Příběh začíná u Paty!
Byli jsme na oslavě u babičky táta s náma jet nemohl tak jsme se sestrou jeli jen s mamkou.Bylo vše hezké ale najednou jsme uslyšeli z místního rozhlasu strašnou zprávu.Prý se na českou a okolní zemně v Evropě žene strašný hurakám děd Mráz :) ! V česku mají dosáhnout mrazy až -50 stupňů.Máma nám řekla ať si okamžitě zbalíme věci že se za pět minut vyráží domů.Byli jsme trochu vyplašení ale hned jsme mámu poslechly.Než jsme odjeli řekla máma všem co teda neodjeli a slíbili že zůstanou s babičkou aby do sklepa naházeli dříví a uhlí na zátop.Ale tam je přece voda dřevo by navlhlo.Ano já vím ale když tam dáte cihli a ty velké desky co má babička na půdě tak na ně pak můžete dříví na vozit a uhlí nanosit.Musíte být hodně rychlí.Strejdo ty máš auto a říkal jsi že zůstanete u babičky ne?Jo proč?Měl by jsi hned teď zajed do krámu a nakoupit co se jen dá aby jste přežili co nejdýl.Nezapoměň že říkali že mrazy mohou trvat i měsíc.Strejda v tom momentě vzal klíče od auta a odjel do krámku kam odjel s tetou.A vy ostatní navozte dříví.Baby pozavírej si všechna okna a taky okenice.Ale to přeci budeme po tmě.Ano to možná ano ale nevím jestli by ti vydržely okna po takovým mrazu.Dobře tak my to hned uděláme ale co vy?Karel mi před chviličkou volal a říkal že už pojedou taky domů.Takže by měl být doma dřív než my.Aha tak dobře tak už jeďte.Jo neboj!Odjeli jsme domů a když jsme dorazili k nám domů vypadalo to že nikdo není doma.Okna byla pootevíraná jelikož ještě bylo teplo.Bylo totiž léto a ráno teploty dosahovaly až ke třicítce.Cestou jsme se stavili v lékárně kde jsme nakoupili léky které by jsme mohli potřebovat.Jako třeba obvazy kapky do nosu na kašel a tak podobně.Doma jsme auto zaparkovali do kůlny.A vytahali všechny věci z kufru a odešli rychle do domu.Máma mi nakázala rychle nakrmit a zateplit králíky.Ségra zas měla rychle zatopit a máma rychle pozavírat okna a okenice.Rychle jsem doběhla do kůlny a začala rychle nabírat seno pro králíky.Pak jsem jim napěchovala kotce že se nemohli skoro pohnout.Do misek jsem jim dala zrní a když jsem se vracela abych zavřela kůlnu zahlédla jsem v dálce velký mrak a vítr který začal hodně silně pohazovat s jasanem na konci zahrady.Zavřela jsem v pár sekundách kůlnu a běžela do domu.V domě už ségra stihla zatopit a máma zavřít okna a okenice.Co budeme teď dělat mami zeptala jsem se jí?Kolik je dřeva ve sklepě?No jsou tam tři řady naposledy jsem rovnala dříví tam.Dobře ale to nám na měsíc stačit nebude.Musíme narovnat dříví do sklepa co nejvíc a o uhlí tyky nemluvě.Dobře tak fajn ustrojte se do teplého oblečení a jděte ho narovnat.Prosím rovnat né házet srovnaného se ho tam vejde víc.Dobře tak jo.Akorát jsme chtěli jít udělat co po nás máma chtěla ale zaslechla jsem nějaké volání.Jelikož jsme měli zavřené okenice musela jsem ke dveřím abych se podívala kdo to volá.Byla to několikačlená skupinka zabalená jen do mikin s kapucema.Pojďte dál řekla jsem jim.Když jsem ale vyděla že poslední nezavřel branku vyběhla jsem ven a zavřela jí.Pardon řekl poslední člen skupinky.Co tu děláte v takovém nečase a jen v mikinách ptala jsem se jich.Odpověděla my dívka.Promiňte ale měli jsme tu nedaleko nehodu s autobusem a vy byli jediní kdo nám otevřel.Pak si postupně začali rozvazovat kapuce a já málem omdlela.Nahrnuli se my slzy do očí a nemohla jsem tomu uvěřit.Kdo by taky věřil že jeho idolové ze seriálu Violetta stojí u něj na verandě.Jsi v pořádku zeptal se mě Leon?Nemůžu tomu uvěřit řekla jsem španělsky.Ty umíš španělsky zeptala se Via která se oběvila hned vedle Leona?No moc né ukázala jsem prsty.Aha usmáli se.Pojďte dál řekla jsem jim.Díky!Odpověděla dívka od které jsem se dozvěděla že je jejich překladatelka.Když jsem vyděla že jsou někteří ranění se sestrou jsme je ošetřili.Camila měla vymknutý kotník a tak máma vyhrabala mojí starou protézu a dala jí ji na nohu.Děkuju poděkovala.Nemáš za co odpověděla jsem za mámu.
Pokračování příště!
ČTEŠ
Violetta a zimní apokalipsa
РазноеTento příběh bude hodně napínavý jelikož všichni pojedou na prázdniny do česka a nikdo netuší co se za pár dní stane.Po pár dnech akorát když všichni z Violetty jsou na výletě v Babiččině údolí přijde hrozná správa.Celou evropu zasáhne velký hurykán...