Beste Sirius.
Albus was hier vandeweek.Hij is laaiend.Hij vindt dat hij had mogen mee beslissen over Harry.Jullie zijn weggegaan zonder tegen iemand iets te zeggen.Alsjeblieft Sirius kom terug.Ik weet gewoon dat Demi een slechte invloed zal hebben op Harry.Uiteindelijk is zij de reden dat James en Lily dood zijn. Ik vertrouw haar niet en dat weet je.Sirius kom gewoon terug.Harry kan dan naar Hogwarts samen met Ron en Hermelien en jij,jij kan gewoon hier blijven.Je loopt gevaar daar als ze je daar vinden. Ik hoop dat je de goede keuze neemt
Groeten
Remus
Ik keek naar Harry en dacht na over Remus woorden.Ik zuchtte en vouwde de brief dubbel.Ik keek naar Sirius die peinzend naar mij keek.
Ik zuchtte.Harry begreep het natuurlijk niet en keek van mij naar Sirius 'Pak je spullen Harry' Harry keek me verbaast aan
'Nee' Ik keek naar Sirius 'Je hebt Remus gehoord' Sirius keek me aan 'Dat Remus je niet mag is aan hem ik vertrouw je Demi en dat heb ik altijd gedaan vanaf nu ga ik waar jij gaat en Harry ook'
Ik slikte en keek nog een keer naar de brief 'Ik vindt wel dat je hem terug moet schrijven' Sirius knikte.Ik keek naar Harry en zuchtte.Ik legde de brief op mijn bed en zuchtte.
Harry keek me aan 'Waar ging dat over?' Sirius keek me aan en ik keek naar mijn voeten 'Sirius vertel het hem'
Sirius keek me aan en knikte.Ik plofte weer neer op een stoel en Sirius schraapte zijn keel 'Remus en Demi waren heel lang een stel.'
Harry keek verbaast 'Jullie lijken elkaar niet te mogen' Ik grinnikte.Sirius ging verder 'De avond voordat Lily en James werden vermoord was Peter bij Demi'
Harry slikte.'Remus heeft het haar altijd kwalijk genomen dat ze niks aan hem heeft gemerkt.Sindsdien vindt hij dat het Demi,s schuld is dat Lily en James dood zijn'
Sirius keek even naar mij 'Remus houd diep in zijn hart nog steeds van Demi maar hij kan het niet meer'
ik slikte en voelde een traan in mijn oog prikken ik draaide me om en liep naar het raam.Ik keek naar buiten en kuchte.
Ik hoopte dat Sirius niet zo merken dat ik huilde.Ik hoorde hem opstaan en naar me toe lopen.Hij legde zijn hand op mijn schouder.
Ik draaide mijn hoofd om en keek in de grijze ogen 'Je houdt ook nog van hem'Ik haalde mijn schouders op
'Het maakt niks meer uit Sirius hij haat me' Sirius schudde zijn hoofd 'Je moet gewoon een keer met hem praten.'
Ik draaide mijn hoofd weer om en keek weer naar buiten 'Misschien moeten we ze laten weten dat het goed met ons gaat?'
Ik keek naar Harry 'Wat wou je doen?'Hij keek me aan 'Misschien moeten we naar Londen?' Ik schudde gelijk mijn hoofd.
Harry keek me aan en zuchtte.Hij stond op en liep naar me toe.Hij pakte mijn schouder en zei 'Ik geloof je Demi je zou pap en mam nooit dood willen hebben'
Ik voelde dat er een traan over mijn wang rollen 'Je zou me moeten haten'
Hij schudde mijn hoofd 'Na alles wat je voor me hebt gedaan?Nadat je me mee hebt genomen naar mijn oude huis nadat je me meenam op jouw reis?'
Hij schudde opnieuw zijn hoofd en omhelsde me.Ik huilde op zijn schouder die vertrouwd aan voelden.
Het voelde precies zoals bij James.Hij legde zijn armen om me heen en ik grinnikte zachtjes.Na even liet ik hem los 'We gaan naar Londen' Ik keek in de groene ogen 'We gaan met Remus praten'
JE LEEST
come and go
FanfictionKomen en gaan.Daar staat ze bekend om in de tovernaarswereld.Mensen houden van haar.Ze is een legende.Niemand weet ooit waar ze is.Totdat Voldemort terug is en Dumbledore haar weet te vinden.Hij vraagt haar om te helpen bij iets dat zelfs voor haar...