J-Hope
Idegesen trappoltam be a kórházba. A recepciós hölgy sietősen útba igazított és pár ARMY észre is vett, de most nem tudtam foglalkozni velük. Ahogy befordultam a sarkon minden csapattársam sápadtan meredt maga elé. Miért nem szólt az a kis hülye?! Miért vagyok vele mindig ilyen?! Miért nem tudok gyengéd lenni vele?! Szeretem őt, de gondolom ezt ő nem is sejti, mivel sosem mondtam még neki.
-Mi van vele?!-kapaszkodtam meg leaderünkbe.
-Jól van...-nyekeregte.-Csak...
-Csak mi?!-idegeskedtem.
-Csak kicsit terhes...-motyogta.
-Akkor jó...-szusszantottam. Várjunk csak... terhes?!-Mi?! Terhes?! Taehyung...?!
A leader befogta a számat, mivel mindenki minket nézett. Az én kis Alienem terhes... tőlem?! Lassan vette le a kezét a számról.
-Nyugodj meg...-suttogta Jin-hyung.-Ne bántsd őt kérlek...
-Uraim, felébredt a barátjuk. Bemehetnek. Már tudja...-motyogta a végét a nővérke. Kicsaptam az ajtót, majd be is húztam magam mögött és a zárat is elfordítottam. Mikor megfordultam Taetae könnyes szemekkel nézett rám.
-Hoseok én nem akartam...-szipogta. Odamentem hozzá és magamhoz öleltem.
-Szeretlek...-mormogtam.-Nyugodj meg itt vagyok neked...
Hirtelen ernyedt el a teste majd meg is feszült, tudta mi következik.
-Szóval, hogy ezt most tisztáztuk...-mosolyogtam rá. Majd ütögetni kezdtem a fejét, de csak lágyan...-Miért nem szóltál hogy fáj?! Miért nem szóltál, hogy vérzel?! Miért hagysz nekem mindent?!
-Szeretlek...-suttogta a szerelmem. Lassan abbahagytam az ütését és ismét magamhoz szorítottam.
-Utállak! Gyűlöllek! Dögölj meg!-kiabáltam rá.
-Szeretlek...-motyogta továbbra is.
-Én is szeretlek te majom! Nem mondom még egyszer... SZE-RET-LEK. Érted?-néztem a szemébe. Lassan bólintott, mire óvatosan ajkaira hajoltam és lágy csókba hívtam. Hasára simítottam a kezem és akaratlanul is mosolyogni kezdtem.
-Hoseok... a többiek nagyon türelmetlenek kint... főleg Suga-hyung...-vált el tőlem.
-Jó, beengedem őket.-forgattam meg a szemeimet mosolyogva. Mikor kinyitottam az ajtót a maknae rontott be és huppant V mellé.
-Jól vagy?-kérdezte miközben a szerelmemet vizslatta.-Láttuk, hogy megütött...
-Ugyan már...-legyintett Taetae.-csak cirógatta az arcom.
-Ne hazudj...-mormogta Jimin.
-Neked nem mindegy?-húztam fel a szemöldököm.
-Nem. Tudod, hogy terhes... nem bánthatod ennél is jobban.-mondta Jimin miközben megindult szerelmem felé.-Nem is értem, hogy miért vagy itt...
-Mert szeretem.-mondtam határozottan, mire a többiek megálltak a mozdulataikban.-Igen, jól hallottátok, szeretem. És azt akarom, hogy világra hozza a gyerekünket.
-A BigHitnek lesz még ebbe beleszólása...-motyogta Alien.
-Alien ne beszélj baromságokat! Nem érdekel, hogy mit akarnak... én családot akarok veled alapítani.
-Hoseok...-dadogta Alien.
-Szeretlek és többé nem engedlek el!-jelentettem ki határozottan.-És azt sem hagyom hogy bántsd a babánkat... Ő a miénk... tudom hogy nehéz lesz, de a BigHit addig nem tudhat róla, amíg el tudod vetetni a gyereket... majd mindent dupla erőbedobással csinálok helyetted is és ha valami bajod lesz vagy kívánós leszel egy szavadba kerül és rohanok is...
-Ez mind megható J-Hope, de a rajongóknak hogy adagoljuk be a dolgot?-kérdezte Hercegnő. Videózni kezdtem a telefonommal... a videón csókolgatom Alient és a nyakát szívogatom, míg ő enyhén kipirult arccal nyöszörgött. Mosolyogva folytattam a tevékenységem, majd mikor már nagyon elpirult Alien beszélni kezdtem.
-Sziasztok ARMYk... gondolom már értesültetek, hogy Taetae kórházban van... és mint láthattátok a videó elején nincs semmi baja... és nem tudom hogy fogtok erre reagálni, de debütálás óta együtt vagyunk. Csak hogy bizonyítsam...-mosolyodtam el, majd Alien fejét felemelve csókba hívtam. Cirógattam az arcát szabad kezemmel. Imádom a bőrét... Hirtelen Rap Mon kikapta a kezemből a telefont, így a másik kezemmel is kényeztetni tudtam a szerelmem. Tudom, hogy a leaderünk miben mesterkedik, de nem fog menni hisz élő volt a videó.Jimin
J-Hope még mindig Vt simogatta és csókolta, míg Rap Mon telefonja csörgött és a menedzser ahjussi idegesen beszélt a vonal túloldalán.
-Kérlek, ne gyere ide... tudom, hogy meg kellett volna akadányoznom, de túl gyorsan történt. Adjam Taehyungot?-lepődött meg a végére a leaderünk. Hoseok végre hagyta hogy levegőhöz jusson a szerelme.
-Igen?-remegett meg Taetae hangja. Egy orvos csendesen hívta ki Rap Mont a folyosóra.Rap Mon
-Taehyungnak kerülnie kell azokat a helyzeteket, amelyek felidegesítik. Nem tesznek sem neki, sem a babának jót. Továbbá nem erőltetheti meg magát...-mondta az orvos.-Megadom az egyik munkatársam telefonszámát. Nagyon megbízható. Egy magán klinikája van. Kérem járjanak oda a vizsgálatokra. Nincs is messze a dormtól, továbbá sok férfi terhességgel foglalkozott már.
-Értem, köszönöm Doktor úr!-hadartam, miközben a szobába siettem.Taehyung
Rettenetesen fájt a hasam és fájdalmamban legszívesebben ordítottam volna, de még mindig remegő hangon kértem bocsánatot ahjussitól.J-Hope
Alien egész testében remegett és a keze is ökölbe szorult a takarón. Tisztán láttam a fájdalmat az arcán. Rap Mon idegesen kapta ki szerelmem kezéből a telefont.
-Ahjussi, ezt majd később megbeszéled Hoseokkal.-nyomta ki a telefont.-Kerülnöd kell a stresszt és nem erőltetheted meg magad. Egy nagyon jó orvosnak az elérhetőségét kaptam meg és lebeszéltem hogy kiengedjenek holnap. Sajnálom, de nem pihenhetsz tovább.
-Jól vagyok...-gördült le az első könnycsepp Taetae arcán.-csak kicsit pihennék most...
-Értem, mi kint leszünk.-mondta Suga miközben a kezemnél fogva rángatott kifelé.
-Hoseok itt maradhat?-nyöszörögte, mire elengedtek.
YOU ARE READING
My Little Alien (V-Hope) [BEFEJEZETT]
FanfictionMióta megláttam szerelmes vagyok belé és ezt ő is észre vette... ki is használja, de valószínűleg neki én nem tetszem. Sose mondja és nem is érezteti csak csókokat lop és ölelget, na meg... khm... Debüt óta egy szobánk van és együtt fürdünk is. Mind...