13 Dalis

3.5K 238 3
                                    


I Hate You Malik
13 Dalis
-Ką? ,-pakėlė antakį Zayn.
-Sakiau, kad man tinka. ,-greit praėjau pro jį. Džiaugiuosi, kad to neišgirdo.
Nusirengiau. Likau su apatiniais ir liemenėle. Atsiguliau. Gyliai įkvėpiau. Tas nuostabus Zayn kvapas. Užmerkiau akis.
"Zayn"
Atsiguliau ant sofos įsijungiau televizorių. Kovoju su noru nueiti pas ją...
Galiausiai išjungiau jį. Užsimerkiau.
*Ryte*
"Bri"
Pramerkiau vieną akį. Paskui kitą. Nuo spintelės pasiėmiau telefoną. Dabar tik 06:13. Jaučiuosi visiškai pailsėjusi. Zayn lova žymiai patogesnė už mano. Paklojau ją. Tada apsirengiau. Išėjau iš jo kambario. Priėjau prie miegančio Zayn. Jis toks sušiktai gražus. Kuo tyliau išėjau iš jo buto. Neskubėdama patraukiau mokyklos link. Nuėjus iš kart nuėjau prie savo spintelės. Atidariusi, pasiėmiau buto raktus. Apsisukau ir grįžau į Zayn butą. Suradau lapelį ir rašiklį. 'Miegančioji gražuole, aš jau namuose' lapelį padėjau prie stalo šalia sofos. Išėjau. Atsirakinau savo buto duris.
Iš kart persirengiau Baltus džinsus ir dryžuotus marškinėlius. Susišukavau plaukus. Pasidariau arbatos, sumuštinių. Ramiai atsisėdau ir tada išgirdau siaubingą Zayn muziką...
-Kvailys. ,-sumurmėjau. Padėjau sumuštinį. Nuėjau pas jį. Pasibeldžiau į duris. Už keletos sekundžių jis jas atidarė.
Zayn buvo tik su apatiniais ir su susivėlusiais plaukais, kas jam labai tiko.
-Patylink. ,-paprašiau.
-Ne. ,-išsišiepė.
-Kodėl? ,-susiraukiau.
-Nes, tu išėjai neatsisveikinusi. ,-rimtai atsakė. Pastūmiau jį nuo durų. Nuėjau į jo kambarį ir išjungiau kompiuterį. Sukausi eiti patenkinta savo darbu, bet tada atsitrenkiau į Zayn. Kritau tiesiai į lovą. Jis ištiesė man ranką. Padėjo atsistoti.
-Nori papusryčiauti kartu? ,-nedrąsiai paklausiau.
-Aš tik apsirengsiu. ,-šyptelėjo. Palinksėjau.
-Tu ateisi. ,-šuktelėjau prie durų. Padariau dar vieną puodelį arbatos. Jaučiuosi taip keistai. Aš savo noru pasikviečiau jį papusryčiauti. Mėgavausi jo kvapu miegodama jo lovoje, o kai atsitrenkiau į jį per kūną perbėgo šiurpuliukai. Mano mintis nutraukė įėjęs Zayn.
-Skaniai kvepia. ,-pagyrė. Šyptelėjau.
-Paskubėk jau greit reikės eiti.
*Prieš pirmą pamoką*
-Bri nesupyksi, jei sėdėsiu su Harry? ,-paklausė Zoe.
-Kaip nori. ,-sumurmėjau. Nuėjau ir sudribau suole šalia Zayn.
-Mes praradom savo geriausius draugus. ,-liūdnai šyptelėjo Zayn.
-Taip. ,-pritariau.
-Pasiimkit po lapelį. Mokinių taryba nusprendė padaryti nesąmonę. Kaip žinot mokslo metų pabaiga jau čia pat. Taigi ant lapelio užrašot savo simpatijos ar gražiausio mokinio/mokinės vardą. Ir dar kokia pora jums jūsų klasėje gražiausia arba kokia jūs palaikytumėt. Sutinku nesąmonė, bet rašom. Ir kas daigiausia balų surinks gaus tam tikrą apdovanojimą. ,-baigė kalbėti. Paėmiau lapelį. Užrašiau 'Gražiausias vaikinas Zayn, Gražiausia pora Harry ir Zoe, Gražiausia mergina Zoe'
"Zayn"
Užrašiau 'Gražiausia mergina Bri, Gražiausia pora Harry ir Zoe, aš ne gėjus, kad rikčiau gražiausią vaikiną...'

Istorija eina į pabaigą! Ačiū, kad skaitot!

I Hate You Malik (Baigta) Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon