Prológus

2.6K 129 16
                                    

J-Hope
Mosolyogva simítottam V arcára, ami nem gyengén piros volt...
-De...-kezdett bele a szokásos hápogásába, amit akkor vesz elő mikor a többiek előtt csókolom meg. Imádom látni ahogy zavarban van, mondjunk Yoongi eléggé veri rá a nyálát és lehet hogy mást is ilyenkor. Belé folytottam hát a szavakat egy hosszabb csókkal. Mosolyogva kaptam fel a vállamra a kis Alient és rohantam vele a szobánkba. Amint bértünk ledobtam az ágyra, majd miután kulcsra zártam az ajtót fölé kerekedtem és durván megcsókoltam.

Rap Mon
Hallottuk V fájdalmas nyögéseit és csak leültünk az előszobában. Tehetetlenül néztünk ki a fejünkből.
-Miért nem kíméli meg egy kicsit sem?-hallottuk meg Hercegnő hangját.-Miért kell úgy csinálnia, hogy fájjon neki? Egyáltalán miért viseli el?!
-Szereti.-nyöszörögte Kookie.-Szereti és ezért neki mindent szabad...
-Nem értem, hogy miért...-motyogta Suga.
-Nyugalom...-motyogtam.-Nem tudunk csinálni semmit ellene. V nem hagyná. Nem akarja, hogy bármit is tegyünk azért hogy neki jobb legyen... ő azt akarja, hogy J-Hopenak legyen jó...

J-Hope
V arcán folytak a könnyek, mint mindig... nagyon gyönyörű amikor sír, de jobban szeretem, amikor szerelmesen mosolyog rám. Gyengéd akarok vele lenni, de ameddigre oda érünk nem lesz belőle semmi.
-Szeretlek...-nyöszörögte fájdalmasan. Egy apró puszit nyomtam a szájára, majd kihúztam magam belőle felöltöztem és hagytam, hogy rendbe tegye magát.

Taetae
Lassan feltápászkodtam az ágyról, majd a törülközőmet magamra csavarva vonultam a fürdőbe. A zuhanykabinba állva érztem, ahogy Hobi-hyung élvezetének jele és vér folyik végig a lábamon. Remek... így jók lesznek a táncpróbák, na meg a következő alkalom. Eddig gumit is használt, de mostmár azt sem akar. Hát rendben. Fel kellett szisszennem amikor a hátamról a tusfürdő a sebekbe folyt. Egy aprót ütő téma a falba, miközben sírni kezdtem. Jól vagyok, mivel szeretem őt...

Jungkook
Hyung már egy több, mint egy órája bent van és kezdünk érte aggódni. Feltrappoltunk és berontottunk Hobi-hyunghoz, aki a telefonját nyomkodta az asztalnál. Az ágyra pillantva láttuk a vérfoltot a lepedőn...
-Bazd meg! Az ott Taehyung vére?!-idegeskedett Yoongi-hyung.
-Vér?!-pattant fel Hobi-hyung.
-Nem vetted észre, hogy vérzik?!-akadt ki Jin-hyung, majd a fürdőbe rontott.

Jin
Ahogy benyitottam a fürdőbe Taetae a földön ült a zuhanyzó alatt és még mindig vérzett. Gyorsan elzártam a vizet és betakartam a törülközőjével.
-Namjoon!-kiabáltam, mire ő rögtön mellettem is termett. Riadtan nézett körül... Vér volt a zuhanyfülkében és egy eszméletlenül fekvő V. Ezt hogy magyarázzuk majd ki? És ami fontosabb mi lesz Vvel?-Kérlek segíts kivinni...
Rap Mon óvatosan emelte meg Vt, aki meg sem mozdult. Nagyon sápadt volt és a teste ki volt hűlve. Amikor a többiek megpillantották Taehyungot a leaderünknél nagyon megijedtek.
-J-Hope kérlek takarítsd fel a vérét a fürdőből és a lepedőből is tüntesd el...-mormogtam, mire ő sápadtan bólintott. Miután adtunk melegítőt Vre elsiettünk a kórházba, ahol az orvos beszélt Rap Monnal, aki csak falfehéren lépkedett félénk.
-Két hírem van...-nyelt egy óriásit.-az első, hogy V nincs életveszélyes állapotban... a másik, hogy terhes.
-Terhes?!-akadtunk ki mind. Ha ezt megtudja V és J-Hope...

My Little Alien (V-Hope) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now