Druhý den!

77 2 0
                                    

Druhý den když jsme se všichni probudili a něco malého snědli jsme přemýšleli co budeme dnes dělat.Hodně jsem o tom včera večer v posteli přemýšlela řekla jsem a Amanda to překládala.No a myslela jsem že když už jste tady a jak víte neumíme moc španělsky tak bychom se od vás učili španělsky.To je skvělí nápad souhlasila Via a sní i ostatní.No a vy by jste se naučili zas pár vět v našem jazyku.Hmm tak jo souhlasili.Hned po snídani jsem došla o pokojíku a donesla šestnáct prázdných sešitů samozdřejmě s motivem Violetty a s propiskami abychom mohli začít s první hodinou.Nejvíc práce samozdřejmě měla Amanda jelikož byla spoj jak do španělského tak i českého jazyka.Ségra se na mě podívala a zeptala se mě?Hele Paty když už se budeme učit jazyky co kdyby jsi donesla tu velkou tabuli s křídami z půdy Amanda by jí mohla používat jako tabuli.Naši nám když jsme byli malé koupily velkou tabuli na kterou se dalo malovat a psát křídama a tabule byla velká asi tak metr a půl dlouhá a metr široká a kříd jsme měli taky hromadu jelikož jsme si s nimi kreslily i na silnici a tak jsme jich měli jednu větší krabici.Já a ségra jsme pro to došli.Amando to je tvé nové vybavení jakožto učitelky jazyků.Dobře tak díky usmála se na mě.Stojan s tabulí jsme postavili před obývací stěnu a Amanda začala nejdřív s češtinou.Učila všechny z Violetty pozdravy a barvy.Já zatím učila mámu pozdravy a barvy co jsem znala já španělsky.Ségra si to s mámou zapisovali.Pak jsem je naučila počítat do dvaceti.mezitím jsem chodila samozdřejmě přikládat aby nám oheň nevyhasl.Ale nechala jsem ho hořet mírně a né naplno jelikož kdyby jsme tobyli moc brzy by jsme vyčerpali dřevo a uhlí.Nebylo moc těžké naučit je nějaké základy španělštiny.Máma i Markéta byli bystré žákyně. Po třech hodinách učení jseme si dali pauzu.Máma uklohnila něco menšího k obědu a zase jsme si trochu jídla všichni dali.Po obědě jsme si dali menší rekapitulaci toho co jsme se naučili.Nejdřív Amanda s naší pomocí prozkoušela všechny z Violetty a musím říct že jim to šlo velmi dobře.Pak Amanda prozkoušela nás teda mamku s Markétou když nevěděli tak jsem za ně odpovídala já.Ale i za tři hodiny se naučili celkem dost.Po zkoušce z jazyka jsme si zahráli nějaké hry a pustili si k tomu pár písniček.Na to že jsme neuměli všichni plynule dva jazyky tak jsme si ty odpolední hry moc užili.Večer jsme si dali zase něco malého k jídlu a pak jsme se dívali chvíli na Tv i když zrovna pro Violettu to nebylo moc dobré a tak jsem vytáhla své modemko a pustila tam jeden z filmů co jsem našla s titulkama.My jsme je mohli číst a oni aspoň tochu rozumněli angličtině.Takže jsme si další den užili i když se všem po někom i zastesko.všichni z Violetty mysleli na své přátele a rodinu a my zas na tátu a nato jak už se s ním nezasmějeme.Leon si na mě všimnul že jsem smutná jelikož mi po tvářích začali téct slzy.Leon ke mě přešel a obejmul mě.To bude dobrý řekl my Leon španělsky.Nic nebude dobrý řekla jsem smutně a potichu.Když si ostatní všimli že se semnou něco děje tak se mě hned ptali co se děje a tak jsem jim řekla pravdu.Bože o je strašné je nám to líto říkali my všichni.A myslím že my to pomohlo.Uklidnila jsem se a pak jsme šli večer spát.

Pokračování příště!

Pokračování příště!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Violetta a zimní apokalipsaKde žijí příběhy. Začni objevovat