Όταν περπατάω στους διαδρόμους του σχολείου, πάντα νιώθω ανασφάλεια και κάποια ευαισθησία. Φέτος που πάω Δευτέρα λυκείου, σκοπεύω να αλλάξει αυτό. Πάντα ήθελα να γίνω μια όμορφη κοπέλα με ωραίο σώμα, με το τέλειο αγόρι και με αυτοπεποίθηση. Φυσικά, είμαι πολύ μακριά από αυτά, αλλά ποιος νοιάζεται; Λίγη φαντασίωση ποτέ δεν βλάπτει!
Αν και είμαι κυρίως από Γαλλία, μένω Αμερική από την Πέμπτη δημοτικού, επειδή ο πατέρας μου βρήκε δουλειά εδώ. Η μαμά μου είναι Γαλλίδα και ο μπαμπάς μου Αμερικάνος με λίγες ρίζες από Γαλλία. Αλλά φυσικά, μετά από δύο χρόνια σχολείου που μου απέμειναν, θα φύγω από την Αμερική και θα πάω Γαλλία. Αγαπώ την χώρα που μένω όσο τίποτα άλλο, αλλά δεν νομίζω ότι ανήκω εδώ. Έχω σχεδιάσει το μέλλον μου από το Δημοτικό. Όταν τελειώσω το σχολείο, θα πάω Γαλλία, θα σπουδάσω σχεδιάστρια μόδας και ύστερα θα φτιάξω τον δικό μου οίκο. Και μόνο που το σκέφτομαι, τρελαίνομαι!
Φαίνεται ότι ο ενθουσιασμός μου βγήκε παρά έξω, γιατί κάποια παιδιά με κοίταξαν παράξενα. Έλεος, ούτε να μιλάω μόνη μου δεν μπορώ! Παίρνω την τσάντα μου και βγαίνω από την βιβλιοθήκη του σχολείου μου, η οποία είναι το αγαπημένο μου μέρος. Για να μην παρεξηγούμαι, πάω σε ιδιωτικό σχολείο στην Βοστόνη και πάω Δευτέρα λυκείου. Επιπλέον, μην με περάσετε για καμία τρελή και μοναχική, γιατί έχω φίλες. Αρκετές μάλιστα, αλλά έχω μία κολλητή και έναν καλό φίλο. Το θέμα για boyfriend, δεν χρειάζεται να το αναλύσω καν.
- Car, περίμενε λίγο
Από το παρατσούκλι, καταλαβαίνω ποιος είναι. Ο σπαστικός, αλλά καλός φίλος μου, John. Συνεχίζω να περπατάω γρήγορα, αλλά με έφτασε.
-Μην με αποφύγεις(μου λέει και του βγάζω την γλώσσα)
-Τι θες από την ζωή μου; (πάει να απαντήσει, αλλά τον διακόπτω)
-Και μην πεις βλακεία(συμπληρώνω)
Ο John είναι το παιδί της βλακείας, οπότε ζητάω πολλά.
-Αρχές Οκτωβρίου είναι ο χορός και χρειάζομαι την βοήθεια σου.
- Τι ακριβώς;
- Θέλουμε να είσαι φωτογράφος και να βοηθήσεις γενικά στην διακόσμηση μαζί μας.
- Και για ποιον ακριβώς λόγο πρέπει να έρθω; Κατά τα λεγόμενα σου, δεν βγάζω καλές φωτογραφίες και σε κάνω να φαίνεσαι άσχημος. Και σου έχω πει ότι δεν φταίει η κάμερα(αστιεύομαι και γελάω με την ανάμνηση)
-Χα χα χα πολύ αστείο. Δέχεσαι ή όχι; Στις πρόβες μας θα έχουμε και ένα συγκρότημα, ένα χρόνο μεγαλύτεροι, ωραίοι από ότι νομίζω.(μου λέει αδιάφορα)
- Μάλιστα, πάω να βρω την Elizabeth, αν με θες για κάτι άλλο, πες μου.(κλείνω το ντουλαπάκι μου και περπατάω προς την τάξη μου)
-Caroline δέχεσαι ή όχι; Πλιζ(τον βλέπω να μου γουρλώνει τα μάτια και δεν μπορώ να αντισταθώ)
- Εντάξει, εντάξει(παραδίνομαι και γελάμε και οι δύο)
[...]
- Χίλια συγνώμη που διακόπτω, απλώς χρειάζομαι τον John, την Natalie και την Caroline για λίγα λεπτά. Θα σας τους φέρω αμέσως.(λέει ο καθηγητής της Ιστορίας αφού διέκοψε το μάθημα. Πολύ κρίμα!)
Μάλλον θα μας χρειαστεί για τον χορό μιας που αυτός είναι υπεύθυνος. Ο λόγος που συμμετείχα είναι ότι χάνω μάθημα. Αν και παραπονιέμαι στον John που διάλεξε εμένα για φωτογράφο, κατά βάθος χαίρομαι.
-Λοιπόν, από την άλλη εβδομάδα θέλω εσάς τους τρεις και κάποιος άλλους να με βοηθήσετε να φτιάξουμε το μέρος. Για να μην χάσετε μάθημα, θα συναντιόμαστε το απόγευμα(τον κοιτάμε και οι τρεις με ένα δολοφονικό βλέμμα για το τελευταίο)
-Μην με κοιτάτε έτσι. Λες και εγώ θέλω να χάνω τα απογεύματα μου. Ότι παράπονα έχετε στην μπάντα, όχι σε εμένα.
Τέλεια! Ούτε μάθημα θα χάσω. Άρα δεν έχω κάποιον άλλον λόγο να είμαι η φωτογράφος.
Ο καθηγητής φεύγει και μένω εγώ με τα άλλα δύο παιδιά.
-Ποια μπάντα λέει; Δεν θα έχουμε τους περσινούς;(ρωτάω με ενδιαφέρον)
- Νομίζω στο ανέφερα. Είναι μια μπάντα φοιτητών κυρίως, αν και νομίζω υπάρχουν κάποιοι που είναι ένα χρόνο μεγαλύτεροι από εμάς.(λέει ο Γιάννης)
- Αυτοί θα αναλάβουν φέτος, γιατί οι περσινοί ήταν χάλια. Δεν τους θυμάσαι;(με ρωτάει η Ναταλία)
Σκέψεις από τον περσινό χορό, έρχονται στο μυαλό μου. Λυκειόπαιδα που δεν είχαν καν ταλέντο. Εγώ είχα γελάσει πάντως.
- Ααα ναι τώρα θυμήθηκα.
Εγώ δηλαδή θα χάσω τα απογεύματα μου, μόνο και μόνο για μια ηλίθια μπάντα; Τέλεια!
Γεια σας. Αυτή είναι η καινουργια μου ιστορια, η οποιαεχει παρομοια πλοκη με την προηγουμενη μου (Unfair) τηνοποια εχω σταματησει. Επισης, ειμαστε στην αρχη της ιστοριας για αυτό είναι λιγοβαρετο αλλα στην συνεχεια θα γινει πιο ενδιαφερον. Επομενο κεφαλαιο, δεν ξερωποτε θα μπει, αλλα μαλλον την επομενη εβδομαδα, επειδη γραφω καθημεριναεξετασεις. Αν σας αρεσε ή αν θελετε να με υποστηριξετε, ψηφιστε την ιστορια μουκαι αφηστε ένα σχολιο από κατω. Seeyou then��l�R3��k�
CZYTASZ
The reason-l.h
FanfictionΟ Luke είναι ένας κιθαρίστας σε μια μπάντα, δύσκολος άνθρωπος. Η Caroline είναι ένα συνηθισμένο κορίτσι που νομίζει ότι έχει χιούμορ και της αρέσουν τα ρούχα. Τι θα γίνει όταν συναντηθούν με αφορμή την κολλητή της Caroline, Elizabeth; *Προσπαθώ να...