natáčení

66 3 0
                                    

Po týdnu jsme dostali od režiséra scénář který jsme se měli do týdne naučit jelikož příští týden v pátek odlétáme do Itálie kde se bude točit.Četla jsem si scénář a učila se dané repliky.Někdy jsme s Markétou zkoušeli text s Tini jelikož jsme tam měli několik společných textů.Na to že jsem se bála že si text nezapamatuju mi do hlavy šel skoro sám.Po týdnu jsme s Leonem Mercedes a pár dalšímy lidmy odletěli natáčet do Itálie.Po příletu nás ubytovali v hotelu kde jsme měli po dobu natáčení být ubytovaní.Další den nám Tini ukázala kde se bude točit a my z toho byli nadšení.Pár scén se ten den natočilo a dokonce jsme točili i my.Byla jsem z toho nadšená a moc mě to bavilo.Na place jsem se potkala s hercem Leonardem Cecchem co hraje v seriálu Alex a spol roli Alexe a pár dalšími herci.Leonardo byl velmi sympatický a celkem jsme za tu  krátkou dobu s přátelili.Dokonce jsem si všimla že se zakoukal do mé mladší sestra.Byla jsem ráda docela jim to spolu slušelo.Když jsem se večer na pokoji učila další kus scénáře všimla jsem si že se tam v tom příběhu Markéta s Leonardem dají do kupy.Třeba se dají do kupy i mimo film to by bylo super.Po třech týdnech natáčení se my ráno udělalo špatně.Zvracela jsem a myslela jsem že nebudu moct ani natáčet ale pak to přešlo a tak jsem si vyčistila zuby upravila a šla na natáčení.To uteklo celkem rychle i když jsme natáčeli až do večera.Další den se má nevolnost znovu objevila.Tini mě přišla vyzvednout a když si všimla že se něco děje zeptala se mě:Paty jsi v pořádku?JoTini jsem už v pohodě.A ty jsi v pohodě nebyla?No ráno jsem trochu zvracela asi jsem včera neco špatnýho snědla co my nesedlo ale už jsem v pohodě.Dobře ale opravdu jsi v pohodě?Jasně usmála jsem se na ní.Tini se pak už dál neptala a společně jsme ještě vyzvedli mámu se ségrou a šli na natáčení.Tam co celkem probíhalo rychle a když jsme se pak večer chystali jít domů režisér nám řekl že si zítra uděláme trochu lehčí natáčení.A že se bude točit jen ráno a odpoledne máme volno.Super byli jsme všichni nadšení.Další den ráno my zase bylo špatně a to už my bylo docela hodně divný že my je špatně jen ráno a pak jsem v pohodě.Napadlo mě že bych mohla být těhotná ale normálně bych to hned zapomněla ale teď když si vzpomenu že jsem se probudila před měsícem u Martiny bratra Frenciska nahá v posteli a nic z toho co se předešlí den odpoledne a v noci stalo jsem si nepamatovala.A tak jsem si po natáčení zašla na gynekologii.Tyni se mě ptala jestli něco nepodnikneme a tak jsem jí řekla že si dám hodinu a hodinu šlofíka a že ať se pro mě staví ve dvě .Teď nebylo ani půl jedný.A když jsme se rozloučili proklouzla jsem z hotelu ven a zašla na vyšetření které my mělo prokázat jestli jsem nebo nejsem těhotná s Frenciscem.

Pokračování příště!

Pokračování příště!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Violetta a zimní apokalipsaKde žijí příběhy. Začni objevovat