Potom co jsem mámě ukázala kryt jsem se vrátila s kluky a donesla tu plynovou bombu aspoň do krytu.Ještě jsem tam donesla pár maličkostí a zamkla kůlnu zevnitř a zavřela klíčkem kryt.Pak jsem se s Leonem a Diegem vrátila do domu.Holkám jsme ještě dopomohli narovnat dříví a odnosit ještě několik desítek nádob s uhlím který jsme začali rovnat do chodby ke krytu tak aby se dalo i procházet.Pak jsme zabednili okno a vrátili se do domu.Myslíte si že to bude stačit zeptala se nás Via?No já nevím ale snad jo a jestli né tak máme spoustu benzínu kterým by jsme napájeli generátor který by nám ohříval místnosti.Tak to jo.A co budeme dělat teď zeptala se mě Markéta?No myslím že si postupně dáme horkou sprchu dokud je voda.Myslíte si že voda nebude zeptala se Camila?No víš jestli nepujde elektřina nepůjde vlastně nic.Ale my máme generátor?Ale to nestačí.Takže si dáme každý rychlou sprchu a nějak to přežijeme.Pustila jsem postupně všechny naše hosty do koupelny aby se omyli.Já se šla podívat kolik je venku stupňů.Když jsem vyděla že už je něco málo přes třicet stupňů pod nulou šokovalo mě to.Chodila jsem přikládat aby oheň neuhasl.Postupně jsme se v koupelně vystřídali všichni a všem teplá sprcha udělala dobře.A co se bude dít teď zeptali se mě a mamky se ségrou naši hosté z Violetty a jejich překladatelka.No řekla jsem teď budeme dělat něco aby jsme se nenudili jelikož tu nějakou dobu budeme žít spolu a budeme to tu společně nějak přečkat.Dopředu vám chci jen říct že se může stát spousta věcí třeba přestat téct voda nebo nám dojde uhlí se dřevem.Chci vám říct že nás v budoucnu možná čekají dost tvrdé podmínky.Kdyby třeba přestala téct voda tak se budeme mýt sice každý den ale jen ve škopku ve kterém by jsme se opláchly žínkou a samozdřejmě mýdlem.Vým že na to nejste zvyklí to ani my ne ale říkám vám to na rovinu aby jste se na to horší mohlí připrvit.A proč se nebudeme moct koupat i potom co přestane voda téct z kohoutku vždyť dole máme spoustu vody jak balené tak v nádrži.No to možná jo Ludmilo ale oni nám neřekli jak ta apokalipsa bude dlouhá a co když se protáhne může trvát třeba dva tři měsíce ale taky půl roku a rok.Co?Rok řekla šokovaně Ludmila.Ano možná i rok a proto musíme šetřit se vším co se dá.Dobře.Taky vám chci říct že nás tu je hodně a postelí málo takže se budeme muset hodně smáčknout.Tady v obýváku máme dva guče které se dají rozložit na ty se budou muset vtěsnat tři lidi to by bylo dohromady šest.Pak se může jeden vyspat tady v křesle.Dá se složit celkem do rovnoměrné polohy to by mohlo pro jednoho stačit to je dohromady sedmNahoře v pokojíku máme dvě postele a jedna z toho je rozkládací takže na tu se musejí vejít další tři lidi plus jeden na ty mé to jsou čtyři plus těch sedm to je jedenáct no a pak zbívají dvě silné matračky které můžete mýt v obýváku na zemi a vyspat se na nich.My budeme spát s mámou v ložnici na velké posteli.Takže jsem myslela že čtyři dívky by mohli spát u nás v pokoji.Na to se přihlásila Violetta Camila Fran a Angie.Dobře tak jo pak tu je ještě rozkládací gauč o něco menší než je ten tenhle červený.Na tom jsem myslela že by se vyspali zbylé dívky jestli s tím souhlasíte zeptala jsem se Naty Ludmili a jejich překladatelky Amandy.Dobře souhlasily dívky.Pak tu máme o něco málo větší gauč křeslo pro jednoho a dvě silné matračky to si budete moc rozebrat mezi sebe kluci.Ale říkám dopředu že do křesla musí někdo menší myslela jsem buď Maxi nebo Fede?Já si vezmu křeslo řekl Maxi s úsměvem.Fajn a co ten zbytek.Já a Andrés budeme spát na těch matračkách řekl Fede a Andrés přikyvoval.Tak jo takže na gauči bude spát Leon Diego a broduwey.Tak jsme domluveni.Nemáte náhodou hlad zeptala jsem se jich?No jo celkem co přikývli.Tak neco vymyslíme co bychom si mohli dát k večeři.Nakonec jsme udělali zeleninový salát.Každý dostal jen trochu jelikož nás bylo hodně a nevěděli jsme jak dlouho tu budeme.Večer jsem všem připravila spaní někteří měli spacáky jiní zas peřiny a jiní jen deky.Jelikož se topilo bylo celkem teplo.Večer jsem přiložila a a ztlumila kotel aby rychle nevyhořel.Nastavila jsem si budíka na šestou abych tam šla přiložit.Večer jsem vybrala popel a nasypala do prázdného kýble.Kotel naštěstí nevyhořel a tak jsem tam přiložila a šla si ještě lehnout.
pokračování příště!
ČTEŠ
Violetta a zimní apokalipsa
RandomTento příběh bude hodně napínavý jelikož všichni pojedou na prázdniny do česka a nikdo netuší co se za pár dní stane.Po pár dnech akorát když všichni z Violetty jsou na výletě v Babiččině údolí přijde hrozná správa.Celou evropu zasáhne velký hurykán...