6. fejezet

1.2K 92 5
                                    

Jin
Ajtó csapódásra ébredtem. Óvatosan levettem magamról Namjoon kezét, de felébredt.
-Már reggel van?-kérdezte miközben visszahúzott az ágyba.
-Nem csak valaki becsapta az ajtaját. Szerintem Jimin lehetett...-mondtam.
-Megnézzük?-ült fel a szerelmem, mire aprót bólintottam.-Oké Hercegnőm, akkor öltözz fel.

Jimin
Amint beértünk a szobámba becsaptam magam mögött az ajtót. Joonjae ijedtében megugrott és elejtette a bőröndjét.
-Jimin, ne ijesztgess már!-háborodott fel a sovány srác.
-Nyugi Édesem...-öleltem át hátulról.-Enned is kéne néha.
-Persze, hogy elhízzak...-nevetett Joonjae.
-Utálom, amikor ilyen állapotban kell téged látnom. Ki bántott már megint?
-Csak egy randin megjegyezték, hogy túl sokat eszem, így gondoltam változatok ezen.-próbált kiszabadulni a szorításomból.
-Nem tudom, hogy ki mondta ezt, de én nem azt keresem egy srácban, mint egy lányban. Csak légy önmagad és egyél sokat Cicám.-csókoltam a nyakába. Hirtelen nyílt ki az ajtóm, így oda pillantottam.
-Jimin!-emelte feljebb a hangját a leaderünk.-Te egy kurvát hoztál haza?!
-Mit mondtál rá?!-akadtam ki és oda is mentem Rap Monhoz. Láttam, hogy Hercegnő már siet is az én Cicámhoz.
-Oh, szia Joonjae.-mosolygott Jin.
-Szia Jin-hyung.-mosolygott kedvesen Joonjae, mire Namjoon lefagyott.
-Ti ismeritek egymást?-kérdezte csodálkozva.
-Hogyne ismernénk?-kérdezték egyszerre, majd megölelték egymást.

Jin
Azt hittem Joonjae csontjai összeroppannak amikor megöleltem. Nagyon sovány és rosszul néz ki. Hirtelen megéreztem a könnyeit, így egy kicsit elhúzódtam tőle, hogy a szemeibe tudjak nézni. Teljesen össze van törve, megint...
-Ki tette ezt veled?-kérdeztem, mire csak rám mosolygott.
-Miről beszélsz?-ez az a hamis mosoly amit utálok. Beszélnem kell vele... most!
-Gyere, menjünk együtt fürödni.-fogtam meg a kezét és elkezdtem húzni a fürdő felé.
-Hajnali 3 van...-motyogta, de nem érdekelt. Amint beértünk bezártam az ajtót. Elkezdtünk leöltözni és a fürdővízet is engedtük. Már meztelenül álltunk egymással szemben... sebhelyekkel és zúzódásokkal volt tele a teste. Ki tehette ezt vele?-Hyung, ne bámulj már na!
-Jó.-mondtam, majd beültünk egymással szembe a kádba.-Kérlek mondd el, hogy mi történt... csak segíteni szeretnék!
-Oké, de Jiminnek egy szót se!-pillantott rám idegesen Joonjae.-Szóval az az igazság, hogy a BogHitnél vagyok gyakornok és a többi sráchoz képest el voltam hízva.
-Hogy fogytál?-néztem rá csúnyán.
-Há... hánytatom magam...-motyogta.
-Ezt most be kell fejezned!-ragadtam meg a vállait.
-Jin-hyung ez már fáj...-nyöszörögte.
-Bocsánat. Még egy kérdés: Mik ezek a sebek és zúzódások?
-Hát... bárokba járok szórakozni, leitatnak férfiak és reggel magamon találom ezeket.-hajtotta le a fejét Joonjae.
-Tudod, hogy ezt abba kell hagynod, igaz?-kérdeztem, miközben letöröltem a könnyeit és magamhoz öleltem. Tudom, hogy furcsa látvány... két pasi pucéran ölelkezik egy kádban. Miután kissé megnyugodott kiszálltunk és mindketten mentünk a saját szobánkba. Mikor beértem Namjoon ölelt magához.
-Hallottam amit beszéltetek... segítenünk kell neki. Jiminnek szükség van rá, ahogy neki is Jiminre. Nem akarom, hogy ismét boldogtalan legyen...-hadarta Rap Mon.
-Segíteni fogunk...-simogattam a haját.-De mostmár aludjunk, holnap kemény próbák várnak ránk.

J-Hope
Reggel álmosan csoszogtam ki Vvel a konyhába, ahol 2 személy volt. Az egyik Jin, a másikat pedig nem ismerjük.
-Jó reggelt!-szólalt meg Alien, majd hirtelen fanyar képet vágott.
-Mi a baj?-öleltem át hátulról.
-Ez a szag...-rohant a wcbe a szerelmem.
-Jin mit csináltok?-kérdeztem.
-Rántottát.-válaszolta nemes egyszerűséggel.
-Többé ne csinálj rántottát, míg Taetae tudod...
-Rendben.-mosolyodott el Jin.-Egyébként, majd ha mindenki itt lesz bemutatunk nektek valakit. Addig ne kérdezzetek.
Jin kidobt a rántottát úgy ahogy volt és csak virslit sütött. Mikor a szerelmem visszatért mosolyogva húztam az ölembe, mikor leültem a kanapéra. Lassan gyülekezett mindenki, így gyorsan megreggeliztünk, majd Jimin felpattant.
-Mint láthatjátok nyolcan vagyunk a hét helyett... ő itt Woo Joonjae a szerelmem. Velünk fog élni, szóval kérlek vigyázzatok rá és gondoskodjatok róla.

My Little Alien (V-Hope) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now