Do I Realy Hate You Malik?
13 Dalis
Pažvelgiau jam į lūpas, tada į akis. NE. Stipriai trūktelėjau ranką ir Zayn ją paleido.
-Nagi Bri. Pabūk su manimi. ,-vėl paprašė. Palinksėjau. Vėl atsisėdau ant nuvirtusio medžio. Čia taip ramu. Atsidusau. Keista čia sėdėti šalia jo.
-Bri.
-Tiesiog patylėk Zayn. ,-nutraukiau jį. Padėjau galvą jam ant peties ir mėgavausi akimirka. Stebėjau kaip saulė po truputį leidžiasi. Viskas atrodo taip romantiškai, bet toli gražu nėra. Neaišku, kada Zayn nuotaika vėl pasikeis. Už kelių valandų saulė visai nusileido. Atsistojau.
-Manau aš jau eisiu. ,-pasakiau.
-Taip. Gerai. Susitiksim name. ,-palinksėjau. Patraukiau atgal. Kuo toliau ėjau tuo labiau jaučiausi nesaugi. Bet galiausiai pasiekiau namą. Įėjau į vidų. Visi sėdėjo prie židinio su išjungta šviesa. Iš pradžių nesupratau kas vyksta kol neatsisėdau šalia Cody kuris kažką pasakojo.
-Šiame miške, buvo nužudyti du vaikai. Visi sako, kad vakarais jie klaidžioja miške ir klaidina žmones. Daugiau niekas jų neranda. ,-baigė pasakojimą jis.
-Ar tai tiesa? ,-paklausiau.
-Taip. Pats mačiau vieną iš vaikų naktį kieme. Buvo be galo baisu. ,-atsakė Cody. Zayn... Mano širdis pradėjo daužytis kaip pašėlusi. Niekada netikėjau tokiais dalykais, bet jei jis matė...
-Gi juokauju. ,-nusijuokė. Akimirką norėjau užmušti jį. Trenkiau jam antausį.
-Kvailys. ,-sušnypščiau. Užlipau laiptais į savo kambarį. Kritau į lovą. Po kelių valandų šiek tiek sunerimau, kad Zayn dar negrįžo. Pažvelgiau į laikrodį '22:47'.
-Kur tu Zayn? ,-tyliai sau sušnabždėjau. Išvažiuoti negalėjo, atvažiavom su Cody. Gal pasiklydo, o gal tie vaikai...
-Tu neisi jo ieškoti. ,-paliepiau pati sau.
-O taip eisiu. ,-sumurmėjau. Gražiausia, išprotėjau. Pasiėmiau megstuką ir išėjau. Patraukiau miško link. Per Cody man velniškai baisu. Kažkas palietė mano petį. Garsiai suklykiau ir pradėjau bėgti. Vos už keliu metrų mane apsivijo šitos vyriškos rankos.
-Nusiramink, tai aš. ,-sušnabždėjo velniškai pažįstamas balsas. Šiek tiek nusiraminau. Lengviau atsikvėpiau. Atsisukau į jį ir tvirtai apsikabinau. Šalta ašara nuriedėjo skruostu. Ir ką aš bandau apgauti...Aš ji vis dar myliu... Kažkur lūžo šakelė. Krūptelėjau. Abu atsisukome į tą pusę iš kurios sklido garsas.
YOU ARE READING
I Hate You Malik (Baigta)
FanfictionI Hate You Malik Prologas -Gal jau būsi toks mandagus ir pasitrauksi man iš kelio?! ,-sušnypščiau. -Atsiprašau, tiesiog kai ketinu eiti tu paeini į tą pačia pusę! *Bri ir Zayn. Tarsi šuo ir katė. Negana to, kad gyveną toje pačioje gatvėje, tame pači...