Došla jsem si na gynekologii.Čekala jsem v čekárně než na mě přišla řada a sestřička mě pozvala dál zvedla jsem se a šla za ní.Ahoj ty jsi tady nová ?Nikdy jsme tě tu nevyděli řekla sestřička.Ano já vím jsem z Česka ale teď jsem byla nějaký čas v Argentině a teď jsem tady v Itálii a natáčím tu film.A jelikož my bylo vždy po ránu špatně,zvracela jsem.Tak mě napadlo jestli nejsem těhotná.A tak mě napadlo jestli by jste mě nemohli vyšetřit abych měla jistotu.Aha rozumím řekl doktor.No dobře tak si vylez tady na to lehátko a já tě vyšetřím.Dobře děkuju!Nemáš za co.Doktor mě vyšetřil a pak my potvrdil že jsem opravdu těhotná.A je to jisté zeptala jsem se!Jisté to je ale neřeknu ti přesně v kolikátém měsíci jsi vypadáto že jsi nanejvíš tak v prvním ale nechci hádat.Ano bude to tak nějak v prvním přikývla jsem.Doktor mě udělal snímek a pak jsem mu poděkovala a odešla.Cestou jsem byla trochu v šoku.Jelikož jsem čekala Frenciskovo dítě a nechtěla jsem mu kazit vztah s jeho přítelkyní.Bože tohle se nemělo stát říkala jsem si v duchu.Došla jsem na náš hotel a ve svém pokoji jsem si lehla na pohovku a přemýšlela co bude dál.Ve dvě hodiny se pro mě stavila Tini tak jak jsme se dohodli.Ahoj Paty jsi nějaká bledá neleze na tebe něco zeptala se mě?Tini prosím zavři dveře musím,musím ti něco říct.Tini zavřela dveře a pak se podívala na mě.Paty co se děje zeptala se mě?Sedli jsme si na gauč a já spustila vyprávění.Tini pamatuješ si ještě na tu párty co jste pro nás udělali u vás doma?Ano proč?A nehledali jste mě náhodou?No ano ale tvá sestra i mamka řekla že jsi to nejspíš přehnala s pitím a tak jsi si šla lehnout proč?Protože jsem to opravdu přehnala s pitím ale nešla jsem si lehnout do svého pokoje?Co?A kde jsi byla?Pamatuješ si něco z toho co se odpoledne stalo krom toho že jsem hodně pila alkohol já si z toho odpoledne moc nepamatuju víš?No jasně kecala jsi se všemi a taky mi přišlo že flirtuješ s mým bráchou.Aha no právě.Nikdy by se to nestalo kdybych byla opilá.Paty nerozumím ti co by se nestalo?Já jsem nešla do svého pokoje jelikož jsem s tvým bráchou šla do toho jeho.Co?Oba jsme dost pili a tak jsme asi neměli žádné zábrany.Co nerozumím?Tini já jsem se druhý den probudila nahá vedle tvého bratra v pokoji.Co?Ty jsi spala s Frenciscem?Já nevím ale nejspíš jo.Bože a on to ví?Druhý den se choval jako by se nic nestalo takže asi ne ,aleTini tohle není to nejhorší.Co to není to nejhorší?Ano není.Už totiž vím proč my bylo špatně.Počkej,počkej chceš my snad říct že...Ano Tini dneska jsem si zašla na vyšetření bylo my divné proč my je poránu vždycky špatně a doktor my to potvrdil.Říkal že jsem nejspíš v prvním měsíci těhotenství.Páni vykulila Tini oči.Jo páni řekla jsem to samé.A co budeš teď dělat?No režisér říkal že se bude natáčet nanejvíš ještě měsíc a půl.Budu doufat že my nenaroste moc velké břicho aby to na mě nebylo poznat.No dobře a ty si to dítě chceš nechat?Tini vím že to zní strašně že tak mladá budu mít dítě ale nechci dopadnout jako má kamarátka.A co se stalo s tvou kamarádkou?Zazana tak se moje kámoška jmenuje otěhotněla před několika lety kdy jí bylo osumnác.Necítila se na to aby se mohla starat o malé dítě a tak šla na potrat.Nikdy toho nepřestane litovat.Co?A proč?Jelikož když už by dítě mít mohla tak ho mít nemůže.Nemohla dlouho otěhotnět a tak si zašla na gynekologii a tam jí řekli že se nejspíš něco při potratu pokazilo a že nikdy už žádné dítě mít nebude.Bože to je hrozný řekla Tini.Ano je ale měla kliku adoptovali si jednu holčičku a teď jsou šťastní i když není vlastně jejich.Jestli to chápu dobře tak to dítě si necháš kvůli tomu že by jsi možná v budoucnu nemohla mít děti?Ano Tini nechám si ho a uvydím co bude dál.Kdyby jsem přeci jenom to dítě nechtěla tak je tu spousta možností jak to zařídi.Mohla bych ho dát do takové té schránky v nemocnici nebo ho rovnou nechat v nemocnici.Vždycky to jde nějak udělat ale rozhodně vím že to dítě donosím.A už jsi mluvila s Frenciskem?Ne zatím ne před chvílí jsem se vrátila od doktora a navíc nevím jak mu to mám říct.Vždyť já mu nechci kazit vztah s jeho přítelkyní!Jasně neboj to bude dobrý jestli chceš zavoláme mu skypem aby to věděl dopředu než se vrátíme domů.Ale budeš tu jako podpora že?Jasně neboj!
Pokračování příště!
ČTEŠ
Violetta a zimní apokalipsa
RandomTento příběh bude hodně napínavý jelikož všichni pojedou na prázdniny do česka a nikdo netuší co se za pár dní stane.Po pár dnech akorát když všichni z Violetty jsou na výletě v Babiččině údolí přijde hrozná správa.Celou evropu zasáhne velký hurykán...