Verbaast keek ik hem aan 'Wat?' Hij keek me aan en zuchtte 'Mag ik met jullie mee?' Raar keek ik hem aan.
Hij wou met ons mee?Hij haatte me toch 'Je haatte me toch?' Hij stond op en keek uit het raam.
Ik hoorde hem slikken en uiteindelijk zei hij 'Ik haat het hier Londen brengt me alleen maar slechte herinneringen wil je me alsjeblieft meenemen naar waar je ook gaat?'
Ik keek in de helder blauwe ogen en kuchte even 'Ik reis niet meer alleen ik moet het met Sirius en Harry overleggen'
Met die woorden stond ik op en liep ik weg.In de deuropening bleef ik staan en keek ik nog even naar Remus.
Ik zuchtte en liep weer naar de eetkamer.Ik plofte naast Sirius neer.Na even kwam Remus ook aanlopen en ging hij ook zitten.
Iedereen keek naar ons.Ook Harry en Sirius.Ik zuchtte.Ik keek naar Remus die vervolgens zijn ogen neersloeg.
Ik stond langzaam op 'Sirius Harry pak je tas' Iedereen keek nu naar mij.Ik haatte dit gevoel 'Stop met kijken ik word zenuwachtig van jullie'
Snel keek iedereen weg.Hoopvol keek Remus mijn kant op 'Ik blijf sowieso 6 weken weg.Sirius en Harry gaan met me mee'
Ik draaide mijn blik naar Remus '10 minuten' Hij snapte mijn hint niet 'Huh?' Sirius sloeg zichzelf in zijn gezicht
'Snap het dan sukkel pak je koffers' Remus keek van mij naar Sirius.Zijn gezicht klaarde op.Hij stond op en rende weg.
Ik zag dat er weer mensen naar me keken maar trok me er nu niks van aan.Ik zag dat Hermelien met tranen in haar ogen smekend naar Harry keek.
Ik zuchtte 'Hey Demi mogen wij ook niet mee?' Ron keek me aan.Ik schudde mijn hoofd 'Ik reisde ooit alleen moet je nou eens zien'
Wijzend naar Harry en Sirius schudde ik mijn hoofd opnieuw 'Ik weet al niet hoe ik met hun om moet gaan laat staan met jullie'
Een kleine glimlach verscheen op Rons gezicht.Hermelien keek wanhopig van mij naar Harry.Na iets wat een eeuwigheid leek kwam Remus naar beneden.
Ik zag hem vrolijker dan ooit.Hij zette zijn koffers neer en vloog me om mijn hals.Ik glimlachte en omhelsde hem ook.
Toen hij loskwam zag ik een twinkeling die ik lang niet gezien had.Vlinders ontplofte in mijn buik.Ik glimlachte.
Remus liep snel weer terug naar zijn koffers en pakte ze weer op.Ik keek nog even de tafel rond 'Wij gaan weer'
'Waarheen?' Een man die ik heel lang had geprobeerd te ontlopen stond in de deuropening
'Dumbledore' De man glimlachte 'Demi' Hij keek even om zich heen en keek toen weer naar mij 'Nou waar ga je heen?'
Ik kuchte even 'Rusland' Hij keek even naar Remus Sirius en Harry en zei toen 'En je hebt reisgenoten zie ik'
Ik knikte langzaam 'Ja over die reisgenoten moeten we het nog eens hebben Demi ik vindt niet dat Harry met je mee moet gaat'
'Ik ga met haar mee' Harry keek woedend naar Dumbledore die zoals gewoonlijk glimlachte 'Dat denk ik niet'
'Waar bemoeit u zich eigenlijk mee Ik ben zijn peetvader ik bepaal wat hij doet'Sirius keek nu ook woedend naar Dumbledore.
Ik had geen zin in ruzie dus ik zei 'Jongens kom we gaan' Ik trok Sirius mee 'Demi' In de deuropening bleef ik staan.
Ik stond nu heel dicht bij Dumbledore 'Zorg goed voor hem' Langzaam knikte ik.Ik keek de jongens aan 'Klaar?' Iedereen knikte.'Klaar.'
JE LEEST
come and go
FanfictionKomen en gaan.Daar staat ze bekend om in de tovernaarswereld.Mensen houden van haar.Ze is een legende.Niemand weet ooit waar ze is.Totdat Voldemort terug is en Dumbledore haar weet te vinden.Hij vraagt haar om te helpen bij iets dat zelfs voor haar...