Fris en fruitig werd ik de volgende ochtend wakker.Ik keek om me heen en grinnikte.Het was niet raar dat dit huis het huis van de familie Black was.Het huis zelf was ook nogal zwart.
Ik pakte mijn koffer nooit helemaal uit en deed dat hier ook niet.Ik kleedde me rustig aan en na 10 minuten liep ik de trap.Zuchtend ging ik aan de achtertafel zitten.
Sirius en Remus waren ook al op 'Koffie?' Ik knikte.Sirius keek me aan 'We moeten toch eens praten'Raar keek ik Sirius aan
'Ten eerste je lijkt totaal niet bang om me te zien en ten tweede lijk je het niet erg te vinden dat Harry zijn schoolopleiding op wil geven om met jou mee te gaan' Ik keek hem glimlachend aan
'Ten eerste had ik wel van jou verwacht dat je zou ontsnappen en ten tweede Harry voelt zich opgesloten hier ik ga het met Dumbledore overleggen'Sirius keek me aan en Remus plofte neer.Hij snoof
'Ja ik denk echt dat Dumbledore Harry mee laat gaan'Ik haalde mijn schouders op 'Naar Hogwarts gaan is geen verplichting'
Even keek ik naar Remus 'Je kan het ook gewoon zeggen als je nog steeds boos bent' Remus keek naar zijn beker koffie en Sirius kuchte.
Er viel een pijnlijke stilte.Remus nam het mij kwalijk dat James en Lily dood waren.Voldemort had hun vermoord natuurlijk maar ik had de avond voor hun overlijden met Peter gepraat.
Hij kwam toen vrij nerveus over maar volgens Remus had ik hem moeten doorzien en had ik moeten weten wat hij van plan was geweest.
Ik stond op 'Dit is een van de redenen dat ik hier weg ben gegaan.Ik-misschien is het beter dat ik weer ga.'
Sirius trok me weer naar beneden 'Je gaat helemaal nergens heen'
Remus keek geergerd naar Sirius 'Laat haar gewoon gaan dan zijn we daar ook weer vanaf'
Nu keek ik naar Remus 'Dankje Remus echt waar bedankt'Ik sommeerde mijn spullen zonder ook maar naar de mannen te kijken
.Mijn spullen kwam aan vliegen met mijn koffer in mijn hand zei ik 'Doe Harry de groeten van me'
Ik draaide me om 'Demi wacht nou!'Ik negeerde Sirius en de opkomende tranen en liep snel naar de deur ik opende hem en stond snel buiten ik verschijnselde naar mijn hotel in Duitsland waar ik incheckte en op bed plofte.
Zuchtend keek ik om me heen en dacht na over alles wat er gebeurt was.Na even stapte ik weer in de lift en besloot ik de straten van Berlijn te onderzoeken.
Met Duitse koffie in mijn hand liep ik door de straten van Berlijn.Ik snoof de geur van verse broodjes op en zag dan ook een klein bakkerijtje zitten.
Ik liep naar binnen en kocht twee croissants.Etend liep ik het winkeltje uit en slenterde ik weer door.Ik wou niet denken aan Remus woorden.
Ergens voelde ik spijt naar Harry toe.Sirius zou hem wel uitleggen wat er gebeurt was.Op een dag,besloot ik,Op een dag zou ik de jongen meenemen en hem alle dingen van de wereld laten zien.
Op de manier zoals ik dat had geleerd van mijn vader.Ik zuchtte.Na even besloot ik op het terras te gaan zitten en bestelde ik iets te drinken.
Glimlachend keek ik naar de mooie zon die aan het door komen was.Ik pakte mijn tekenblok uit mijn tas.Iets wat ik in iedere stad deed was tekenen.Engeland had ik af en ik begon aan Duitsland.
De uren verstreken en al snel werd het schemerig.Ik stopte mijn schetsboek in mijn tas en legde het geld op het tafeltje.Ik stond op en liep zachtjes aan naar mijn hotel.
Ik sliep die nacht slecht vooral denkend aan Harry.Ik had die arme jongen beloofd zijn oude huis te bezoeken.
Om 8 uur besloot ik dat ik mezelf niet langer gek ging laten en verschijnselde ik naar Londen.Naar het oude huis van de Blacks.
Ik opende de deur en liep naar binnen.Harry,Remus en Sirius zaten al aan de achtertafel en waren de enigste die wakker waren.
Ik besloot me te verstoppen en ze af te luitsteren.'Dus ze is weg?'Ik voelde dat Remus naar Sirius keek.Ik hoorde Sirius zuchten
'Demi is een net een vlieg Harry ze blijft nergens lang.' Ik hoorde Harry zuchten 'Ik wou gewoon zo graag met haar naar het huis.'
Ik besloot weg te komen uit mijn schuilplaats.Ik ging in de deur opening staan 'Dat ga je ook'Alle drie de mannen keken me verbaast aan.
Ik pakte Harry bij zijn schouder en trok hem omhoog 'En wel nu'Ik stak mijn hand uit en Harry pakte hem.Sirius greep ook naar mijn hand.
3 seconden stonden we in Godrics end.Sirius stond naast me en ik sloeg hem op zijn schouder 'Dombo straks ziet iemand je hier'
Hij haalde zijn schouders op.Ik trok Harry mee.We bleven staan voor een groot huis.Harry,s mond viel open 'Woonde ik hier?'Sirius en ik knikten.
Hij keek naar het huis en slikte.'Kunnen we naar binnen?'Ik keek naar Sirius die knikte.Ik pakte Harry,s schouder 'Weet je het zeker?'
De jongen knikte en we gingen naar binnen.De ene helft van het huis was ingestort maar de andere kant was nog prima intact.De woonkamer was daar een deel van.
We liepen naar binnen.Mijn handen gleden over de bank.Een kleine traan ontglipte mijn oog en ik veegde hem weg.Harry stond daar kijkend om zich heen.
Na even plofte hij neer op de bank en legde hij zijn handen voor zijn gezicht.Ik ging aan zijn ene kant zitten en Sirius aan de andere.
Ik legde mijn arm om hem heen en trok hem tegen me aan ik voelde hem huilen op mijn schouder.Ik suste hem.Ik keek naar Sirius.We hadden het allebei moeilijk.
Er ontglipte een traan bij Sirius en ook bij mij liepen er verschillende tranen over mijn wang.Even sloot ik mijn ogen.
Ik trok Harry zachtjes van me af.Ik keek in de groene ogen.Ze stonden wanhopig,vol van verdriet.We keken elkaar even aan.Verschillende tranen rolden over zijn wangen.
JE LEEST
come and go
FanfictionKomen en gaan.Daar staat ze bekend om in de tovernaarswereld.Mensen houden van haar.Ze is een legende.Niemand weet ooit waar ze is.Totdat Voldemort terug is en Dumbledore haar weet te vinden.Hij vraagt haar om te helpen bij iets dat zelfs voor haar...