18 Dalis

2.8K 229 13
                                    


Do I Realy Hate You Malik?
18 Dalis
-Kas per šūdas? Ką tie du čia veikia? ,-sumurmėjau.
-Apsimeskim, kad jų nematom. ,-pasakė Zayn akivaizdžiai suirzęs. Akimirką viskas atrodė labai gerai, bet kur tau...
Zayn mane išsitempė iš viešbučio.
-Kur mes einam? ,- Zayn atsisuko į mane.
-Pamatysi. ,-mirktelėjo. Šyptelėjau. Jis atrodė labai mielai.
Ėjome dar kurį laiką. Kol priėjome kavinę po atviru dangumi ir vaizdu į vandenyną.
-Kaip gražu. ,-sušnabždėjau. Zayn spustelėjo man ranką ir nusišypsojo.
Nuėjome atsisėdome prie vieno iš staliukų. Abu užsisakėme blynų su šokoladu. Suvalgėme.
-Kur eisim dabar? ,-paklausė.
-Dabar grįšim į viešbutį ir aš persirengsiu, o paskui nuspęsim. ,- atsakiau jau einant atgal. Grįžome į viešbutį. Įlipome į liftą. Šūdas...
-Zayn! Bri! Kokia staigmena, kad susitikom? ,- garsiai pasakė Gigi, Cody's tik nusišypsojo.
-Mes ketinome eiti maudytis, gal norit kartu? ,-tolau kalbėjo Gigi.
-Taip. Tai puiki mintis. ,-pritarė Zayn. Pažvelgiau į Cody. Jis tarsi perskaitė mano mintis.
-Jūs eikit. Mes su Bri nuveiksim ką nors kitą. ,-Cody's atėjo ir atsistojo šalia manęs.
-Taip. ,-pritariau. Zayn nepatikliai mus nužvelgė.
-Gerai... ,-liftas atsidarė. Jie su Gigi išlipo, o mes su Cody vėl grįžome į pirmąjį aukštą
. -Einam.
''Zayn"
Su Gigi nuėjome į paplūdimį. Ji iš karto paprašė, kad ištrinčiau jos kūną kremu nuo saulės. Neturėdamas kito pasirinkimo ištepiau. Atsisėdau. Gigi iš kart įsitaisė man ant kelių. Ką ji sugalvojo?
-Pamiršk ją. Aš tau suteiksiu tokį malonumą apie kokį tu net nesvajojai. ,-sušnabždėjo man į ausį.
''Bri"
Su Cody vaikščiojome po miestą. Vieną ranką jis laikė man ant nugaros. Tai buvo gan nemalonu.
-Žinai ką?
-Ką? ,-paklausiau.
-Mesk jį. Palik Zayn. Aš geresnis ir tu tai žinai. Aš nežaidžiu su merginų jausmais.
''Zayn"
Pastūmiau ją nuo savęs.
''Bri"
Nustūmiau jo ranką sau nuo nugaros.
-Toks kaip tu jo niekada neatstos. ,- piktai pasakiau.
''Zayn"
-Tokia kekšė kaip tu niekada jos neatstos! ,-suurzgiau.
''Bri"
-Einu į viešbutį.
''Zayn"
-Aš išeinu.

Štai! Nomonių! AČIŪ! Ir dar... Kokios pabaigos tikitės jūs? :)

I Hate You Malik (Baigta) Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt