Když jsme přistáli na ostrově na břehu zeptala jsem se kapitána jak se jmenuje.Jmenuji se Caio odpověděl.Moc nás těší Caio a děkujeme za výlet řekla jsem mu.Nemáte zač usmál se na nás Caio.Pak jsme s Tini Christinou a tím tmavovlasým klukem který nám řekl že se jmenuje Eduardo odjeli tereňákem k Isabelle.Cestou jsme se podívali jaké tu je krásné okolí a když jsme přijeli přivýtali jsme se s Isabellou.Ta nám pak ukázala celý dům a naše pokoje.Bylo to tam uní moc fajn.Tini a já jsme si to tam užívali i když se nám stýskalo po domově po naší rodině.A skamarádili jsme se ještě se dvěma kluky kteří tu také bydleli a ještě s jednou dívkou.Docela jsem trávila dost času s Caiem.Bylo my s ním fajn ale i když byl pěkný a bylo na něm vidět že se mu líbím chtěla jsem být sama.Po čtrnácti dnech našeho pobytu se my před Isabellyným domem oběvila má mladší sestra Markéta.Řekla jsem jí že budu v Itálii a tak za mnou přijela na návštěvu.Markéto vykřikla jsem.Paty ahoj jak se máš.Zeptala se mě potom co jsem proběhla domem a dole málem vrazila do Tini.Já se mám fajn ale co ty tu děláš?Myslela jsem si že tě tu překvapím.Markéto řekla nadšeně Tini.Ahoj Tini jakse máš zeptala se jí Markéta a objala ji.Celkem to jde.Ségra ale to jsi sem přijela sama?Nó popravdě podrbala se Markéta na bradě.Tak ským si přijela zeptala se mě Tini.Přijela jsem s Jorgem říkal že jsi se sním rozešla a nebereš mu telefony a že ti ublížil ale chtěl by ti to vysvětlit a tak dlouho mě přemlouval až jsem mu to řekla.Setkali jsme se dole ve městě a on říkal že zůstane zatím v hotelu.Věděl že tě uvydím a tak mě poprosil že jestli s ním ještě vůbec budeš chtít mluvit tak ať přijdeš do hotelu Stará želva.Ale já s ním nic mít nechci?Ano vím o tom jak ti ublížil a moc mě to mrzí ale taky vím že tě opravdu miluje.Kdyby mě miloval tak by mi tak neublížil Markéto.Takže se klidně může vrátit domů za tou svou Sofii.A co ty ty bydlíš kde?Taky v hotelu Stará želva.Dobře a nechtěla by jsi bydlet tady snáma u Isabelly?Myslím že by jí to nevadilo?Hmm nevím možná ještě si to promyslím a dala bych ti vědět.Dobře tak jo usmála jsem se na ní.Trávili jsme s Tini a Markétou hodně času.Dokonce jsem s nimy složila i jednu skladbu.V hlavě jsem měla pořád melodii akorát jsem k ní nenacházala slova a díky nim jsem jí dokončila.Jeden večer jsem jí hrála a Isabella zamnou přišla jelikož jí to probudilo.To je krásná melodie.Ano nemůžu si jí vymanit z hlavy.Hmmmm.Ale koukám že tě ještě něco trápí?Ale né to netrápí jen taková vtipná myšlenka.A co tě napadlo Paty?No říkala jsem si jaké by to bylo odtáhnout tohle piáno až na měsíc?Paty klidně si to piáno odtáhni až na měsíc v tom ti nikdo nebrání řekla Isabella.Hmm usmála jsem se na ní.Půjdu si už lehnout řekla jsem jí.Dobře řekla Isabella a také odešla spát.Druhý den jsem se probudila a když jsem vyděla své přátele táhnout ten velký klavír rychle jsem se převlékla a vyběhla za nimy.kam ho táhnete ptala jsem se jich? Nahoru na kopec.Klavír nás táhlo dohromady sedm lidí a měli jsme co dělat abychom ho vytáhli.Když jsme ho tam konečně odpoledne vytáhli sedla jsem si na stoličku a zahrála svou píseň co jsem s Tini a Markétou složila.
Pokračování příště!
ČTEŠ
Violetta a zimní apokalipsa
RandomTento příběh bude hodně napínavý jelikož všichni pojedou na prázdniny do česka a nikdo netuší co se za pár dní stane.Po pár dnech akorát když všichni z Violetty jsou na výletě v Babiččině údolí přijde hrozná správa.Celou evropu zasáhne velký hurykán...