4. fejezet

1.1K 85 0
                                    

J-Hope
-Jól vagy?-kérdeztem ismét.
-Igen, nem estem a babára nyugi.-mosolygott Alien.
-Kicsim...-motyogtam miközben a falhoz nyomtam.-szeretlek.
-Én is szeretlek.-mosolygott V. Óvatosan a nyakához hajoltam és szívni kezdtem azt.
-Azt mondta az orvos hogy most még szabad csinálnunk...-lihegtem. Már megint túl gyorsan felizgultam rá. Pedig csak kétszer nyögött.
-Rendben...-nyöszörögte. Felkaptam és az ágyra helyeztem. Felette támaszkodtam.
-Ígérem óvatos leszek.-suttogtam az ajkaira.-Nem fog fájni...

Suga
Halk nyögéseket hallottunk, így kimentem megnézni, hogy mégis ki lendült akcióba. Remélem Rap Mon végre. Mikor kiléptem az ajtón Hoseok szobájából jöttek a hangok. Most szabad ezt nekik egyáltalán?
-Yoongi-hyung?-hallottam meg Kookie hangját.
-Cicám menj vissza.-mosolyogtam rá.
-De miért?-kérdezte ártatlanul.
-Csak menjünk.-mosolyogtam, majd betoltam a szobába.
-Yoongi-hyung... lemegyünk enni? Éhes vagyok...-pislogott aranyosan Kookie.
-Persze Cicám.-mosolyogtam, majd megfogtam a kezét és levonultunk a konyhába.

Rap Mon
Jól láttam? Suga és Kookie kézenfogva. Majd beszélnem kell velük, na meg Hoseokkal is. Nem feltétlenül tesz jót szerintem a babának ez a kis akció. Dr. Wong számát tárcsáztam. Kicsöng egyszer... kétszer... háromszor...
-Halló?-szólt bele a telefonba a doki.
-Jó napot! Namjoon vagyok...-mondtam.
-Valami probléma van?-vált feszültté a hangja.
-Csak azt szeretném megkérdezni, hogy Hoseok és Taehyung szeretkezhetnek?-kérdeztem komoly hangnemben.
-Természetesen igen. Semmi probléma nem származik a dologból... csak arra kell figyelni, hogy ne legyen túl durva az apuka.-mondta nyugodt hangon Dr. Wong.
-Köszönöm szépen.-mondtam, mire Taetae sikkantott fel.
-Ez most ő volt?-kérdezte az orvos.
-Igen.-mondtam.
-Majd kérlek ellenőrizzétek, hogy jól van-e, mivel nem úgy hangzott...-vált ismét feszülté a doktornő.

J-Hope
Alien sikkantott egy aprót, majd megszorította a kezem.
-Hhoseok... kérlek lassíts...-lihegte Taetae. Megálltam egy pillanatra és ránéztem. Sosem csináltam még ilyet... mindig csak utána gyönyörködtem benne, de így még szebb. A haja összevissza áll és kissé nedves az izzadságtól, számomra eddig ismeretlen arcjátékot láthatok.
-Fájt?-kérdeztem.
-Jól vagyok.-mosolygott rám Alien. Erre löktem egyet a csípőmmel és körmeit a karomba vájta, arcán végig gördült pár kósza könnycsepp.
-Hobi-hyungnak akarsz hazudni Taetae? A te Hyungodnak?-kérdeztem. -Nyugodj meg egy kicsit, én tudok várni addig amíg hozzászoksz...
-Úgy csinálsz mintha ez lenne az első...-nevetett fel kínosan Alien.
-Mivel ez az első szeretkezésünk... a többi csak sex volt...-csókoltam a nyakába.-Eddig nem vigyáztam rád, de mostmár fogok... ígérem.
-Szeretlek.-mosolygott rám Taetae. Ez az a mosoly, amitől konkrétan el tudok olvadni.
-Én is szeretlek.-mosolyogtam az alattam fekvőre.
-Hoseok azt hiszem mostmár jó lesz...-nézett mélyen a szemembe. A szemkontaktust tartottam a lökéseknél, majd hirtelen egy nagyon magas hang szökött ki az ajkain.
-Itt?-löktem mégegyet ugyanabba a szögben. Ismét az a gyönyörű hang volt hallható. A kulccsontjához hajoltam, majd szívni kezdtem azt.

Jin
Úgy hallom, hogy Hoseok megtalált egy bizonyos pontot és nagyon tetszik neki V magas hangja.
-Hercegnő!-rontott be Namjoon.-Suga és Kookie kézenfogva!
-Komolyan?-mosolyodtam el.-Szerinted lehet ezt nekik?
-Igen. Miért ne lehetne?-kérdezte mosolyogva.
-Én V-Hopera gondoltam.-mondtam.
-Beszéltem Dr. Wonggal. Azt mondta, hogy amíg nem túl durva Hoseok addig nem lesz semmi baj. És hogy azért ellenőrizzük majd, hogy minden rendben van-e.-hadarta el.-Seokjin...
-Tessék?-mosolyogtam rá bátorítóan.
-Ma este lenne kedved tovább lépni?-kérdezte miközben felsandított rám, hiszen eddig a földet fikszírozta.
-Igen.-mondtam és éreztem, hogy elpirultam.

Taehyung
Óvatosan ölelt magához és cirógatta a hátamat.
-Jól vagyok.-mondtam mikor már századszorra vizslatta végig minden porcikám.
-Imádlak.-kerekedett felém miközben az ajkaimra tapadt.
-Hyung megyünk fürdeni?-kérdeztem, mire felkapott menyasszony pózba és letakart egy törülközővel, majd beszállított a fürdőbe.

Jin
Bepofátlankodtam a fürdőbe és Hoseokot kihívta Rap Mon, hogy meg kell valamit beszélniük.
-Jin-hyung!-mosolygott rám Taetae édesen.
-Nem akarom elrontani a kedvedet, de a doki mondta, hogy nézzük meg minden rendben van-e... tudod, ott lent. Szóval kevésbé találtam kényelmetlennek számodra, ha én nézek utána és nem a többiek. Tehát bocsánat, de utána kell járnom.-mondtam, miközben V aprót bólintott.

Rap Mon
-Hoseok Jin utána néz az orvos utasítása szerint, hogy minden rendben van-e...-kezdtem bele a magyarázásba.
-Szóval ellenőrzi, hogy nem-e vérzik...-pillantott rám unottan Hoseok.-Nagyon óvatos voltam... tudom, hogy hallottátok azt a sikkantást... megvártam amíg jobb lesz...
-Minden rendben.-lépett ki Jin a fürdőből.
-Akkor már megbocsássatok, de mentem...-kotort be a fürdőbe J-Hope.

Jungkook
Miután ettünk visszavonultunk a szobánkba és ott csókcsatákat vívtunk.
-Kookie...-lihegte Yoongi-hyung.
-Hyung? -pislogtam rá.
-Szeretlek.-lehelte az ajkaimra, majd ismét megcsókolt. Én a hajába túrtam és ő benyúlt a pólóm alá.
-Le kell most állnunk...-nyöszörögtem.
-Tudom... de nem vagyok rá képes Kookie...-suttogta miközben egymás szemébe néztünk.
-Este...-mosolyogtam rá, mire aprót bólintott és legördült rólam.

My Little Alien (V-Hope) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now