Do I Realy Hate You Malik?
20 Dalis
Cody's kreivai šyptelėjo. Zayn nepaleisdamas mano rankos perėjo į kitą kambarėlį, vaizdas jame mane supykino . Kažkokia kekšė čiūlpė vaikinui sėdinčiam ant kėdė. Pamatęs mus jis tą kekšė pastūmė į šalį ir atsistojęs atėjo iki mūsų.
-Sveikas Zayn. ,-garsiai pasakė. Jie apsikabino. O kai atsitraukė abu sužiuro į mane. Šiek tiek pasimečiau.
-O koks šitos kalės vardas? ,-paklausė tas vaikinas. Susiraukiau.
-Aš nesu kalė tu paleistuvaujantis narkomane! ,-supykusi pirštu bedžiau jam į krūtinę. Vaikinas iš nuostabos pakėlė antakį.
-Kas ji? ,-vėl paklausė, tik šį kartą pagarbiau.
-Ji mano mergina. Bri. ,-ramiai atsakė Zayn. Ir vėl jie abu sužiuro į mane.
-Taip. ,-nusišypsojau ir apsikabinau Zayn.
-Tai kokie vėjai atpūtė tave čia Zayn? ,-paklausė.
-Kadangi buvau mieste nusprendžiau užeiti. ,-atsakė. Nuėjome atsisėsti ant prie sienos stovinčios odinės sofos. Nebenoriu čia būti. Jie kažką kalbėjo, aš nelabai klausiausi.
-Zayn. Gal jau einam? ,-galiausiai paklausiau.
-Pasilikit čia. ,-klastingai nusišypsojo vaikinas.
-Taip Bri! Tai puiki mintis. ,-pritarė Zayn.
-Aš išeinu, o tu kaip nori. ,- pakilau ir išėjau iš kambario. Vėl atsidūriau tame kambaryje kuriame buvo Cody's.
-Bri! Aš tave palydėsiu. ,- pamatęs mane sušuko Cody.
-Žinoma. ,-šyptelėjau. Su juo bus baisu, bet be jo dar baisiau...
Koks sumaustas vakaras...
Abu išėjome iš namo ir patraukėm viešbučio link. Visą kelia tylėjom. Jau apsidžiaugiau, kad jis nei kiek prie manęs nelindo, bet tada mes įlipome į liftą...Jis prispaudė mane prie sienos ir įsisiurbė į lūpas.
"Zayn"
Su Andy sėdėjime jo namo balkone ir rūkėme žolę.
-Kerai čia pas tave. Šilta. Vieta gera. Policijos mažai. Gal po mokyklos ir aš čia atvažiuosiu. ,- pasakiau išpūsdamas dūmą.
-Žinoma Zayn. Tu čia visada laukiamas. Ir tdar... Ta...Nu kaip ten...Ai Bri man rodos. Ji atvažiuos kartu su tavimi? ,- jo klausimas mane prajuokino.
-Ne, ji tikrai neatvažiuos.
-Gaila. Ji kietas riešutėlis. Drąsi, stipri, išdidi, ir savarankiška. Mums kaip tik tokios ir trūksta. Iš jos padarytume nebloga karę. Galėtu suvilioti kokį mums skolingą valkatą ir jį netyčia pašalinti. ,- garsiai galvojo Andy.
-Pasakiau Ne. Jos į tas nesąmones neįvelsiu. Ir viskas. ,- piktai pasakiau.
-Geria, gerai... O tu? Ją jau patvarkei ar dar ne?
-Užsičiaupk. Aš einu pas ją. Naktį čia nesaugu. ,- atsisveikinau ir išėjau. Atsidūriau tame kambaryje kur sėdėjo Cody's, bet dabar jo jau nebebuvo. Šunsnukis. Bėgte pasileidau atgal į viešbutį. Jeigu bent pirštu jis palies MANO Bri. Užmušiu jį.Nuomonių :)) Žinau, kad ilgai nekėliau...Atsiprašau :)
DU LIEST GERADE
I Hate You Malik (Baigta)
FanfictionI Hate You Malik Prologas -Gal jau būsi toks mandagus ir pasitrauksi man iš kelio?! ,-sušnypščiau. -Atsiprašau, tiesiog kai ketinu eiti tu paeini į tą pačia pusę! *Bri ir Zayn. Tarsi šuo ir katė. Negana to, kad gyveną toje pačioje gatvėje, tame pači...