Neinam? ,-pakėlė vieną antakį.
-Einam. Reikia. Eini su manimi į dušą ar eisi po manęs?
-Žinoma, kad su tavimi mėlynake.
*Mokykloje, per pietų pertrauką*
Prie mūsų su Zoe staliuko dabar sėdi ir visa Zayn gauja. Niall, Liam, Harry, ir aišku Zayn. Harry nesitraukia nuo Zoe's ir net normaliai pakalbėt negalėjom.
-Dieve, aš taip noriu miego. ,-sumurmėjau. Rankomis užsidengiau veidą.
-Gal po pamokų visi važiuojam pas mane? ,-paklausė Harry.
-Jai ten yra lova tada aš važiuoju. ,-visi nusijuokė.
-Ten yra didelė lovą. ,-pasakė.
-Gerai, aš važiuosiu. ,-sumurmėjau. Kodėl kava tokiais atvėjais nepadeda? Suskambėjo skambutis. Liko dar dvi pamokos. Kūno kultūra ir biologija. Tingiai pakilau. Visi nuėjome link sporto salės. Po to išsiskyrėm. Persirengėm. Išėjom į lauką. Zoe vėl nuėjo pas Harry.
-Turėjai sunkia naktelę? ,-nusijuokė Tomas.
-Net neklausk. ,-sumurmėjau.
-Man buvo ne ką geriau. Gal tu apsimesk, kad tu nugriuvai skaudžiai suaitrenkei, o aš tavo didvyris nešu tave pas seselę!
-Ne. ,-atsakiau.
-Bijai, kad pamatys Zayn? ,-pakėlė antakį. Garsiai nusijuokiau.
-To tikrai nebijau.
-O gal, manai, kad pavydės Louis. ,-aš vėl nusijuokiau.
-Jis mokytojas. Man per senas. Gal tiesiog atsiknisk? ,-kiek pikčiau pasakiau.
-Man tik buvo įdomu. Nepyk. ,-atsiprašė. Pavarčiau akis.
-Bėgam? ,-paklausiau.
-Bėgam. ,-pritarė...
*Pasibaigus pamokoms*
-Gal aš vis dėl to nevažiuosiu. ,-numykiau. Niall priėjo persimetė mane per petį.
-Važiuosi. ,-nusijuokė. Įsodino pas save į mašiną ir prisegė. Pas mus dar sėdosi Zayn ir Liam. Zoe važiavo Harry mašina.
-Bri net nebandyk miegoti. ,-pagrasino Liam. Jie visi tokie nuostabūs žmonės. Netgi keista, kad ankščiau nebendravom.
-Atvažiavom. ,-linksmai sušuko Niall. Pažvelgiau pro langą. Buvome didelio ir labai gražaus namo kieme. Sustojom. Išlipau iš mašinos. Nuėjau pas Zoe.
-Zoe. ,-pasakiau. Ji atsisuko.
-Gal jau papasakosi kas įvyko vakar? ,- nekantriai paklausiau.
-Nepyk. Ne dabar. ,- ji nubėgo pas Harry. Štai kodėl nenorėjau, kad ji turėtų vaikiną. Patraukiau su visais į vidų. Atsisėdau prie krašto. Gan toli nuo Liam
Tarp mūsų atsisėdo Zayn.
-Kai tau nusibos tik sakyk ir mes išeisim ,-sušnabždėjo man į ausį Zayn. Palinksėjau. Jis uždėjo savo ranką ant šlaunies. Kol jie visi kalbėjosi aš beveik miegojau.
-Bri. ,-pakėliau akis į Zoe. Žvilgsniu ji parodė į Zayn ranką. Patraukiau ją. Zayn į mane piktai pažiūrėjo, ir vėl padėjo ranka. Tik šį kartą aukščiau ir stipriau suspaudė. Zoe išsišiepė. Atsidusau. Kodėl ryt tik trečiadienis??
"Zayn"
Visi kalbėjosi. Tylėjau tik aš ir Bri. Iš atminties niekaip neišėjo vaizdai. Kaip Tomas, Louis galiausiai ir Niall ją prajuokino. Ir ji su malonumu su jais bendravo. O su manimi ne...Bet kodėl man tai turėtų rūpėti?
"Bri"
Pažvelgiau į Zayn. Jis atrodo toks susimąstęs. Su pirštu pastuksenau jam į koją. Zayn atsisuko.
-Gal jau einam? ,-tyliai paklausiau. Zayn paėmė mane už rankos. Padėjo atsistoti. Bet mano rankos nepaleido.
-Mes išeinam. ,-pasakė.
-Kodėl niekada nesakei, kad turi tokia gražia kaimyne? ,-nusijuokė Liam. Zayn į jį pažiūrėjo tokiu piktu žvilgsniu, netgi man per kūną šiurpuliukai perbėgo. Lėtai patraukėme namų link.
Einant daug nekalbėjom.
Lipant laiptais į viršų ieškojau namų rakto.
-Šūdas. ,-sumurmėjau.
-Kas nutiko?
-Palikau raktą spintelėje. ,-atsidusau. Dabar reikės eiti iki mokyklos.
-Gali miegoti pas mane. Raktą rytoj pasiimsi. ,-pasiūlė. Nenoriai palinksėjau. Zayn atrakino savo buto duris. Mane įleido pirmą. Įėjęs pats užrakino jas.
-Kai jau galiu miegoti, nebenoriu. ,-sumurmėjau.
-Taip būna visada. ,-nusijuokė Zayn. Šyptelėjau. Kokia graži jo šypsena...Susiraukiau. Nuo kada man patinka jo šypsena? Papurčiau galvą.
-Kiek dabar valandų? ,-paklausiau.
-Kelios minutės po penkių.
-Kur aš miegosiu? ,-gal kaip nors užmigsiu.
-Mano lovoje. ,-atsakė.
-O tu?
-Ant sofos. ,-susiraukiau.
-Tau nebūtina...
-Būtina Bri! Kitaip nesusivaldysiu ir iškrusiu tave miegančia! ,-pakėlė balsą.
-Tai nesivaldyk. ,-išgirdau save tyliai šnabždančia..
YOU ARE READING
I Hate You Malik (Baigta)
FanfictionI Hate You Malik Prologas -Gal jau būsi toks mandagus ir pasitrauksi man iš kelio?! ,-sušnypščiau. -Atsiprašau, tiesiog kai ketinu eiti tu paeini į tą pačia pusę! *Bri ir Zayn. Tarsi šuo ir katė. Negana to, kad gyveną toje pačioje gatvėje, tame pači...