-ten-

65 8 2
                                    

Už zas som tu. Už zas ležím v strede miestnosti toho domčeka. Nechápem to. Je to sen, alebo sa pomaly ale isto stávam bláznom?

„Amy..." opatrne ma oslovil mužský hlas. Podskočila som. Chcela som sa otočiť, no ruka v čiernej rukavici ma zastavila.

„Nie!" skríkol, „nemôžeš ma vidieť, Amy Lange," tento človek ma dostáva.

„Čo odo mňa chceš?"

„Nič, Amy Lange," vážne ma musí oslovovať celým menom? „ja nechcem nič, snažím sa ti pomôcť,"

Po chvíli posmešne dodal: „A áno, vážne ťa musím oslovovať celým menom, Amy Lange,"

„S čím sa mi snažíš pomôcť?" pripomienku o celom mene som ignorovala.

„Si iná Amy Lange, nie si ako všetci. Nie si človek. Patríš sem. Do tohto domčeka. Ale nie každý ti to dopraje. Nenechaj sa ovládnuť inými. Si iná, ale úžasná. Raz ti to všetko vysvetlím, sľubujem Amy Lange," zalapala som po dychu, nevedela som čo povedať.

„Prečo...prečo som videla Jakuba s Meggie?" spýtala som sa neisto. Chcela som vedieť, prečo ma nejaká „Čierna rukavica" (áno, mám talent na vymýšľanie prezývok), ochraňuje pred zlomeným srdcom, poprípade všetkými kosťami v tele.

„To, že si iná, ťa chráni, Amy. Videla si to, pretože keby si to nebola videla, ublížili by ti, chápeš ma?" slabo som potriasla hlavou na znak súhlasu.

„Fajn," dodal a zmizol. Postavila som sa. Zas tá nočná košeľa. Fuj. Vybrala som sa smerom k polici s knihami. Bolo ich tam iba pár, no všetky boli v nejakom jazyku, ktorý som do tohto momentu nikde nevidela. Otvorila som jednu z kníh na náhodnej strane.

„Reinkarnácia"

Svietilo zlatým písmom v strede strany. Zo všetkého som bola zmätená, nedávalo mi to vôbec žiaden zmysel, no v záhadnom človeku s čiernymi rukavicami som cítila istú nevysvetliteľnú dôveru. V tom momente sa mi kniha rozplynula v ruke a ja som opäť ležala na nemocničnej posteli.

___________________________________________________

Táto kapitola mala mať pôvodne viac slov, ale nie som zvyknutá pridávať tak dlhé kapitoly.:D inak, zmenila som názov aj obálku. Za obálku ďakujem jaja1244. Prišlo mi, že názov je viac výstižný. Je to inšpirované american horror story, treťou sériou:)

295 slov

17.4.16

-A

The new Supreme (SK)Where stories live. Discover now