Potom co se dalo chodit ven jsme se domluvili s kamarády z Violetty a jejich překladatelkou Amandou aby u nás zůstali ještě tak dva týdny než se dá všechno aspoň trochu do normálu.Dobře souhlasili za ty měsíce co u nás bydlely jsme si na sebe celkem hodně zvykli.V den co zase naskočila elektřina a my vyděli co ta zima udělala s celou Evropou byla to hrůza.Všede byli zmrzlí mrtví ať lidé nebo zvířata bylo to jedno.Spoustu lidí při té apokalipse zahynulo.Další den obnovyli i telefoní síť a lidé mohli začít telefonovat nejhorší bylo že se člověk nemohl dovolat dlouho jelikož v tu dobu chtělo telefonovat moc lidí a tak byla síť přeplněná.Ale každý z Violetty se nakonec dovolal domů aby mohl říct své rodině že je v pořádku.Večer než jsme si zapli zase televizi a správy si nás svolali všichni z Violetty aby nám něco řekli.Paty moc bychom ti a samozdřejmě i tvé sestře s mamkou chtěli poděkovat za to že jste nás zachránili a my tu teď mohli být živý a zdraví.Nemáte zač.Ale ano máme nikdo by nám pravděpodobně neotevřel a vůbec nepomohl až na vás a tak jsme přemýšlely jak se vám za to odvděčit.Ale to je v pohodě my jsme to udělali rádi.Ano já vím ale stejně rozhodli jsme se a byla by to pronás čest kdyby jste jeli s námi do Argentiny.Co?Ale my nemáme tolik peněz na cestu?Ano to nás taky napadlo a chceme vám tu cestu zaplatit se vším šudy s cestou tam i zpět a samozdřejmě s celým ubytováním.Co?To myslíte vážně?Ano myslíme a taky jsem myslela že by jsi ty a možná i tvá sestra kdyby chtěla si mohla zahrát ve filmu který máme roztočení.Myslíš TINI la nuova vita de Violetta?Ano přesně tak až se vrátíme bych si promluvila s režisérem a pak by se vydělo.Dobře tak jo souhlasila jsem já.Mami a co ty s Markétou na to říkáte?No co by pojedeme rádi do ciziny by jsme se asi jinak nepodívali a rozhodně né za oceán.Souhlasíme s vaší nabídkou budeme rádi když nás vezmete sebou domů do Buenos Aires. Všichni jsme byli nadšení že jedeme do Buenos Aires oni že jednou domů a my že jedeme do ciziny se svými idoly.Všechno ohledně cesty jsme zařídili do pár dnů a pak jsme si akorát zabalili věci do kůfrů a mohli vyrazit na cestu.Takže pobyt Violetty u nás doma byl skoro čtyři měsíce kterými jsme si prošli dobrým i zlým.Když jsme směřovali na letiště v Praze nemohla jsem tomu uvěřit že pojedu s Violettou do Buenos Aires v Argentině.Violetta my řekla že se cestou musíme stavit v Itálii jelikož jedeme pozdě večer tak v Itálii budeme brzo ráno.Fran a Federico chtěli vydět své rodiny a říct jím že jsou v pořádku a tak poletíme do Itálie kde strávíme skoro celý den a večer pak poletíme do Buenos Aires.takže nakonec navštívíme dvě cizí země!Už jsem se nemohla dočkat Francesky a Federicovy rodiny.Naštěstí oba bydlí v okolí Milána takže jsme nijak moc daleko necestovali.
Snad se vám tento díl líbil.Vím že zimní apokalypsa skončila ale to snad nevadí.Ale zatím s tímhle příběhem nehodlám skončit tak se vám snad bude líbit i tak!
Pokračování příště!
ČTEŠ
Violetta a zimní apokalipsa
De TodoTento příběh bude hodně napínavý jelikož všichni pojedou na prázdniny do česka a nikdo netuší co se za pár dní stane.Po pár dnech akorát když všichni z Violetty jsou na výletě v Babiččině údolí přijde hrozná správa.Celou evropu zasáhne velký hurykán...