Jungkook
-Yoongi-hyung!-sipítottam, miközben belökött a közös szobánkba. Mosolyogva pillantott rajtam végig, majd magához rántott.
-Tudod, hogy amint haza érünk itt kell lenned. Akkor miért mentél enni?-kérdezte, miközben benyúlt a pólóm alá.
-Hhyung...-ugrottam meg.-még nincs este. Az az estére vonatkozott miszerint együtt alszunk...
-Ne szemtelenkedj a Hyungoddal Kookie!-emelte meg a hangját.-Tudod, hogy egész nap erre vágyom. Soha nem gondoltam volna, hogy képes leszek ennyire várni az éjszakákat... kérlek csak egy kicsit...
-Rendben.-nyöszörögtem, mivel a fenekembe markolt.Jimin
Hoseok és Taehyung... mióta kiderült, hogy V terhes J-Hope sokkal jobban bánik vele. Azt hittem, hogy Hoseok is úgy fog járni, mint én, de nem. Tényleg erős lehet ez a fiú, ha képes mindent elnézni a Hyungjának. Mindig csak a szerelme érdekeit nézte és ő nem tartott igényt másra csak arra, hogy együtt legyenek. Most pedig fordult a kocka, Hobie rájött, hogy ezen változtatnia kell. Örülök neki, hogy legalább ők boldogok. Most is Taetae hasát védi Hoseok és be van takargatva is. Mosolyogva zártam be az ajtót és sétáltam a Hercegnőmhöz.
-Jin!-szólaltam be az ajtón.-Bocsáss meg!
-Tessék?-csapódott ki a szoba ajtaja.-Baj van Jimi...
Nem hagytam, hogy befejezze a mondatot már meg is csókoltam. Szorítottam a csípőjénél így felszisszent. Nem akarom bántani, de ez az utolsó csók és el akarom engedni.... szépen, lassan.
-Jimin!-hallottam meg a dühös leader hangját, de nem érdekelt. Betoltam a fürdőbe és ő hagyta magát. Amint kulcsra zártam az ajtót elléptem tőle.
-Mi a baj?-kérdezte Hercegnő, miközben folytak a könnyei.
-Nagyon megszorítottalak?-kérdeztem és megnéztem a csípőjénél a bőrt. Ott volt a kezem nyoma. A fenébe is!
-Jimin baj van?-kérdezte szipogva Jin.
-Már megint bántottalak...-ütöttem a falba. A beszélgetés lefolyása alatt persze Rap Mon dörömbölt és ordibált.-Jin én megpróbálok nem úgy gondolni rád... csak kell hozzá egy kis idő még... egy utolsó csókot szeretnék tőled...
-Rendben.-mondta és hátát az ajtónak vetette. Tudja, hogy imádom felpréselni az ajtóra, de Rap Mon is. Óvatosan hajoltam az ajkaira, miközben arcára simítottam és lágyan cirógatni kezdtem.Taetae
Arra keltem, hogy a leaderünk ordít, így kicsusszantam Hoseok karjai közül. Ilyenkor irigylem az alvókáját...
Mikor kiléptem Rap Monhoz siettem és lefogtam a karjait, de ő félre lökött. Majdnem a hasamra estem, de inkább magam alá tettem a kezem, hogy arra essek.
-Taehyung én...-kapott észhez a leader. Rögtön mellém guggolt.
-Jól vagyo...-kezdtem, bele de félbeszakított valaki.
-Namjoon!-hallottuk meg Hoseok dühös hangját.-Felébreszted Alient és fel is lökted, majdnem a hasára esett. Akkor mit csinálsz, ha rá esett volna?! Ajánlom, hogy kurva jó okod legyen ezekre!
-Jimin elkapta Hercegnőt és bezárkózott vele a mosdóba.-tépte a haját Rap Mon. Hirtelen nyílt ki az ajtó és együtt léptek ki. Jimin sírt és Jin is. Jimin elsietett a szobájába... Hercegnőt pedig magához húzta a párja és megcsókolta. Ahogy a csípőjére simított, Jin felszisszent.-Gyere velem!Rap Mon
Amint beértünk a szobába bezártam az ajtót.
-Mutasd!-türelmetlenkedtem. Felhúzta a pólóját és lejjebb húzta a nadrágját. Ott volt a keze nyoma.-Megölöm!
-Kérlek nyugodj meg...-pillantott rám Jin.-Most zártuk le a dolgokat. Egy utolsó csókot kért tőlem és meg is adtam azt. Sajnálom... tudom, hogy nem kellett volna és hogy ez megcsal...-hirtelen nyomtam az ajkaimat az övéire
-Szeretlek.-mosolyogtam rá.-Most megyek beszélek Jiminnel és nyugodj meg nem fogom bántani sehogy sem, te viszont szépen bekened azt ott lent a zúzódásokra való krémeddel, amit vettem neked még régen.
-Rendben.-motyogta, majd el mászott a krémért és én addig kimentem.Jimin
Namjoon jött be a szobába.
-Jimin, köszönöm.-ölelt magához.
-Pár dolgot elmondanék, amit a tovább lépéshez kell tudnod. Nem szereti, ha kérdezgeted, és nem szereti a tágítást sem, de attól még meg kell tenned vagy fájni fog neki. Reggel kelj hamarabb és dobj össze neki egy rántottát és egy jó erős kávét. És mindig tudatsd vele hogy gyönyörű.-mosolyogtam fájdalmasan.
-Ígérem vigyázni fogok rá!-szorított mégjobban magához a leader. Mosolyogva integettem neki amikor távozott és amint kilépett kitört belőlem a zokogás.
YOU ARE READING
My Little Alien (V-Hope) [BEFEJEZETT]
FanfictionMióta megláttam szerelmes vagyok belé és ezt ő is észre vette... ki is használja, de valószínűleg neki én nem tetszem. Sose mondja és nem is érezteti csak csókokat lop és ölelget, na meg... khm... Debüt óta egy szobánk van és együtt fürdünk is. Mind...