Porod!

68 2 0
                                    

Dny a týdny po odjezdu návštěvy utíkaly rychle a termín porodu se blížil.Termín jsem měla až za týden ale jak se občas stává narodí se dítě dřív a nebo zase déle.V pondělí ráno jsem se probudila celá mokrá nejdřív jsem nevěděla ale pak my došlo že my praskla voda.Opatrně jsem slezla z postele a došla k ségře do pokoje.Markéto stávej prosím?Hmm nech mě ještě spát je brzo odpověděla my rozespale.Markéto praskla my voda musíš mě odvézt do porodnice.Co skoro vykřikla ségra a vyskočila jako péro z postele.Už jdu vezmu si pár věcí a hned pojedem.Zvládneš dojít dolů?Jo neboj zatím všechno zvládám.Dobře tak jo.Ségra se nahoře rychle strojila já zatím došla dolů rychle jsem se opláchla a převlékla do čistého oblečení.Máma už byla vzhůru přišla se podívat co se děje tak brzo ráno že jsme vzhůru.Mami pojedeme do nemocnice praskla my voda.A řekla jsi to Markétě?Ano už jsem jí vyděla běžet pro auto.Dobře vezmi si boty a já ti vezmu tašku do porodnice a hned pojedem.Máma vzala tašku do porodnice kterou jsem už měsíc měla zbalenou  měsíc do ruky a běžela za mnou.Zamkla dům a společně jsme nasedli do auta.Ségra řekla jsem jí než vyrazila.Ano otočila se na mě?Vím že jsi nervózní ale musíš se plně soustředit na řízení aby si nás čtyři dopravila do nemocice v pořádku.Jasně usmála zhluboka se nadechla vydechla a pak nastartovala a konečně jsme se rozjeli.V nemocnici si mě přebrala sestřička a ptala se mě jestli má jít někdo semnou ale já jí řekla že to zvládnu sama.Dobře přikývla sestřička a odvezla mě na porodní sál.Máma s Markétou seděli celou dobu na chodbě.Do nemocnice jsem přijela něco málo po osmé ráno a když se malá narodilo bylo skoro sedm večer.Tak jí máme na světě řekl doktor.Byla jsem šťastná že to mám za sebou.Sestřička malou opláchla a pak my jí podala do náruče.Ahoj zlatíčko usmála jsem se na ní.Už víte jak se bude jmenovat zeptala se s úsměvem sestřička.Podívala jsem se jí do očí a pak jsem se otočila k sestřičce.Ano bude se jmenovat Josefína.Krásné jméno řekla sestřička.Po chvilce mě odvezli na můj pokoj a sestřička se mě ptala jestli chci malou nechat tady nebo jestli se mají zatím o malou postarat oni.Né nechte my jí tady prosím.Dobře usmála se sestřička.Akorát jsem přivezu vozík aby jste jí měla kam položit.Jo a abych nezapomněla na chodbě na vás čeká maminka se sestrou mám je pustit dál?Ano prosím.Dobře tak jo přikývla sestřička a odešla.Máma po chvilce zaklepala na dveře a s Markétou v zádech vešli zamnou do pokoje.Ahoj zlato jak ti je?Teď už dobře mami.A co malá?Je úžasná nemůžu z ní spustit oči.A navíc když se na ní podívám vydím Frenciska je mu tak strašně podobná.Ano to je řekla mamka když jí vyděla.A jak se bude jmenovat už výš zeptala se Markéta?Ano pojmenovala jsem jí Josefína.Krásné jméno řekla mamka.Ano to je řekla MArkéta a navíc tím uděláš radost Alejandrovy ten ti přeci tohle jméno řekl pokud si vzpomínám?Ano byl to Alejandro.Sestřička přivezla vozík pro malou a pak zase odešla.Mami jsem unavená a chci se trošku prospat.Dobře tak my půjdeme taky domů a odpočineme si.Ano jeďte opatrně.A ještě něco mohli by jste my přivézt můj notebook?Paty ty jsi tu chceš pouštět filmy?No to né ale zkusím přemluvit sestřičku jestli by se tu nedlo sehnat připojení k internetu abych mohla zavolat do Buenos Aires.Aha tak dobře.

Pokračování příště! 

Pokračování příště! 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Violetta a zimní apokalipsaKde žijí příběhy. Začni objevovat