Po šesti nedělích k nám opravdu přijeli všichni Stoesselovy.Seděla jsem zrovna venku na lavičce a užívala si teplé sluníčko.Malá mi spala v kočárku.Když jsem je vyděla usmála jsem se na ně a šla jsem je radostně přivítat.Ahoj Tini objala jsem jí.Ahoj objala mě Tini.Frencisko Marío Alejandro pozdravila jsem i je.Ahoj Paty vypadáš dobře řekla María.Děkuju.A kde máme ten malý poklad zeptala se.Pojďte zamnou a odvedla jsem je ke kočárku kde malá spinkala.Je překrásná řekla María a měla jsi pravdu je podobná Frenciskovy.Ano jo jsem vyděla na první pohled.Frencisko chtěl něco dodat ale já ho předběhla.Já vím Frencisko ty testy odcovství uděláme hned zítra.Dobře řekl.Dáte si něco k pití nebo k jídlu zeptala jsem se jich pak.No k jídlu ani né ale nějakou minerálku.Dobře hned to bude.Donesla jsem ven skleničky a posléze donesla dvě vychlazené minerálky.Děkujeme poděkovali my a nalili si studené pití.Po chvíli se malá probudila a tak jsem jí vzala na chvilku do vnitř a tam jsem jí nakrmila a přebalila.Pak jsme se spolu vrátili zase ven.Frencisko nechceš si Josefínu pochovat?No já nevím aby my nevypadla řekl my Frencisko.Neboj dej si takhle ruce vysvětlovala jsem mu a pak jsem mu do nich vložila Josefínu.Ahoj broučku jak pak se máme co řekl Frencisko.Spolu s Josefínou mu to hrozně sluší.Potom co si jí všichni pochovali jsem jí položila do kočárku.A pak i s návštěvou jsme se vydali na procházku abych jí zas uspala.Návštěva samozdřejmě u nás zůstala několik dní aby si malou užili.Další den po jejich příjezdu jsem s Frenciskem a Tini a s malou Josefínou vydala na testy otcovství.Když Josefíně a Frenciskovy udělaly vyšetření řekli nám že výsledky budou do dvou tří dnů takže si pro ně máme přijet.Já jsem poprosila doktora jestli by ty výsledky nemohli poslat na mojí adresu a jestli by nemohli být ve španělštině.Doktor souhlasil a my se pak mohli vydat na zpáteční cestu domů.Po třech dnech nám přivezl kurýr výsledky testů.Otevřela jsem obálku a podívala se na výsledky.Po tom co jsem tak vyděla jsem se uklidnila jelikož výsledky ukazovali že jsem měla pravdu.Frencisko to je pro tebe podala jsem mu výsledky.Takže jsi měla celou dobu pravdu.Ano ale chápu že jsi my nevěřil.Já bych tomu taky nevěřila nebýt toho že jsem se probudila vedle tebe nahá a otěhotnění.Takže ti nevadí když se bude jmenovat Josefína Martina Stoessel Rodinská?Né budu moc rád.Díky!Nemáš zač.Po necelých dovou týdnech kdy jsem schválně nechala Frenciska aby si užil to co jsem dělala celý dny já.Přebalování koupání a tak podobně.Moc se do toho nehrnul ale pak už mu to bylo jedno.Malá zabrečela a on už jí šel zkontrolovat jesli se nepočůrala nebo jestli nesmrdí protože se pokakala.Bylo to zvláštní vydět ho s Josefínou.Po dvou týdnech odjeli domů a já sźůstala doma s mamkou sestrou a Josofínou která my dělala jen radost.
Pokračování příště!
ČTEŠ
Violetta a zimní apokalipsa
RandomTento příběh bude hodně napínavý jelikož všichni pojedou na prázdniny do česka a nikdo netuší co se za pár dní stane.Po pár dnech akorát když všichni z Violetty jsou na výletě v Babiččině údolí přijde hrozná správa.Celou evropu zasáhne velký hurykán...