Remus pov.
Zuchtend maakte ik me klaar voor mijn date met Demi.
Ik was best zenuwachtig.Langzaam hees ik mezelf in een pak en pakte ik mijn cado voor Demi.Niks mocht vandaag verkeerd gaan.
Toen ik klaar was liep ik de hotelkamer weer in.Het was 6 uur.Ik had om half 8 gereserveerd bij het restaurant.
Sirius grinnikte toen hij mij opmerkte 'Demi is al aan het omkleden' Zenuwachtig knikte ik en plofte ik ook neer op een van de stoelen.Sirius keek heel geintereseert voetbal.
Harry keek ook.Ik zuchtte.Ik had het niet zo op die Dreuzel dingen.
Op de klok was het inmiddels 7 uur.Demi kwam binnenlopen in een perzik kleurig jurkje en een mooie bloem in haar haar.
Ik stond op en glimlachte 'Klaar?' Ze knikte.We zeiden Sirius en Harry gedag en liepen samen door de straten van New York.
We kwamen al snel bij het restaurant.Ik opende de deur voor haar en glimlachte.Demi liep naar binnen,een ober kwam naar ons toe en glimlachte
'U had gereserveerd?' ik knikte 'Op de naam Lupin' hij knikte en gebaarde dat we hem moesten volgen.
Demi trok me mee aan mijn arm en samen gingen we zitten aan een tafeltje.Ik keek Demi lachend aan toen ze bijna haar menukaart liet vallen.
Ze grinnikte.De ober kwam weer aanlopen en vroeg aan ons wat we wouden bestellen.Ik keek naar Demi die nog fronzend naar haar menukaart keek
'Doe mij maar een kip' De ober knikte en grinnikte bij Demi,s gezicht 'En u meneer?' Ik boog snel over mijn kaart
'Doe mij ook maar een kip' De man glimlachte schreef iets op en liep weg.Demi grinnikte toen ik naar haar staarde.
Ze knipte een paar keer met haar vingers voordat ik uit mijn trance kwam.Ik voelde me net een tienerjongetje dat hopeloos verlieft was.
Nou dat klopte wel.Ik was hopeloos verlieft.De ober kwam weer aanlopen met het eten.Demi lachte toen ze zag dat de man bijna over zijn eigen voeten struikelde.
De kip werd voor ons neergezet.Demi glimlachte en begon te eten.Ze straalde 'Dit is-' Ze stopte even en vervolgde toen 'Heerlijk'
Ik glimlachte en zei toen 'Wat dacht je van een wijntje' Uitbundig knikte ze.Ik wist dat rooie wijn haar favoriet was en bestelde die dan ook.
Ik seinde de ober die snel aankwam lopen.Snel bestelde ik een rode wijn en na ongeveer 5 minuten kwamen er 2 wijn glazen aan.
Ik overhandigde een aan Demi die hem glimlachend aanpakte.Toen ze een slok nam glimlachte ze duidelijk genietend van het drankje.
Ik grinnikte en genoot ook van het eten.Toen alles op was vroeg ik heel cliche 'Chocolade toetje?' Hevig knikte ze.
Snel bestelde ik.Ik grinnikte toen ik zag dat Demi,s gezicht onder de chocola zat.Ik gebaarde naar haar gezicht.Verbaast keek ze me aan
'Je hebt een beetje-' Ze pakte een spiegeltje uit haar tas en begon te giechelen.Ik legde mijn arm over haar schouder.
Glimlachend keek ze me aan en boog ze iets naar voor.Ze kuste me.Ik sloot mijn ogen en dacht alleen nog aan ons.
Na ongeveer een minuut keken we elkaar weer aan en glimlachten we allebei.Ik vroeg de rekening en samen liepen we naar buiten.
Ik pakte Demi,s hand.We liepen door de donkere straten naar ons hotel.Al snel kwamen we bij onze hotelkamer.
Sirius zat in een stoel tv te kijken en Harry lag nog in bed.Ik glimlachte.Voordat Demi naar binnen wou gaan hield ik haar tegen en sloot ik de deur weer.
Ze keek me verbaast aan.Ik pakte haar hand en begon 'Kijk ik weet dat niet alles altijd perfect was tussen ons maar ik hou echt heel veel van je'
op dat moment pakte ik de ring uit mijn zak en deed ik die om haar vinger.Ze keek met grote ogen naar de grote diamant
'Hij is prachtig' Ze fluisterde zachtjes.Ze omhelsde me en samen gingen we naar binnen.
Sorry sorry sorry dit hoofdstuk is echt prut
JE LEEST
come and go
FanfictionKomen en gaan.Daar staat ze bekend om in de tovernaarswereld.Mensen houden van haar.Ze is een legende.Niemand weet ooit waar ze is.Totdat Voldemort terug is en Dumbledore haar weet te vinden.Hij vraagt haar om te helpen bij iets dat zelfs voor haar...