Do I Realy Hate You Malik?
8 Dalis
"Zayn"
-Zayn! Kokia staigmena. Sakei niekada daugiau nepasimatysim.
-Ir man malonu tave matyti Megan.
"Bri"
Su Louis bėgiojome parke.
-Bri! ,-atsisukau pažiūrėti kas kviečia. Niall, Liam, Harry ir Zoe...O kur Zayn?
-Eime su mumis. ,-pasiūlė.
-Louis nepyk, bet eisiu su jais.
-Žinoma. Iki. ,-nuėjau prie draugų.
-Kur eisim?
- Į kiną. ,-už visus atsakė Liam.
-Gerai, bet gal nueikim pas mane aš persirengsiu ir eisim? ,- visi palinksėjo. Einant vis svarsčiau kur Zayn. Jis mane apgavo. Na ir kvailys! Turbūt nuėjo pas kokia kekšę. Grįžusi greit persirengiau. Salėje susitikom daigiau žmonių. Mano akį patraukė šviesiaplaukis vaikinas. Sutikęs mano žvilgsnį nusišypsojo. Paraudau.
-Gigi, Cody, Selena ir Max'ai susipažinkit su Bri. ,- visus apsikabinau.
-Vadink mane Co. ,-sušnabždėjo man į ausį šviesiaplaukis kai jį apsikabinau. Visi atsisėdom į savo vietas. Filmas gan nuobodus. Pasiėmiau telefoną.
"Kur tu?" parašiau Zayn.
"Su vaikinais pas Harry" atrašė...Jis...
"Žinai...Aš su Niall, Liam, Harry, Zoe, Gigi, Max ir Cody, tai kaip tu gali būti kartu su jais?" pirma diena. Pirma sušikta diena ir jis jau man meluoja. Žinojau, kad mums nieko nepavyks...
Atsistojau ir išėjau iš salės atsisėdau lauke ant suoliuko. Kelios ašaros nuriedėjo skruostu.
-Kas ne taip Bri? ,-atsekė man iš paskos Cody.
-Mano vaikinas mane apgavo. ,-sumurmėjau. Jis prisėdo šalia.
-Žinai, mes su Gigi taip pat buvome pora. Išsiskyrėme, bet likome draugais. Gal ir jums taip vertėtų. ,-patarė.
-Žinai neprašiau tavo patarimų. ,-piktai pasakiau ir pagaliau pažiūrėjau.
-Gerai atleisk. O dabar eime žiūrėti filmą. ,-jis švelniai paėmė man už rankos. Padėjo atsistoti. Mano kūną apėmė labai keistas jausmas. Labai keistas, bet malonus? Mano telefonas pradėjo skambėti. Ir taip aišku, kad Zayn...Ką daryti? Atsiliepiau.
(Z-Zayn B-Bri)
Z-Bri?
B-Zayn?
Z-Kur jūs?
B-Ten kur nėra tavęs.
Z-Kaip šmaikštu. Labai pyksti?
B-O kaip tau atrodo?
Z-Na nežinau...Atleisk.
B-Mes pirmą dieną esame pora, o tu man jau meluoji?
Z-Žinau...Atleis. Tai nepasikartos.
B-Netikiu.
Z-Nagi...Pasakyk kur esi aš atvažiuosiu.
B-Aš jau eisiu namo.
Z-Bri ar tu verki?
B-Iki. ,-jis dar kažką sakė. Ašarotomis akimis pažvelgiau į Co
-Aš eisiu namo. Pasakyk kitiems.
-Mano mašina čia pat. Parvešiu. Eiti gan toli. ,- pasisiūlė. Palinksėjau. Įsėdau į jo juodą mašiną. Cody's mane domina...Noriu sužinoti daugiau apie jį... Rytoj paklausiu Zoe's. Vistiek susitinkam. Galiausiai privažiavime mano namus.
-Ačiū, kad parvežei! Iki. ,-greit išlipau iš mašinos. Užlipau į reikiamą aukštą. Pravėriau savo buto duris. Tėvai jau grįžo...
-Kur buvai Bri? ,-kiek piktai paklausė mama.
-Mieste, ar kas nors nutiko? ,-mama papurtė galvą. Nuėjau į savo kambarį. Po poros minučių išgirdau durų skambutį. Tai Zayn. Mama įleido jį, nes po akimirkos jis pravėrė mano kambario duris. Zayn atsisėdo ant lovos šalia manęs
. -Atleisk. ,-pasakė nuleidęs galvą.
-Žinai. Manau mums nieko neišeis. ,-Zayn sukluso, o aš tęsiau toliau.
-Mes labai skirtingi...Tau rūpi tik patvarkyti kekšę, o man... Aš nežinau ko man reikia, bet žinau, viena. Melavimo aš nepakęsiu Zayn. Tai tik pirma diena kaip mes pora, o tu...Iš vis kur tu buvai? ,- paklausiau, to ko labiausiai norėjau.
-Aš buvau pas Megan...
VOUS LISEZ
I Hate You Malik (Baigta)
FanfictionI Hate You Malik Prologas -Gal jau būsi toks mandagus ir pasitrauksi man iš kelio?! ,-sušnypščiau. -Atsiprašau, tiesiog kai ketinu eiti tu paeini į tą pačia pusę! *Bri ir Zayn. Tarsi šuo ir katė. Negana to, kad gyveną toje pačioje gatvėje, tame pači...