We stonden voor de deur van het donkere huis.Ik keek nog even naar Sirius die bemoedigend lachte en opende toen de deur.
Ik stapte naar binnen.De gang werd verlicht door verschillende lampen.Sirius zuchtte.Ik wist dat hij hier liever niet kwam.
Harry ging voorop naar de eetkamer.Hij opende de deur.We stonden met zijn drieeen in de deuropening.
Verschillende hoofden draaiden toen ze ons zagen.Verschillende zuchten anderen keken verrast.Remus ontweek mijn blik.
Tops kwam verbaast op ons aflopen 'Demi!' Ze omhelsde me.'Wat doen jullie nou al weer hier?' Ik keek naar Harry en zei toen
'We moeten met een paar mensen praten' 'Betekend dat dat Harry hier blijft?' Vol hoop keek Hermelien me aan.
Harry schudde zijn hoofd.Hermelien keek weer voor zich.Er rolde een traan over haar wang.Ik zuchtte.
Molly kwam ook naar ons toe lopen 'Demi!' Ze liep naar me toe en omhelsde me.Ik glimlachte 'Ga zitten ik was toch eten aan het maken'
Ik keek naar Harry en Sirius die allebei op een stoel neer plofte.De enigste stoel die er nog was was die naast Remus.
Sirius had een sluwe glimlach op zijn gezicht.Ik zuchtte en plofte neer op die stoel.Ik keek kwaad naar Sirius die nu heel onschuldig keek.
'Dus Harry,toch maar weer terug gekomen?' Remus keek veelbetekenend naar Harry.Sirius en ik zuchtten.Harry keek fel terug 'Nee'
Remus leek geschokt 'Nee?Wat doe je dan hier?' Iedereen in de kamer keek naar Harry 'Demi wou terug'
Nu keek iedereen verbaast naar mij.Ik kuchtte en zei toen 'Ja inderdaad' Remus keek me nog verbaasder aan
'Jij?jij die het hier haat?' Ik knikte 'Ja aangezien iemand hier me ontzettend haat zonder reden wou ik terug'
Ik keek even in zijn ogen 'Om te praten' Remus keek me raar en en zuchtte toen 'Hier?' Ik keek naar iedereen in de kamer en schudde toen mijn hoofd
'Ergens anders' hij knikte en stond op.Hij liep naar de gang.In de deuropening bleef ik staan 'Sirius kom' Sirius stond op en liep mee.
Remus liep naar de logeerkamer waar hij sliep volgens mij.Hij toverde een stoel waar hij in plofte.Daarna toverde hij 2 stoelen voor mij en Sirius.
Ik plofte neer op de ene Sirius op de andere.Ik zuchtte en keek naar Remus.Hij ontweek mijn blik en toverde thee.
Na even boot hij me een kopje aan.Ik pakte het aan en nam een slok.Mijn binnenste werd verwarmd.Remus keek me aan en zuchtte toen
'Ik had nooit zo boos op je mogen zijn' Met een opgetrokken wenkbrauw keek ik hem aan.Ik keek van hem naar Sirius die net zo verbaast keek.
Remus nam even adem en keek toen weer naar mij.Hij kuchte even 'Het was niet jouw schuld' Een last viel van mijn schouder.Sirius stond op
'Ik denk niet dat ik hier bij hoor te zijn.' Hij bleef op de drempel staan en draaide zich om 'Blijven we hier of gaan we weer verder?'
Ik keek naar Remus en toen naar Sirius.Ik sloeg mijn ogen neer en zei zonder iemand aan te kijken 'We gaan verder'
Sirius knikte en liep weg.Hij sloot de deur.Ik hoorde zijn voetstappen de trap afgaan.Ik kuchte even.Ik voelde Remus blauwe ogen in me boren.
Ik zuchtte 'Remus dit is niet het moment' Remus keek me aan 'Dit is wel het moment' Ik zuchtte en keek hem aan
'Waar wil je het over hebben?' Remus keek van mij naar zijn voeten 'Mag ik misschien met jullie mee?'
JE LEEST
come and go
FanfictionKomen en gaan.Daar staat ze bekend om in de tovernaarswereld.Mensen houden van haar.Ze is een legende.Niemand weet ooit waar ze is.Totdat Voldemort terug is en Dumbledore haar weet te vinden.Hij vraagt haar om te helpen bij iets dat zelfs voor haar...