-eight-

62 7 2
                                    

„Dobré ráno, slečna Amy, dnes to bude pre vás rušný deň," prebudila ma z môjho bezsenného spánku sestrička. Ležím v posteli, aj napriek tomu, že som zaspala pri stene.

Na sestričku som pozrela zmäteným pohľadom, no predsa som sa snažila usmiať.

„Dnes budete mať veľa návštev, predpokladám. Keďže ste boli dva mesiace...," zaváhala, „...indisponovaná," dodala.

„To je v poriadku, môžete povedať, že som bola v kóme, neubližuje mi to," milo som sa na ňu usmiala, „a prosím vás, nevykajte mi, som Amy," nastavila som jej ruku. Chvíľu na mňa vykoľajene pozerala, no nakoniec moju ruku prijala.

„Mara," potriasla mi rukou, „inak, toto si mala hodené vedľa postele, možno ti to tu niekto z rodiny nechal," podala mi obálku, „kľudne si to pozri, ja už idem," povedala, a už jej nebolo.

Obálka bola hrubšia, ako keby v nej bolo niečo iné ako list. Opatrne som ju zobrala z postele, kde mi ju Mara položila. S trasúcimi rukami som ju začala otvárať, no v tom mi do izby vbehli vysmiati rodičia. Obálku som v sekunde strčila pod vankúš a snažila sa o úsmev.

„Amy, veľmi si mi chýbala. Pobehla ku mne Megan.

„Aj ty mne," povedala som priškrteným hlasom.

Mama sa pridala k Megan a objímali ma obe naraz. Iba môj otec stál v dverách a pozeral na mňa so zdvihnutým obočím.
     ___________________________________________________
221 slov
13.4.16
-A

The new Supreme (SK)Where stories live. Discover now