Tak a jsme tady řekl Alejandro Stoessel když jsme zastavili.Vystoupili jsme z auta a já vzala malou do náruče aby se nepletla pod nohy a šla za Alejandrem.Tini zrovna natáčela nějakou scénu.Malá Josefína byla hodná tak jak my slíbila.Po chvíli dostali pauzu a tak když přišla Tini k nám pozdravila jsem se s ní.Ahoj Tini jak se máš?No jak vydíš dobře a pravovně.Ale co vy tu proč jsi nezavolala že přijedete?Chtěli jsme vás překvapit řekla Josefína.Tak to se vám povedlo řelka Tini s úsměvem.Teto Tini takhle to vypadá opravdu u filmu?Ano úplně všechno co vydíš k tomu patří.Bavili jsme se když najednou se někdo zeptal za mímy zády.Patrície Rodinská?Ano to jsem já otočila jsem se.Já jsem Carlos Diaz a jsem režisérem tohoto filmu.Á moc mě těší?To mě těší víc odpověděla jsem mu?Bude te tu dlouho zeptal se režisér?To nevím proč se ptáte?Byl bych rád kdyby jste hrála v mém filmu společně s Tini a Jorgem které už znáte.Jorge tu hraje taky?Ano schodu náhod taky usmála se Tini.Tak co vy na to?No já nevím?Mami ty budeš hrát ve filmu zeptala se Josefína?Já nevím José musela bych si to rozmyslet.A to je vaše dcera?Ano to je.Josefíno pozdrav pana režiséra.Dobrý den pane režisér.Mílá po mamince už od pohledu.Děkujeme za lichotku pousmálajsem se.Jak dlouho budete potřbovat na rozmyšlenou.Paty otočil se na mě Alejandro.Klidně tu nabídku přijmy my se v době natáčení o malou postaráme.No tak dobře tak já teda souhlasím řekla jsem.Je pravda že my točení moc chcybělo.Jsem rád trošku upravíme scénář a pak vám ho pošleme po Tini.Ano děkuju.Mami ale já chci také hrát řekla Josefína.No možná by i to šlo řekl režisér.Né děkuju je to sice od vás milé ale chci aby si užila své dětství a né aby byla na place.Jednou rolí to začne a pak jí bude chtít do filmu každý.To nechci časem možná ale myslím že má na to čas.Dobře tak jo.Mami prosím já chci hrát taky.Neboj taky budeš hrát ale musíš ještě povyrůst aby tě v kameře bylo aspoň tochu vydět usmála jsem se na ní.No tak já budu rychle růst abych mohla hrát stebou ve filmu.No tak dobře usmála jsem se na ní.Josee chceš to tu ukázat?Ano Tini prosím.Tini vzala malou do náruče a nesla jí natáčecím studiem.Páni to je paráda řekla Josefína.Líbí se ti tu?Ano a to moc.Tak to jsem ráda.Tady jsou šaty dívek řekla Tini a co ty druhé dveře o kousek dál?To jsou zase klučičí šatny.A mohla bych je taky vydět zeptala se?Josee určitě jsou stejné jako tyhle řekla jsem jí.Ale já bych se chtěla přesvědčit.Tak se zkusíme podívat.Došli jsme ke dveřím a zaklepali na ně.Otevřel nám nějaký starší muž.Tini potřebuješ něco.Ale moje neteřinka chtěla vydět i vaší šatnu.No tak pojďte dál usmál se na nás.A jak se vlastně ta princezna jmenuje?Josefína řekla jsem za Tini.Tak Josefína moc mě těší princezno.To i mě?Vy jste opravdový herec.Ano to jsem usmál se na ní.Ahoj Tini pozdravil jí Jorge který se u nás zastavil.A kdo je tohle zeptal se jí Jorge s pohledem na Josefíně.Já jsem Josefína a moje maminka s váma bude hrát taky ve filmu.Tvoje maminka podivil se Jorge.Ahoj Jorge pozdravila jsem ho.Paty?Jsi to ty?Ano jsem to já?Takže tahle malá treperenda je tvá dcera?Ano je.A je pravda co říkala že budeš hrát snáma ve filmu?Ano je mluvila jsem s režisérem a ten my to sám navrhl.Tak to bude super hrát zase spolu řekl.Ty jí znáš zeptal se ho ten pán co nám otevíral dveře?Ano Mateo tohle je Patrície Rodinská a spolu s Tini a Mechi a dalšími herci hrála s náma ve filmu Tini la nuova vita de Violetta.Aha tak to my bude čest hrát s vámi.Jestli jsi vzpomínám tak jste hrála i se svou sestrou a maminkou ne?Ano hráli jsme tam shodou náhod všichni.Akorát malá tam nehrála.Paty ale malá tam hrála taky akorát to nikdo nevěděl.Co?Divil se Leon?V tu dobu co jsem točila jsem byla už těhotná.Takže vlastně malá hrála taky řekla jsem s úsměvem.Ale vždyť to na tobě nebylo poznat?No to víš bylo to na začátku těhotenství Jrge a to člověk zase tak rychle nepřibýrá.Aha tak to jo.Povídali jsme si a nakonec jsme zůstali i do konce natáčení a pak Tini vzali domů autem.Malá Josefína usnula na zadní sedačce a tak když jsme dorazili domů.Musela jsem malou vzít do náručí a přenést jí do postele.Tam jsem jí sundala boty kalhoty a mikinu a nechala jí spát ve spodním prádle a tryčku.
Pokračování příště!
ČTEŠ
Violetta a zimní apokalipsa
RandomTento příběh bude hodně napínavý jelikož všichni pojedou na prázdniny do česka a nikdo netuší co se za pár dní stane.Po pár dnech akorát když všichni z Violetty jsou na výletě v Babiččině údolí přijde hrozná správa.Celou evropu zasáhne velký hurykán...